اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کنسانتره انار

صادرات کنسانتره انار: 
فروش کنسانتره انار صادراتی با بسته بندی اسپتیک و در انواع قرمز و سیاه وجود دارد. کنسانتره میوه در حجم بالا و در کیسه های اسپتیکی بسته بندی می شوند. بسته بندی به این روش سبب می شود تا کنسانتره در معرض نور و گرمای کمتری قرار بگیرد.

انار پس از انتقال به کارخانه های تولیدی و شستشو وارد دستگاه قاچ کن و سپس دانه کن می شود، تا دانه‌ها توسط دستگاه از پوست جدا شود. سپس دانه ها در دستگاه پرس آب گیری شده و در مرحله بعدی توسط دستگاه میکرو فیلتر تصفیه می شوند.

برای تلغیظ یا همان کنسانتره، مواد در دستگاه تبخیر کننده قرار می گیرند. این نوع کنسانتره، غیر شفاف است. اما در تولید کنسانتره شفاف، پس از طی مراحل بالا آب انار برای تصفیه از دستگاهی به نام فراپالایش عبور می کند که نتیجه آن محصولی شفاف تر و با کیفیت تر است.

همچنین برای ارائه محصولی بهتر کارخانه ها کنسانتره را به صورت اسپتیک بسته بندی می کنند. این نوع کنسانتره برای تولید آبمیوه، رب انار، نکتار، سس انار, مربا و… به صورت عمده به کارخانه های تولیدی فروخته می شود.

انار از میوه هایی است که همه ما با آن آشنا هستیم. این میوه بسیار مغذی و لذیذ بوده است و برای سلامت بدن بسیار مفید می باشد. البته انار خود دارای گونه‌های مختلفی بوده و در کارخانه‌های تولیدی به تهیه کنسانتره آن می پردازند. صادرات کنسانتره انار به کشور های دیگر به طور قابل توجهی صورت می‌گیرد چرا که از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار بوده است.

در یک تعریف کلی از کنسانتره تمامی میوه ها می‌توان این گونه بیان کرد که، یکی از فرآورده‌های بسیار عالی میوه‌ها که همراه با توجه خاصی بوده است، تولید کنسانتره آن هاست. البته کنسانتره انار نیز بسیار خوش طعم بوده و برای تهیه انواع آبمیوه مورد استفاده قرار می‌گیرد. کنسانتره انار همان آب انار تغلیظ شده است که دارای مزه ای خاص می باشد.

کنسنتره انار

از خواص کنسانتره انار عبارت اند از:

  • افزایش دهنده سلامت پوست انسان به حساب می آید.
  • افزایش دهنده سیستم تقویتی در بدن محسوب می شود.
  • تضمین کننده سلامت قلب است.
  • کاهش دهنده کلسترول خون در بدن.
  • بهترین منبع آنتی اکسیدان.

کنسانتره انار

صادرات کنسانتره انار:
صادرات کنسانتره انار چه فایده ای برای کشور ما ایران به همراه دارد. چرا کنسانتره انار محصولی به حساب می‌آید که در جهان برای آن خریدارانی یافت می‌گردد.

انار را همه ساله از باغات انار در ایران در فصل‌های زمستان و پاییز برداشت می کنند، و از آن جایی که امکان تهیه آب میوه ی انار طبیعی در فصل های دیگر ممکن نیست، آن را با استفاده از روش تغلیظ چند باره به شکل پوره در می آورند، تا برای تمامی سال امکان استفاده داشته باشد.

هم چنین امکان صادرات کنسانتره انار به دلیل مشکلات زیادی که در حمل و نقل آب میوه ی انار وجود دارد، بیشتر می باشد. از این رو به منظور صادارت بیشتر از کنسانتره انار استفاده می کنند، تا هزینه‌های حمل‌و‌نقل را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهند و با مشکلات کمتر، سود بیشتری در تجارت انار به دست آورند.

کنسانتره انار یکی از فراورده‌های میوه ی انار است که خواص زیادی دارد و برای پوست، تقویت بدن، سلامت قلب، کلسترول و … مفید است. از این رو برای کنسانتره انار مشتریان زیادی در داخل و خارج از ایران وجود دارد.

صادرات کنسانتره انار از آن جایی که سبب ورود سرمایه ها به کشورمان می شود، منبع ارز آوری بسیار خوبی به حساب می آید، و به همین دلیل صادرات آن بسیار مهم است.

کنسانتره انار

قیمت کنسانتره انار صادراتی:
قیمت کنسانتره انار صادراتی از روش های گوناگونی ازقبیل مراجعه به نمایندگی های فروش و یا سایت های فروش آنلاین برای همه ی مردم ایران در دسترس می باشد.

انار میوه ای است که همه ی ما مردم را به یاد پاییز و زمستان و سرمای آن فصل ها می آورد. سفره ی شب یلدایی که در آن انار نباشد لطفی ندارد و انار را می توان زیبایی بخش سفره ی شب یلدا به حساب آورد.

میوه ای بهشتی و بسیار پرخاصیت که کمتر کسی پیدا می شود که آن را دوست نداشته باشد. استفاده از انار فقط خود میوه ی انار را شامل نمی گردد، زیرا در بسیاری از مورد ها از آب این میوه نیز استفاده می شود.

کنسانتره در واقع پایه ی اکثر آب میوه هایی به شمار می آید که به صورت بسته بندی هر کسی می تواند آن را ازفروشگاه ها خریداری کند.

پس از این که آب میوه انار توسط دستگاه ها جدا شد به شیوه های مختلف در کارخانه های تولیدی آن را به پودر تبدیل می نمایند، و بدین ترتیب کنسانتره تولید می گردد، که اگر اندکی آب به آن اضافه کنید، آب انار خوشمزه ای برای نوشیدن خواهید داشت. کنسانتره انار از جمله فراورده های انار است که بسیار پر فروش در بازار ایران به حساب می آید. 

کنسانتره انار

فروش فله کنسانتره انار:
اگر شما می خواهید خرید کنسانتره انار فله ای و سفارشی را انجام دهید لازم است بدانید در دنیای اینترنت بهترین کنسانتره انار ایرانی با کیفیت را برای فروش در بازار کنسانتره انار عرضه می گردد.

قیمت و کیفیت مناسب و فروش کنسانتره انار صادراتی سبب شده است تا هدف ما فروش کنسانتره انار به صورت فله ای و با ارزان ترین قیمت تمام شده به همراه کمترین حاشیه سود باشد تا در بازارهای جهانی و بازار ایران مردم تمایل به خرید بیشتری داشته باشند.

برای مشتریانی که تمایل دارند تا با تجارت کنسانتره انار، صادرات کنسانتره انار را انجام دهند، قیمت فوق العاده ارزان و همچنین متناسب کشور خریدار پیشنهاد می شود. راز موفقیت و ماندگاری هر کسب و کاری در مشتری مداری می باشد، و هم چنین در دسترس بودن همیشگی اولین شرط موفقیت فروشندگان اینترنتی به شمار می آید.

فروش مستقیم و از درب کارخانه یکی از اصولی به شمار می رود که برای تمامی مشتریان مهیا شده است تا هر خریداری با اطمینان از تضمین کیفیت محصول بهترین برند کنسانتره انار را تهیه کند.

کنسانتره انار

فواید استفاده از کنسانتره انار:
کنسانتره انار چه فواید و خاصیت هایی دارد، و آیا امکان خرید آنلاین کنسانتره انار از تولید کننده کنسانتره انار در ایران وجود دارد؟

خواص بسیاری زیادی در کنسانتره انار وجود دارد از قبیل خون سازی و بهبود عملکرد خون رسانی و هم چنین کارکرد قلب. در واقع این فراورده با تنظیم فشار خون، غلظت خون را کاهش می دهد.

برخی اقسام انار مثل انار سیاه برای معالجه زردی، اسهال و سیاه سرفه همواره به وسیله ی اطبا طب سنتی توصیه می شود.

مواد فنولیک که در انواع انار یافت می شود، سبب رفع مسمومیت های کبد می گردد. انار‌های دانه‌سفید مقدار زیادتری امگا 3 و امگا 6 را دارا می باشند.

کنسانتره انار

صادرات کنسانتره انار به کشورهای همسایه:
بازار بسیار وسیعی برای کنسانتره انار در ایران وجود دارد که سبب شده تا سالانه میزان قابل توجهی از اقسام کنسانتره انار ایرانی به منظور صادرات به دیگر کشور های آسیایی و اروپایی از تولید کننده کنسانتره انار خریداری شود و برای این منظور مورد استفاده قرار گیرد.

ایران کشوری است که سالانه بالغ بر هشتصد هزار تن انار مرغوب و درجه یک تولید می کند و از این رو قادر می باشد تا انواع کنسانتره انار را تولید کند، به گونه ای که کشورمان در حال حاضر تکنولوژی و دانش لازم برای تولید بهترین کنسانتره انار را در اختیار دارد و قادر است با بسته بندی این محصول فراورده انار به شکل استانداردی که در جهان مورد قبول است، آن را جهت صادرات به بسیاری کشور ها چون کره، روسیه، ایتالیا و… که خواستار و مشتری دائم کنسانتره انار درجه یک ایرانی به شمار می روند، عرضه کند.

یکی از عوامل کاهش فشار خون مصرف روزانه آب انار می باشدکه البته جلو بالا رفتن غلظت خون و بسیاری مشکلات دیگر را در بدن انسان می گیرد.

کنسانتره انار در واقع خود آب انار طبیعی محسوب می شود که تنها آب موجود در بافت های خود را از دست داده است و به صورت پودر درآمده است ولی با این حال تمامی فواید آب انار را در خود حفظ کرده است.

کنسانتره انار

کشور های وارد کننده کنسانتره انار به ایران:
برای تولیدکننده داخلی کشور کنسانتره انار همواره به دست آوردن بازار صادرات محصول کنسانتره انار بسیار اهمیت دارد.

از آنجایی که تمرکز تولید کننده به عرضه ی بهترین نوع کیفیت تولیدی خود می باشد، انتظار به دست آوردن بازارهای با ارزش افزوده بیشتر برای تاجران هر کشوری مهم ترین گزینه به شمار می رود. صادرات کنسانتره انار به کشورهای ذیل هم اکنون در حال انجام می باشد و همچنان به لیست واردکنندگان کنسانتره انار ایرانی افزوده می شود.

واردکنندگان کنسانتره انار ایران عبارتند از: کره جنوبی، روسیه، تایلند، کانادا، هندوستان و استرالیا.

بزرگ ترین بازار خرید و فروش کنسانتره انار در کشور:
آذربایجان غربی، تهران، البرز، مازندران، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی استان هایی هستند که بیشترین واحدهای تولید آبمیوه را به خود اختصاص داده اند.

سال گذشته میزان صادرات آبمیوه و کنسانتره به 60 هزار و 500 تن رسیده که این حجم به طور عمده به کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، ترکیه و روسیه صادر شده است. از سوی دیگر در کنار صادرات آبمیوه در سال گذشته 18 هزار تن آبمیوه وارد کشور شده که ارزش آن به 29 میلیون دلار می رسد.

تایلند، برزیل، اسپانیا، بلژیک و ایرلند عمده کشورهایی هستند که در حوزه آبمیوه و کنسانتره محصولات خود را به ایران صادر کرده اند.

اما عمده مشکلاتی که درحال حاضر در این صنعت وجود دارد و مانع افزایش حجم صادرات می شود را می‌توان بالا بودن نرخ تمام شده محصولات ایرانی در قیاس با محصولات مشابه خارجی، افزایش نرخ مواد اولیه و بالارفتن هزینه های حمل ونقل عنوان کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>