اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ فرش بتنی پیش ساخته به منظور پوشش کف در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سنگ فرش در رنگ و طرح های مختلف موجود بوده و قابل استفاده می باشد. در ادامه این مطلب در ابتدا به توضیح در مورد این نوع سنگ فرش پرداخته و در ادامه به معرفی مزایا و معایب آن و نکاتی که برای خرید آن ها باید در نظر داشت، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

سنگ فرش بتنی

سنگ فرش بتنی پیش ساخته
از سنگ فرش های بتنی پیش ساخته در فضای خارجی و به منظور محوطه سازی استفاده می شود. این نوع سنگ فرش ها انواع مختلفی دارند و از آن ها به منظور کف سازی محوطه های باز استفاده می شود. از ویژگی های این گونه کفپوش ها می توان به انعطاف پذیری آن ها اشاره کرد. کفپوش های بتنی پیش ساخته با ریختن بتن در قالب های مخصوص ساخته شده و به شکل مورد نظر در می آیند. ساخت این گونه سنگفرش ها به گونه ای است که در اشکال مختلف ساخته شده و در کنار یکدیگر قرار می گیرند. از آن جایی که بتن ظاهر یکنواختی دارد، ساخت این نوع کفپوش ها در رنگ های مختلف و قرار دادن آن ها در کنار یکدیگر می تواند ظاهر یکنواخت آن را از بین ببرد. از این محصول می توان برای فضای باز مانند باغ، حیاط خانه و غیره استفاده کرد. استفاده از سنگ فرش های بتنی پیش ساخته مقرون به صرفه بوده و هزینه زیادی در بر ندارد. به طور کلی انواع رنگی این گونه کفپوش ها نسبت به نمونه های ساده از قیمت بالاتری برخوردار هستند. سنگ فرش های بتنی پیش ساخته به عنوان سنگ فرش های مدولار نیز موجود بوده و به طوری طراحی شده اند که نمونه هایی در اشکال مختلف آن ها را می توان در کنار یکدیگر قرار داده و با یکدیگر جفت کرد. یکی از نکات حائز اهمیت در استفاده از سنگ فرش های بتنی پیش ساخته نحوه نصب آن ها می باشد. در نصب این گونه سنگ فرش ها باید از زیرسازی مناسب استفاده کرد. شیب بندی و زهکشی در زیر سازی این گونه کفپوش ها باید مورد توجه قرار گیرد.

سنگ فرش بتنی

انتخاب سنگ فرش بتنی پیش ساخته
آن چه که در انتخاب کفپوش بتنی پیش ساخته باید در نظر داشت، انتخاب نمونه هایی است که از استاندارد لازم برخوردار باشد. برای مثال میزان سختی، کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن ها و میزان جذب و بازتاب گرما مخصوصا در نواحی گرمسیر از جمله فاکتورهایی است که در انتخاب این گونه کفپوش ها باید به آن توجه داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مجید دهقایدی:
سلام برای خرید قالب باید چکار کنم متشکر
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>