اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات پارچه حریر گلدار: 
چندین سال است صادرات پارچه حریر گلدار در ایران رواج پیدا کرده است و این محصول در کشور های همسایه طرفداران زیادی دارد.

شرکت‌های تولید کننده این محصول به دلیل استقبال کشورهای همسایه از این نوع حریر تولید آن را بیشتر کرده و تنوع زیادی به این محصول داده اند.

کیفیت بالای این محصول تولید داخل سبب شده صادرات آن روز به روز افزایش پیدا کرده و خریداران آن زیادتر شوند.

پارچه حریر گلدار

پارچه حریر صادراتی چه مشخصاتی دارد؟
برای آنکه بتوان محصولی را به کشوری صادر کرد باید توجه کنیم که سلیقه مردم کشور خریدار چگونه می‌باشد تا محصول تولید شده را طبق نظر و سلیقه آن ها تولید کنیم.

از جمله مشخصات پارچه حریر گلدار تنوع در رنگ و طرح این پارچه می‌باشد، تولید این محصول در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف سبب شده مشتریان با هر سلیقه‌ای جذب آن شوند و الان محصول خرید کنند.

کیفیت بالای پارچه حریر یکی دیگر از مشخصات این محصول صادراتی می‌باشد که توجه خریداران در کشور‌های همسایه را به خود جلب کرده است.

از آنجا که صادرات این محصول به صورت عمده و مستقیم از تولید کننده می باشد قیمت آن متناسب بوده و این قیمت خوب سبب افزایش هر روزه صادرات این محصول شده است.

از آنجا که این نوع پارچه بیشتر برای دوخت لباس‌های مجلسی از آن استفاده می‌شود، خوش دوخت بودن و راحتی پارچه در هنگام دوخت از جمله مواردی است که مشتریان هنگام خرید به آن توجه می‌کنند.

خرید مستقیم پارچه حریر گلدار صادراتی:
پارچه حریر صادراتی از جمله با کیفیت‌ترین نوع پارچه حریر می‌باشد که با کیفیت بالا، تنوع فراوان در طرح و رنگ تولید شده و در بعضی از فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند.

پارچه‌های حریر صادراتی به دلیل تنوع در رنگ و طرح بسیار مورد توجه قرار گرفته و نظر هر خریدار را به خود جذب می‌کنند.

فروشگاه‌های اینترنتی یکی از مراکز فروش این محصول بوده که این پارچه را به صورت مستقیم از تولید‌کننده تهیه می‌کند و با قیمتی مناسب به فروش می‌رسانند.

از آنجا که خریده مستقیم و عمده محصول از تولید کننده سبب می شود که قیمت آن کمتر باشد؛ مدیران فروشگاه های اینترنتی پارچه اقدام به خرید عمده و مستقیم این محصولات نموده اند تا بتوانند محصولی با کیفیت را بدون وجود واسطه و با قیمتی مناسب به دست مشتریان برسانند.

خرید از این فروشگاه بسیار ساده بوده و مشتریان می توانند در هر ساعتی از شبانه روز محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کرده و بدون هزینه اضافه و وقت آن را درب منزل خود تحویل بگیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>