اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارچه چیت چیست؟

اگر سری به بازار پارچه بزنید، احتمالا حیرت زده خواهید شد؛ زیرا تنوع فراوانی از پارچه ها با ویژگی های مختلف را می بینید که همگی آنها در نوع خود، زیبا و عالی هستند.تنوع انواع پارچه ها باعث شده است که تولیدکنندگان لباس و طراحان مد بتوانند لباسهای مختلف را تولید کنند و هر نوع پارچه را برای کاربرد مخصوصش به کار بگیرند.

اگر شما خیاط هستید یا در زمینه طراحی لباس فعالیت می کنید، واجب است که با انواع پارچه ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین پارچه ها را برای دوخت لباس های خود استفاده کنید.چیت، پارچه ای معروف است که کاربردهای زیادی دارد.

پارچه چیت چیست؟

چیت، نوعی پارچه نخی است که کاربردهای زیادی داشته و بسیار پرطرفدار است و بسیار سبک و تار و پود آن تراکم کمی دارد. چیت در دو نوع ساده و طرح دار تولید می شود، به پوست بدن آسیبی نمی رسانند و بدون حساسیت هستند.

لباس های دوخته شده از چیت، بسیار خنک و راحت هستند و به همین دلیل است که از این پارچه برای دوخت لباس های راحتی مردانه و زنانه استفاده می شود.

این پارچه باعث عبور جریان هوا و تنفس پوست شما می شود؛ در نتیجه انتخاب خوبی برای فصل تابستان است و بدن شما را خنک نگه می دارد. از آنجایی که از انواع پارچه های نخی به حساب می آید، در برابر چروک شدن حساس است.

بسیاری از افراد که لباس با این نوع پارچه به تن می کنند، عاشق خنکی و سبکی لباس می شوند و خودشان بیان می کنند که انگار هیچ لباسی نپوشیده اند!

تنوع پارچه چیت

به دلیل رنگهای زیبا و مدلهای جذاب چیت، از آن می توان برای دوخت لباس های منزلی و لباسهای نوزاد استفاده کرد. اگر نگران این هستید که لباسهای شما را بید بزند، خیالتان راحت باشد؛ زیرا این پارچه ها دچار بیدزدگی نمی شوند؛ اما اگر آنها را در جای تاریک و مرطوب نگه دارید، احتمال کپک زدن آنها زیاد است.

پارچه چیت، از جمله پارچه هایی به حساب می آید که منشا آنها، الیاف گیاهی است. این مدل پارچه ها، نازک و ظریف هستند و طرحهای نقشدار زیبایی دارند.

این پارچه، یکی از انواع پارچه های شناخته شده در بازار است که طرفداران زیادی دارد. به عنوان یک پارچه نخی- پنبه ای با طرحهای شاد و رنگهای متنوع شناخته شده است. در پارچه های چیت می توان انواع نقش های گلدار و طرحهای کوچک و بزرگ را مشاهده کرد.

در بازار، دو نوع چیت را می توانید خریداری کنید. نوع اول چیت، ظریف و سبک است و برای لباس های تابستانی و خنک بسیار مناسب است. از این نوع چیت برای دوخت لباسهای سبک فصل گرما استفاده می شود. نوع دیگر چیت، چیت آهاردار شده است.

آهار مورداستفاده در این پارچه ها نیمه دائمی است و بعد از مدتی از بین می رود. برای تولید چیت آهاردار، از ترکیب پنبه، پلی استر یا ریون استفاده می شود. چیت آهاردار برای دوخت دامن، پیراهن و لباس راحتی بسیار مناسب است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
زیبااحمدفخرالدین:
بسیار مفید بود
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>