اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مزایا پارچه چیت

از مزایای این پارچه ی چیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این پارچه ها حساست زا نیستنداز الیاف طبیعی درست شده اند و علاوه بر سازگار بودن با محیط زیست آسیب هایی که ممکن است لباس هایی با بافت مصنوعی بر پوست شما وارد کنند را ندارد
تبادل هوا در آن ها به راحتی صورت می گیرد به دلیل راحتی و سبکی از آن در لباس های راحتی استفاده می شود

دوام بسیار خوبی دارد و به راحتی پوسیده و پاره نمی شودبا پوشیدن لباسهایی که از پارچه چیت دوخته شده اند، کمتر عرق می کنید؛ زیرا این پارچه جریان هوا را عبور می دهد و با خنک نگه داشتن بدنتان، لباس شما بوی عرق نمی گیرد.

قیمت این پارچه ها نیز بسیار منطقی است و نسبت به سایر انواع پارچه ها ارزان قیمت تر است علاوه بر لباس های راحتی و تابستانی، از پارچه چیت می توان در دکوراسیون آشپزخانه نیز استفاده کرد. از این مدل پارچه برای دوخت پرده های آشپزخانه، رومیزی آشپزخانه، دوخت روتختی و روبالشتی نیز استفاده می شود.

طرحها و رنگهای خاص و جذاب پارچه چیت باعث زیباتر شدن فضای خانه و آشپزخانه می شود. حتی از این پارچه می توان برای دکوراسیون اتاق کودک نیز استفاده کرد.

انواع پارچه ی چیت

دو نوع پارچه ی چیت داریم:

  • یک نوع پارچه ی چیتی که نازک و خنک بوده برای لباس های تابستانی و خنک استفاده می شود.
  • نوع دیگر پارچه چیت آهاردار است. آهار مورداستفاده در این پارچه ها نیمه دائمی است و بعد از مدتی از بین می رود. برای تولید پارچه چیت آهاردار، از ترکیب پنبه، پلی استر یا ریون استفاده می شود.

البته ناگفته نماند پارچه ی چیت معایبی را دارا است؛ برای مثال، زود چروک شدن یکی از این معایب است که البته به راحتی برطرف می شود. این پارچه ها دچار بیدزدگی نمی شوند؛ اما اگر آنها را در جای تاریک و مرطوب نگه دارید، احتمال کپک زدن آنها زیاد است. با این حال این پارچه هنوز هم با گذشت سالها و فناوری های پیشرفته طرفدارانی همیشگی را برای خود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>