اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات

صادرات گردو به مالزی از ایران:
گردو یکی از پرخاصیت ترین انواع خشکبار ها می باشد که دارای خواص بسیاری است. از آنجایی که مغز به امگا 3 احتیاج دارد گردو منبعی از آنها است.

گردو میوه ای گرد و با دو پوسته است که یکی از آنها سبز و نرم است که پس از مدتی از بین می روند و یکی از آنها سخت و چوبی است. مهم ترین گردو های موجود در دنیا به اسم گردو های ایرانی هستند که بیشترین میزان تولید در جهان را دارند. تویسرکان به دلیل داشتن آب و هوایی مناسب جهت کشت آنها از مهم ترین و اصلی ترین شهر های تولید کننده گردو می باشد.

صادرات گردو تویسرکان به مالزی از ایران توسط افراد و مراکز زیادی انجام می شود. در ادامه بیشتر راجب به آن ها خواهیم گفت. گردو دارای مغز خوراکی و روغن های فراوانی می باشد که خواص بسیار زیادی را دارد.

از مهم ترین خواص گردو به چند نمونه زیر اشاره می کنیم:

  • ضد سرطان.
  • کاهش کلسترول خون.
  • افزایش قدرت ذهن و هوش.
  • محافظت در برابر بیماری های قلبی.
  • مفید برای تنگی نفس.

برای خرید می توانید به سایت فروش اینترنتی مغز گردو درجه یک و اعلا مراجعه و انواع آنها را در کیفیت ها و شکل های مختلف خریداری و استفاده نمایید. برای خرید مغز گردو به خشکبار فروشی ها و یا مراکز فروش موادغذایی در هر شهر مراجعه و آن ها را تهیه نمایید.

صادرات گردو ممتاز تویسرکان به مالزی:
گردو یکی از خوراکی هایی است که در آجیل ها موجود می باشد که دارای انواع ترکیبات شیمیایی مختلفی به مقدار های متفاوت هستند. کلسیم، فسفر، منگنز، منیزیم، آهن، انواع ویتامین های ب و … مواد مختلفی هستند که در گردو ها وجود دارند.

گردو های تولیدی در شهر تویسرکان به دلیل کیفیت فوق العاده ای که دارند طرفداران بسیاری را در همه ی کشور های جهان دارند. صادرات گردو ممتاز تویسرکان به مالزی توسط نمایندگی های آنها که در کشور هستند و از طریق راه های مختلف انجام می گردد.

عرضه کننده عمده و مستقیم گردو ایرانی:
دوران بلوغ گردو رابطه ی مستقیمی با آب و هوا ی آن منطقه دارد که به طور معمول بین 10 تا 20 سال طول می کشد. پس از آن درخت به بار می نشیند.

عرضه کننده عمده و مستقیم گردو ایرانی آنها را از مراکز تولیدی خریداری و در بسته بندی های مختلف قرار می دهند و بعد به تمام شهر های کشور عرضه و به فروش می رسانند. عرضه گردو ایران در کشور های دیگر نیز انجام می شود که دارای قیمت ها و انواع مختلفی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>