اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارچه متقال سفید

صادرات پارچه متقال سفید:
پارچه متقال سفید از دسته محصولات پر فروش در صنعت بزازی کشور می باشد. این پارچه که ویژگی‌های بسیاری را دارا می‌باشد، نه تنها در کشور خواهان بسیاری دارد، بلکه در خارج کشور هم طرفداران بسیاری دارد.

ایران به واسطه خودکفایی در صنعت تولید پارچه، یکی از کشور‌های صادر کننده متقال درجه یک صادراتی به کشور‌های خارجی به خصوص کشور های همسایه می‌باشد.

کشور ایران با داشتن بستری مناسب، این محصولات را به کشور‌های عراق، ترکیه، آذربایجان و برخی کشور‌های اروپایی صادر می‌کند که از جنبه سودآوری سهم چشم‌گیری را از آن خود کرده است.

همچنین صادرات این محصول باعث شده تا در این شرایط اقتصادی و تحریم‌های سنگین برخی کشور‌ها، ارزآوری بالایی نصیب کشور شود.

پارچه متقال از جنس پنبه می باشد و انواع بسیار زیادی دارد. این پارچه که خام می باشد، هیچ گونه فرآیند رنگ ریزی و طرح ریزی روی آن انجام نشده است. این پارچه ویژگی های بسیاری نظیر جذب سریع رطوبت دارد که باعث شده در زمینه نظافت نیز مورد استفاده قرار گیرد.

همانطور که گفته شد این پارچه انواع مختلفی دارد که هر کدام از مدل های آن کاربرد خاصی داشته و در جاهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه متقال دارای مدل هایی همچون متقال پنبه ای، متقال پر، متقال برزنت، متقال سبک، متقال تنظیف، متقال پلی استر و … می باشد.

هرکدام از این محصولات کارایی خاصی دارند. به طور مثال متقال برزنت در صنایعی همچون ساک‌های لباس، کمد‌های پارچه ای و … استفاده می‌شوند.

ایران به عنوان یکی از تولید‌کنندگان پارچه متقال توانسته تا پارچه‌ای درجه یک و مخصوص صادرات به کشور‌های گوناگون تولید کند.

ویژگی‌های مهم پارچه متقال پنبه‌ای:
از ویژگی پارچه متقال می توان مورد‌های بی شماری را بیان کرد اما به طور خلاصه به چند مورد خاص آن اشاره می کنیم.

از این پارچه می توان در ساخت فیلتر هوا خودرو اشاره کرد. پارچه متقال با توجه به این که جاذب رطوبت، دوده و … می باشد، انتخابی بسیار مناسب برای لایه های فیلتر هوا می باشد.

از دیگر ویژگی‌های این پارچه می توان در ساخت انواع ساک‌های دستی اشاره کرد. این ساک‌ها که به صورت مکعب مربعی و یا مکعب مستطیلی طراحی و دوخته می‌شود از جنس متقال پنبه ای می‌باشد. انتخاب این نوع پارچه برای این محصول کم پرز بودن آن است.

همچنین به دلیل جاذب رطوبت بودن این محصول، پارچه متقال پنبه ای در تهیه و دوخت انواع دم کنی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>