اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کفپوش بتنی نمونه ای از انواع کفپوش هایی است که به دلیل ساختار سخت خود بیش تر در محوطه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جایی که کفپوش بتنی از سختی قابل توجهی برخوردار می باشد، می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب در مکان های پر تردد در نظر گرفته شود. ضخامت این گونه کفپوش ها بر حسب نوع استفاده آن متفاوت می باشد. در ادامه این مطلب به بیان نکات تکمیلی در مورد کفپوش بتنی، مزایا، معایب، ساختار و هر آن چه لازم است در این زمینه بدانید، صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

کفپوش بتنی

کفپوش بتنی
بتن به ترکیبی گفته می شود که از مخلوط سنگریزه های صخره ای و گرانیتی, چسباننده سیمانی (سنگ آهک, سولفات کلسیم) و آب ساخته می شود. در گذشته بتن بیشتر برای زیرسازی کف ساختمان مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه استفاده از آن به عنوان کفپوش در ساختمان های نوساز رواج یافته است. کفپوش بتنی به دلیل مقاومت بسیار بالا در مکان های مختلف از جمله اتاق نشیمن, پارکینگ ها, سالن های ورزشی و غذاخوری, سرویس بهداشتی, حمام و… مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی مواد تشکیل دهنده کفپوش های بتنی شامل سیمان سیاه و سفید، سنگدانه، آب، سولفات کلسیم، آهک، چسب بتن و مقدازی رنگ برای انواع رنگی می باشد.

کفپوش های بتنی می توانند در دو حالت روکار و زیرسازی مورد استفاده قرار گیرند. کفپوش های بتنی که به صورت روکار مورد استفاده قرار می گیرند، طاهری همگن تر دارند. این گونه کفپوش ها دارای دوام بیش تری بوده دیرتر دچار آسیب و ترک خوردگی می شوند. در مقابل کفپوش های بتنی که برای زیرسازی مورد استفاده قرار گرفته و شکل پایه ای دارند، از مواد درشت تری تشکیل شده و چندان ظاهر یکنواخت و همگن ندارند.

کفپوش بتنی

انواع کفپوش بتنی
کفپوش بتنی انواع مختلفی دارد و بر اساس متریال کاربردی و مکان استفاده به نمونه های مختلف تقسیم بندی می شود:

کفپوش بتنی ترافیکی
این کفپوش ها دارای استحکام بسیار بالایی می باشند. از این رو برای استفاده در مکان های پر تردد گزینه ای مناسب برای انتخاب می باشد. این کف پوش ها دارای دو شکل مستطیلی و شش ضلعی بوده و در رنگ های مختلف قابل دسترسی می باشند.

کفپوش بتنی پیش ساخته
همان گونه که از نام آن ها پیداست، این کفپوش ها به صورت قطعات پیش ساخته بوده و برای نصب به محل مورد نظر انتقال داده شده و نصب می شوند.

کفپوش بتنی پیاده رو
استفاده از این کفپوش در مکان هایی مانند پیاده روها، پارکینگ، باغ و به طور کلی محوطه سازی صورت می گیرد. این کفپوش از نظر رنگ، اندازه و شکل ظاهری در اندازه های مختلف در بازار موجود می باشد.

کفپوش بتنی پازلی
متراکم سازی اجزاء تشکیل دهنده این گونه کفپوش ها با استفاده از دستگاه ویبراتور انجام می شود. این کفپوش ها به دو شکل خشکه و تر قابل اجرا می باشند.

کفپوش بتنی آراکس
این مدل کفپوش بتنی از لحاظ صنعتی از استحکام بالایی برخودرار می باشد. این کفپوش به سه شکل به بازار عرضه می شود: کفپوش بتنی آراکس ملاتی، آراکس پاششی و آراکس پلیمری که هر کدام ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند.

کفپوش بتنی طرح سنگ
همان گونه که از نام این این کفپوش پیداست، شکل طرح آن به صورت سنگی بوده و کاربرد آن همانند کفپوش پیاده رو می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>