اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انار

صادرات انار به ترکمنستان:
با توجه به مرز مشترک ایران و ترکمنستان و نزدیکی این دو کشور با یکدیگر، افزایش میزان معاملات و صادرات محصول می تواند زمینه پرورش و رشد و توسعه اقتصادی را برای هر دو کشور به ارمغان بیاورد، در صادرات انار به ترکمنستان توجه به مرغوب بودن انار صادراتی، توجه به نیاز بازار، توجه به نوع بازاریابی محصول، توجه به نوآوری و خلاقیت در بسته بندی محصول و همچنین مهم ترین عامل یعنی توجه به قیمت گذاری ها بسیار حائز اهمیت است.

انار

صادرات انار در کدام کشور بیشتر می باشد:
صادرات انار از ایران به بیشتر کشورهای اروپایی و آسیایی انجام می‌گیرد. از عمده وارد کنندگان این محصول می توان به کشورهای همسایه ای نظیر قرقیزستان، افغانستان، قطر، کره و ترکمنستان اشاره کرد.

بیشترین خریداران انار صادراتی ایران کشورهایی نظیر آلمان، انگلستان، سوئد و هلند و همچنین بخش های زیادی از کشورهای آسیایی نظیر ترکمنستان و کره هستند.

شرایط مناسب جهت نگهداری میوه انار دمای 5 درجه سانتی گراد است. در این دما میوه انار تا دو ماه بعد نیز قابل مصرف خواهد بود، البته اگر به صورت دون درآمده باشد باید زود به مصرف برسد.

انار

قیمت انار صادراتی به ترکمنستان چقدر است:
فیمت انار صادراتی به ترکمنستان به علت مسافت کم و هم مرز بودن آن با استان خراسان رضوی و در نتیجه کاهش هزینه های حمل و نقل بسیار مناسب و ارزان تعیین شده است.

قیمت انار صادراتی به ترکمنستان تابعی از شرایط عرضه و تقاضای بازار می باشد، از طرفی در صادرات این محصول عوامل دیگری نظیر کیفیت و وزن محصول هم نقش موثری را ایفا می کند.

بیشترین میزان صادرات ایران به کشور ترکمنستان در سال 97 مربوط به صنایع غذایی و محصولات کشاورزی می شود، که البته طی یکی دو سال اخیر به علت افزایش تعرفه های گمرکی، میزان کل صادرات محصولات کشاورزی نظیر انار رونق کمتری نسبت به سال های گذشته به خود اختصاص داده که این عامل احتیاج به نظارت دقیق تر ارگان های مسئول در این زمینه دارد.

ایران و هند در زمینه تولید انار و سایر مشتقات آن نظیر رب انار، آب انار، ترشی انار، مربای انار، لواشک انار و کنسانتره انار جزء کشورهای مهم و استراتژیک محسوب می شوند.

در ایران 740 نوع انار وجود دارد. از جمله شهرهای مهم در زمینه تولید انار و انواع آن در کشور می توان به شهرهایی نظیر ساوه، شهسوار، خراسان و قم اشاره کرد.

انار

شرایط صادرات انار به کشورهای خارجی:
هر کشوری دارای قوانین و مقررات خاصی جهت صادرات و واردات هر محصولی است، که اطلاع و آگاهی از این شرایط و قوانین به ما در امر بازاریابی و فروش، سیاست های قیمت گذاری و همچنین آگاهی از فرصت‌ها و تهدیدها کمک شایانی خواهد کرد.

انار

در زمینه فروش انار به ویژه نوع صادراتی آن توجه به آیتم های زیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

  • رنگ پوست.
  • ضخامت پوست.
  • رنگ دانه.
  • طعم دانه.
  • وزن و اندازه میوه.
  • بسته بندی محصول.
  • قیمت محصول.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>