اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نکاتی برای خرید لنت ترمز خودرو
شاید این مسئله را بارها شنیده باشید که لنت ترمز خودرو تمام شده است. در این زمان، اولین و بهترین راهی که پیش روی شما قرار دارد، خرید لنت ترمز و تعویض آن است.

اما همواره نکاتی وجود دارد که در این حین باید به آن توجه شود. از جمله این نکات می توان به مسیرهای تردد خودرو که می تواند شامل مناطق کوهستانی، شرایط آب و هوایی، الگوهای ترافیکی مسیر رفت و آمد و… اشاره کرد.

علائمی که هشدار دهنده تعویض لنت
نکته ای که باید به آن اهمیت دهید این است که هیچ گاه نباید تعویض لنت ها را به تاخیر بیاندازید. زیرا این مسئله می تواند پیامدهای ناگواری را با خود به همراه داشته باشد. خوشبختانه زمانی که لنت نیاز به تعویض پیدا می کند علائم و هشدارهایی را به راننده نشان می دهد.

لنت

این علائم عبارتند از:

• چراغ هشدار:
بدیهی ترین نشانه ای که به شما میگوید باید لنت را تعویض کنید هشدار تعویض لنت بر روی داشبورد است. هر چند که تمامی خودروها از این هشدار بهره مند نیستند. از همین رو توصیه می شود که همواره لنت خود را مورد بازرسی قرار دهند.

• سوت کشیدن:
به گوش رسیدن صدایی همچون سوت کشیدن از لنت ها به این معناست که باید آنها را تعویض کنید. اما نکته اینجاست که شنیدن صدای خرخر از لنت ها به معنی تمام شدن لنت و خرید لنت جدید در سریع ترین زمان ممکن است، زیرا می تواند آسیب های شدیدی را به دیسک ترمز وارد کند.

• کشیده شدن فرمان:
یکی از علائم هشداردهنده تعویض لنت، زمانیست که پای خود را بر روی پدال ترمز فشار می دهید و فرمان خودرو به یک سمت کشیده می شود. هر چند که این امکان وجود دارد خرابی کالیپر چنین نشانه ای داشته باشد اما مراجعه به تعمیرگاه می تواند شما را مطمئن کند.

• لرزش پدال:
اگر در زمانی که پای خود را بر روی پدال ترمز فشار می دهید لرزش را احساس کردید باید بدانید که لنت ها به دلیل فشار زیاد در حال سوختن هستند. از همین رو تعویض لنت ها باید جزء اولویت های کاریتان محسوب شود.

لنت

خرید لنت ترمز خودرو
یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد برای خرید لنت ترمز خودرو، پیدا کردن برندی معتبر و البته با استانداردهای بسیار بالا و تشخیص لنت ترمز خوب است. لنت ترمز جلو، لنت ترمز عقب و یا لنت ترمز کفشکی و لنت ترمز دستی همگی قطعاتی مصرفی در خودروست که هر از گاهی احتیاج به تعویض دارند.
از همین رو باید به شما بگوییم که در وهله اول برای خرید لنت ترمز باید به سراغ شناسایی نیازهای خود بروید. مدنظر داشتن استانداردهای لنت ترمز و همچنین در نظر گرفتن بودجه ای متناسب با جیبتان به شما کمک می کند تا در میان انبوهی از لنت ها محدودیت هایی را برای خود اعمال کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>