اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیب

صادرات سیب به روسیه:
تولید سیب در ایران بسیار زیاد می‌باشد و به وفور دیده می شود زیرا به دلیل خاک حاصلخیز و چهار فصل بودن امکان تولید سیب را در گونه ها و انواع مختلف در تمامی فصول سال دارد.

ایران یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان سیب مرغوب و با کیفیت بالا در کل دنیا می‌باشد یکی از بازارهای مناسب برای صادرات سیب ایران، می‌باشد صادرات به کشور روسیه است.

تاجران روس، حساسیت بسیار زیادی به زمان و کیفیت محصول دارند همچنین قیمت سیب صادراتی می تواند یکی از گزینه های تأثیرگذار بر فروش و معامله با روس ها باشد.

از موارد مهم برای روس ها در خرید بار از ایران سالم بودن و با کیفیت بودن محصول می باشد، زمانی که حجم بالایی از میوه سیب در کشور ایران تولید می شود و به کشور دیگری صادر گردد تا هم ارزآوری بالا رفته هم بتوان محصول ایرانی را به بازارهای بین المللی معرفی نمود. این امر باعث می شود تا هم تولید کننده ایرانی به تولید خود دلگرم شود و هم باعث اشتغال زایی برای جوانان می گردد.

سیب

شرایط و قوانین صادرات سیب درختی به روسیه:
صادر کنندگان سیب در اولین مرحله باید برای محصول خود بازاری مناسب را پیدا کنند تا بتوانند سیب خود را با کیفیت و قیمت مناسب به صورت جهانی به عرصه نمایش بگذارند.

سیب

قیمت سیب صادراتی چگونه باعث جلب نظر خریدار می‌شود:
همیشه در فروش یک کالا باید در نظر داشته باشیم با توجه به میزانی که محصولی را برای فروش قرار میدهیم به همان میزان هم در ارائه قیمت منصفانه عمل کنیم تا مشتری را برای همیشه در دست خود داشته باشیم.

سیب

سیب درختی صادراتی چه مشخصاتی دارد:
دارای پوست صاف و روشن با رنگ شفاف و سفت و بدون لک و به اندازه خود دارای وزن مناسب از مرغوبیت بالا برخوردار باشد و به عنوان یکی از مهم ترین عامل ها در تعیین کیفیت آن به شمار می رود. زمان چیده شدن سیب درختی یکی از مهم ترین پارامترهای تعیین کننده کیفیت سیب صادراتی است.

زمان مناسب چیده شدن آن می باشد هرچه سیب ها بدون دم چیده شوند و در بسته بندی قرار بگیرند. نمایشگر چیده شدن دیرهنگام سیب است که می تواند موجب کاهش زمان نگهداری سیب صادراتی گردد.

صادرکنندگان باید به نوع چیدمان و نوع کیفیت و زمان آن توجه بسیاری داشته باشند زیرا تجار روس بسیار کاربلد و در این امر حاذق می باشند و خیلی راحت متوجه فریب دادن آنها می گردند.پس بهتر است برای جلوگیری از صدمه خوردن به تجارت خود و بدنام نشدن نام کشور از این امر جلوگیری کنیم.

سیب

شرایط نگهداری برای ارسال سیب درختی به روسیه: 
 سیب یک محصول فرازگرا می باشد آیا با واژه فرازگر آشنامی باشید، فرازگرا بودن یک محصول به این معنا می باشد که آن محصول خود به خودی هنگامی که از درخت جدا می گردد مرحله رشد و تکامل خود را ادامه می دهد یعنی اینکه هنگامی که شما سیب را می خواهید صادر کنید باید این میوه را از نظر اندازه رشد کافی یافته ولی هنوز کامل نرسیده است، برداشت کنید تا قابلیت تحمل شرایط در طول مسیر را داشته باشد

اما از آنجایی که سیب میوه ای است، که در زمان چیده شدن رسیده خواهد شد، اگر برای این مدت طولانی در دمای محیط قرار بگیرد سریع رسیده می شود، لذا در زمان صادرات باید به دمای نگهداری آن تا مقصد توجه ویژه ای شود.

سیب

شرایط نگهداری سیب صادراتی:
هیچ گاه سیب را با محصولات زراعی دیگر در یکجا قرار ندهید از همین رو برای نگهداری سیب در دمای مناسب همیشه آن را در یخچال های مجزای بزرگ برای صادرات نگهداری می کنند بهترین دمای نگهداری و انبارداری سیب و بستگی به نوع و گونه آن دارد ولی برای تمامی، انواع سیب این دما در محدوده منفی یک تا چهار درجه سانتیگراد است.

سیب

شرایط و ضوابط فنی صادرات سیب درختی:
سیب سالم صادراتی باید از لحاظ بسته بندی استاندارد نام و نشانه گذاری و سلامت سیب و کیفیت بالا و نداشتن عیوب سطحی و ظاهری کیفیت و نگهداری و بسته بندی شرایط لازم را داشته باشد.

صادرات

جزئیات کامل ضوابط فنی صادرات سیب:
قیمت سیب در روسیه و در هر کشوری، این قیمت ها بر اساس معیارهای خود کشور اعلام می شود و به فروش می رسد و صادرات سیب درختی انواع کشورها و روسیه بر اساس بازار داخلی کشور و نوع استقبال مردم از آن محصول قیمت گذاری می گردد.

سیب یکی از محصولاتی است که در بازار جهانی مصرف و خرید این میوه از تمامی محصولات باغی بیشتر است به این علت قیمت هایی که برای محصول در نظر گرفته می‌شود مناسب تر می‌باشد..قیمت ها مانند تمامی اجناس و محصولات دیگر موجود در بازار بر اساس قیمت روز بازار ها تامین می گردد.

در صورتی که به دنبال صادرات محصولات کشاورزی به روسیه هستید علاوه بر توجه به نکات قانونی باید نکات دیگری را نیز مد نظر قرار دهید:

  • انتخاب مناسب ترین مسیر برای ارسال محصول کشاورزی.
  • توجه به استانداردهای بین المللی بسته بندی صادرات محصولات.
  • توجه به شرایط زمانی در انتخاب محصول.
  • استفاده از وسایل حمل و نقل مناسب با توجه به محموله.
  • مشاهده و تحلیل رفتار رقبا در بازار با در نظر گرفتن سود با توجه به سطح بالای رقابت.
  • دقت در شرایط نگهداری محصولات پیش از ارسال و درجذ اطلاعات محصولات بر روی محصولات به زبان روسی و انگلیسی.
  • توجه به ظاهر بسته بندی و استفاده از ایده های جذاب در بسته بندی.
  • پرهیز از ارسال محصولات نامرغوب و درجه دو صادرات میوه و تره بار و روسیه.

سیب

صادرات سیب درختی به روسیه:
در کشور روسیه 10.6 درصد از سبد غذایی به میوه و تره بار اختصاص دارد هر خانواده به طور متوسط در مسکو در حدود 114 دلار و در سایر شهرها با جمعیت زیر 500 هزار نفر 899 دلار در هفته به محصولات غذایی اختصاص می دهد، این کشور به شدت به واردات میوه و تره بار وابسته می باشد واردات میوه این کشور در تابستان در پایین ترین سطح خود قرار می گیرند در تابستان صادرات محصولات کشاورزی به این کشور به خصوص صادرات میوه و تره بار از بازارهای منطقه از جمله اوکراین، مولداوی و خاورمیانه انجام می شود.

مشکلات صادرات سیب به روسیه:
با اشاره به حجم تولید بالای سیب در ایران و اینکه ایران کشوری سیب خیز است، خاطرنشان می شود پیش‌بینی ما سه و نیم میلیون تن سیب در کشور است که با احتساب سیب درجه سه صنعتی که تبدیل به کنسانتره و آبمیوه می شود نزدیک به یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار تن در داخل مصرف می شود و بقیه آن را باید به بازارهای صادراتی ارسال کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
:
صادرات سیب باغداران
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>