اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویژگی سنگ فرش های بتنی پیش ساخته
سنگ فرش های بتنی پیش ساخته باید از حداقل ضخامت 2 اینچ برخوردار بوده و در نواحی که مربوط به عبور وسایل نقلیه می باشد، ضخامت بیش از 3 اینچ داشته باشند. این گونه سنگ فرش ها در اشکال و ابعاد مختلف ساخته و مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال نمونه های مستطیل شکل این گونه سنگ فرش ها در اندازه های 3*2 تا 36*24 می توانند متغیر باشند. هرچه این سنگ فرش ها از سختی بالاتری برخوردار باشند، از لحاظ استاندارد نیز در رتبه بالاتری قرار دارند. برای مثال بالاترین میزان سختی این گونه کفپوش ها 8000 PSI می باشد. پرداخت سنگ فرش های بتنی پیش ساخته به شکل های مختلفی صورت می گیرد که از جمله می توان به پرداخت های شن شوی شده، شیار دار، بافت دار و جلا داده شده اشاره کرد. سنگ فرش های بتنی پیش ساخته دارای شاخص بازتاب خورشیدی هستند که نشان می دهد در هنگام تابش نور خورشید، چه میزان گرما را جذب یا منعکس می کند. این شاخص با علامت SRI نشان داده می شود. در هنگام انتخاب این گونه کفپوش ها بهتر است نمونه هایی با SRI بالا انتخاب نمایید. در این صورت گرمای تابش شده از سطح آن ها کم تر می شود. اهمیت این موضوع در مناطق گرمسیر بسیار زیاد می باشد.

سنگ فرش بتنی

مزایای استفاده از سنگ فرش بتنی پیش ساخته
از جمله مزایای استفاده از سنگ فرش های بتنی پیش ساخته می توان به تنوع رنگ، شکل و اندازه های آن اشاره کرد. این گونه کفپوش ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و از این رو شکل گیری آن ها آسان می باشد. به همین خاطر می توان از آن ها در فضاهای مختلف با ابعاد متفاوت استفاده کرد. از دیگر مزایای استفاده از این کفپوش ها می توان به دوام بالای آن ها اشاره کرد. کفپوش های بتنی پیش ساخته نیاز به مراقبت زیادی ندارند و می توان برای مدت طولانی از آن ها استفاده کرد. در صورتی که سنگ فرش های بتنی پیش ساخته مدولار از شکل مناسبی برخوردار بوده و عاری از هر گونه شکافی باشند، می توان به صورت مجدد از آن ها استفاده کرد.

سنگ فرش بتنی

معایب استفاده از سنگ فرش بتنی پیش ساخته
در کنار مزایای یاد شده، استفاده از این کفپوش ها معایبی نیز به همراه دارد. یکی از معایب استفاده از این کفپوش ها نشست نا برابر آن ها در طی گذشت چند سال می باشد. این امر می تواند عوامل مختلفی داشته باشد. یکی از این عوامل نصب اشتباه این گونه کفپوش ها می باشد. از دیگر معایب این گونه سنگ فرش ها می توان به سنگین بودن آن، رنگ پریدگی در طول زمان و ایجاد ترک در آن ها در صورت عدم زیر سازی مناسب اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>