اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست و چگونه کار می کند؟
در سال های اخیر به دلیل افزایش سرقت ها استفاده از انواع وسایل امنیتی بیشتر شده است. سال ها قبل نیازی به ردیاب یا دزدگیرهای پیشرفته نبود. در آن روزها می توانستیم با کمک یک دزدگیر ساده امنیت اتومبیل خود را تامین کنیم. اما امروزه انواع پیشرفته دزدگیر برای مقابله با سارقین به بازار عرضه شده است. یکی از بهترین دزدگیرهای موجود، دزدگیر سیم کارتی خودرو است. در ادامه با بررسی قیمت دزدگیر سیم کارتی خودرو، ویژگی ها و کاربردهای آن همراه جی پی اس خودرو باشید.

دزدگیر سیم کارتی خودرو، مرز میان سادگی و امنیت
اگر برای خرید ردیاب یا دزدگیر سری به بازار ضد سرقت زده باشید با انواع مختلف دزدگیر رو به رو می شوید. به طور کلی در بازار سه نوع دزدگیر وجود دارد. دزدگیرهای ساده، دزدگیر سیم کارتی خودرو و دزدگیرهای تصویری مهم ترین ضدسرقت های موجود در بازار ایران هستند. دزدگیرهای ساده قدیمی ترین ابزارهای امنیتی ماشین به شمار می روند. دزدگیرهای تصویری نیز مجهز ترین و پیشرفته ترین ضد سرقت های بازار هستند. به این ترتیب دزدگیرهای سیم کارت خور در مرز میان دزگیرهای پیشرفته و ساده قرار می گیرد.

چرا استفاده از دزدگیر ماشین سیم کارتی افزایش پیدا کرده است؟
از کار انداختن دزدگیرهای ساده کار بسیار ساده ای است. احتمالا شما نیز بارها ویدیوهایی را تماشا کرده اید که سارق در کمتر از یک دقیقه، در اتومبیل را باز می کند. به دلایل امنیتی بسیار زیادی، دوره دزدگیرهای سیم کارت خور به سر آمده است. از طرف دیگر ضدسرقت های پیشرفته معمولا گران قیمت هستند. با وجود همه امکانات و تجهیزاتی که دزدگیرهای تصویری در اختیار کاربران می گذارند اما قیمت بالا باعث شده بسیاری به فکر سایر گزینه ها باشند. در این شرایط دزدگیر سیم کارت خور با قیمت پایین و امکانات مناسب می تواند دغدغه های امنیتی کاربران را به خوبی رفع کند.

دزدگیر

مزایا و معایب دزدگیر سیم کارتی ماشین
همان طور که اشاره کردیم دزدگیرهای سیم کارت خور امکانات بسیار مناسبی را به کاربران ارائه می کنند. از جمله مزایای دزدگیرهای سیم کارت خور می توان به نظارت کامل بر ماشین، خاموش کردن ماشین از راه دور و امکان ارسال خودکار موقعیت ماشین اشاره کرد. البته بسته به مدل های مختلف دزدگیرهای سیم کارت خور، امکانات بیشتری نیز روی آنها وجود دارد. از معایب دزدگیر سیم کارتی خودرو نیز می توانیم به احتمال قعطی ارتباطات با کاربر در نقاط کور یا دورافتاده شبکه ارتباطی اشاره کنیم.

نگاهی به مهم ترین ویژگی های دزدگیرهای سیم کارت خور اتومبیل
3 ویژگی مهم در ضدسرقت های سیم کارت خور وجود دارد که این ضدسرقت ها را متمایز از بقیه کرده است. در ادامه نگاهی دقیق تر به این ویژگی ها خواهیم داشت. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از محصولات متنوع جی پی اس خودرو به صفحه جی پی اس حیوانات مراجعه بفرمایید.

1. سارق بدون اجازه شما نمی تواند حرکت کند
یکی از ویژگی های مهم دزدگیرها سیم کارت خور هماهنگی ریموت با ضدسرقت است. این هماهنگی به این معنا است که حتما باید ریموت دزدگیر را برای باز کردن و روشن کردن خودرو به همراه داشته باشید. به این ترتیب سارقین نمی توانند به راحتی در خودرو باز کنند. حتی در صورتی که موفق به این کار شوند، دزدگیر سیمکارتی خودرو به کاربر یک پیامک به همراه موقعیت دقیق خودرو ارسال می کند. این مساله امنیت خودرو را افزایش می دهد.

2. ماشین خود را از هر جایی قفل کنید
وقتی از یک دزدگیر ساده استفاده می کنیم حداکثر می توانیم در فاصله 500 متری، اتومبیل خود را قفل کنیم. اما با استفاده از دزدگیر سیم کارت خور از هر فاصله ای می توانیم ماشین خود را قفل کنیم. در حقیقت برای قفل کردن ماشین فقط نیاز به ارسال یک پیامک داریم. این ویژگی برای افرادی که در برخی مواقع فراموش می کنند ماشین را قفل کنند، بسیار کاربردی است.

3. هر لحظه از وضعیت اتومبیل مان مطلع می شویم
بهترین ویژگی دزدگیر سیم کارتی خودرو را می توانیم تامین امنیت بیشتر بدانیم. به کمک این دزدگیر می توانیم از هر زمان و مکانی به اتومبیل مان دسترسی داشته باشیم. امکان خاموش کردن اتومبیل نیز با کمک دزدگیر سیم کارت خور می تواند خیال ما را از بابت سرقت ماشین تا حد بسیار زیادی راحت کند.

چگونه دزدگیر سیم کارت خور را بر روی اتومبیل نصب کنیم؟
نصب دزدگیر سیم کارتی کار چندان سختی نیست. در ابتدا باید یک سیم کارت فعال به همراه بسته اینترنت برای سیم کارت تهیه کنیم. بعد از آن می توانیم با اتصال دزدگیر به برق ماشین و قرار دادن آن در یک امن، به راحتی دزدگیر سیم کارت خور را فعال می کنیم. پیشنهاد می کنیم اگر آشنایی چندانی با برق ماشین ندارید از یک متخصص برق خودرو کمک بگیرید.

قیمت دزدگیر سیم کارتی خودرو چقدر است؟
دزدگیر سیم کارتی خودرو در رده قیمتی متفاوتی عرضه می شود. بسته به امکانات، خدمات پشتیبانی و همچنین شرکت ارائه کننده قیمت دزدگیر سیم کارتی خودرو متفاوت است. اما بررسی ها نشان می دهد که قیمت این دزدگیر بین 1 تا 3 میلیون تومان است. در برخی موارد دزدگیرهای پیشرفته سیم کارتی با قیمت بیش از 3 میلیون تومان هم به فروش می رسد.

آیا دزدگیر سیم کارت خور بهترین راه تامین امنیت ماشین است؟
دزدگیرها مزایای بسیار زیادی دارند. اما پیشرفته ترین دزدگیرها یک نقص بزرگ دارند. اگر اتومبیل مان به سرقت برود دزدگیر نمی تواند کار خاصی انجام داد. در حقیقت دزدگیرهای صرفا ابزار پیشگیری از سرقت هستند و در صورت دزدیده شدن اتومبیل، نمی توان اقدام دیگری کرد. به همین دلیل بهترین راه مراقبت از خودرو استفاده از ردیاب است. استفاده از ردیاب ماشین می تواند مکمل خوبی برای دزدگیر باشد. با خرید جی پی اس کوچک ارزان در کنار دزدگیر می توانیم حتی در صورت به سرقت رفتن اتومبیل در کوتاه ترین زمان ممکن، مکان دقیق ماشین خود را پیدا کنیم.

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟
استفاده از ردیاب در کنار دزدگیر اهمیت زیادی دارد. از کار انداختن اکثر دزدگیرها حتی ضدسرقت هایی مانند دزدگیر سیم کارتی ماشین چندان دشوار نیست. اما ردیاب را می توان در داخل اتومبیل پنهان کرد. به گونه ای که سارق نتواند به راحتی آن را پیدا کند. از طرف دیگر با دسترسی به پنل ردیابی می توان در هر ساعتی از وضعیت دقیق خودرو مطلع شد. با توجه به همه این دلایلی که مطرح کردیم، ردیاب را می توان بهترین تکنولوژی امنیتی در کنار انواع دزدگیر ها دانست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>