اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در صنعت ساختمان سازی از کفپوش های متنوعی برای پوشش کف ساختمان و انواع محوطه ها استفاده می شود. هر نوع کفپوشی ویژگی های خاص خود را دارد و مناسب مکان های خاص می باشد. بعضی از کفپوش ها به دلیل مقاومت بالا در برابر سرما و گرما برای کفپوش محیط بیرون ساختمان مناسب هستند. از انواع این کفپوش ها می توان به موزاییک واش بتن اشاره نمود که در ادامه به توضیح آن پرداخته شده است.

موزاییک

موزاییک واش بتن چیست؟
موزاییک واش بتن یا بتن شسته نوعی کفپوش بتنی در رنگ های متنوع است که از ترکیب ماسه, سنگ دانه های معدنی, مواد روان کننده بتن و چسب بتن تشکیل می شود. این موزاییک به دو روش پرسی و ویبره تولید می گردد. در روش تولید پرسی بعد از ترکیب مواد اولیه آن را در لایه زیرین قالب میز پرس میریزند و روی آن را با ملات ماسه سیمان میپوشانند. بعد با فشاری که دستگاه پرس وارد می کند, موزاییک دو لایه با رویه سنگدانه ای تولید می شود که بعد از عبور از اتاق بخار نسبت به شستشوی آن اقدام می شود. در روش تولید ویبره, بتن حاصل را داخل قالب های پلاستیکی میریزند و بعد از آنکه از روی میز ویبره عبور کرد وارد اتاق بخار می شود. سپس بعد از 24 ساعت از قالب خارج شده و با فشار آب, لعاب های سیمانی که روی سنگدانه هاست پاک شده و نمای سنگدانه ها تمیز و زیباتر می شود.

نصب موزاییک واش بتن
قبل از نصب واش بتن در ابتدا باید برای زیرساز, محل مورد نظر را کوبیده و متراکم نمود, سپس موزاییک ها را به صورت خشکه چین و ملات خیس نصب کرد. برای نصب این موزاییک ها نباید از دوغاب استفاده کرد و بعد از نصب نیز باید از ریختن سیمان, گچ و … بر روی آن ها اجتناب نمود. همچنین برای شستن و تمیز نمودن به هیچ عنوان نباید از مواد شوینده اسیدی و نمک استفاده کرد.

موزاییک

قیمت واش بتن
قیمت موزاییک واش بتن بر اساس کیفیت موادی که در تولید آن به کار می روند تعیین می شود. جدا نشدن سنگ و سیمان از یکدیگر جزء مواردی است که می توان در بررسی کیفیت این محصول به آن توجه نمود. سنگدانه ها باید به خوبی در سطح موزاییک پخش شده باشند، در این صورت می توان از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد. محصولات استاندارد و مرغوب در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم هستند. به منظور آگاهی از قیمت های نمایندگی واش بتن در اصفهان، تهران، شیراز، مشهد و سایر شهرهای بزرگ می توانید به بخش قیمت های سایت مراجعه نمائید.

همچنین تولید کنندگان و نمایندگی های گرامی سراسر کشور می توانند به صورت رایگان لیست قیمت واش بتن خود را در بخش قیمت ها درج نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>