اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت های خودروسازی معتبری مانند ب ام و (BMW)، مرسدس بنز (Mercedes Benz)، پورشه (Porsche)، شورولت (Chevrolet) و فورد (Ford) و تویوتا (Toyota) سالیان سال است که نام خود را به عنوان برترین خودروسازان جهان مطرح نموده اند. اما برخی از شرکت ها نیز بوده که با ارائه نمونه هایی جذاب و قابل توجه، توانایی مطرح شدن و تبدیل شدن به بهترین خودروسازان سال 2018 را دارند.

شاید این شرکت ها نمونه هایی محبوب و شناخته شده و با فروش بالا به حساب نیایند، اما با ارائه خودروهایی زیبا، قدرتمند، مدرن و مجهز به جدیدترین تکنولوژی های موجود در صنعت خودرو، قابلیت تبدیل شدن به نمونه هایی جهانی را دارند. در ادامه به معرفی و بررسی بهترین خودروسازان و برندهای صنعت اتومبیل در سال 2018 از نگاه وب سایت Autotrader خواهیم پرداخت.

پایگاه Autotrader یک وب سایت و مجله در رابطه با صنعت خودرو است. این شرکت که از زیرمجموعه های شرکت Cox Enterprise به حساب می آید، از سال 1997 میلادی فعالیت خود را آغاز نمود. در حال حاضر این شرکت با ارائه نزدیک به 3 میلیون خودرو از 40.000 نمایشگاه و نزدیک به 250.000 فروشنده شخصی از بزرگ ترین فروشندگان اینترنتی اتومبیل محسوب می گردد.

علاوه بر فروش انواع خودرو در کلاس های بدنه مختلف و حتی نمونه های کلاسیک و کلکسیونی، اتوتریدر با تکیه بر هیئت تحریره قدرتمند و کارشنان خود، به معرفی و بررسی خودروهای موجود در بازار پرداخته و با ارزیابی دقیق، به نقد و برری نمونه های ارائه شده خودروسازان فعال در آمریکای شمالی و ایالات متحده آمریکا می پردازد.

بهترین خودروسازان سال 2018
برای تهیه این فهرست، از نظرات متخصصین این وب سات معتبر استفاده شده است. این متخصصان شامل برایان مودی (Brian Moody)، تارا ترومپتر (Tara Trompeter) و داگ دی مورو (Doug DeMuro) بوده که همگی از اعضای هیئت تحریره و کارشناسان Autotrader هستند. بنا بر نظر این اشخاص و با توجه به تجربه و نگاه به مدل های آتی، بهترین خودروسازان سال 2018 که نمونه هایی جذاب و درخور توجه را راهی بازار خواهند کرد، عبارتند از:

آئودی (Audi)
شرکت آلمانی آئودی برای سال جدید هم تنوع محصولات خود را با عرضه نمونه هایی مانند آئودی Q3 و A5 Sportback افزایش داده و هم با استفاده از سیستم کابین مجازی یا Virtual Cockpit خود، توانسته یکی از بهترین و جدیدترین تکنولوژی های این صنعت را در تولیدات خود به کار گرفته و برند خود را به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان خودرو در سال 2018 مطرح نماید.

به عقیده داگ دی مورو (سردبیر وب لاگ Autotrader)، کابین مجازی آئودی یکی از جذاب ترین و تأثیرگذارترین تکنولوژی های استفاده شده در تاریخ این صنعت به حساب می آید. به گفته تارا ترمپتر (سردبیر و برنامه گذار وب سایت Autotrader) تنها استفاده از تکنولوژی های فوق مدرن نیست که آئودی را به این جایگاه می رساند، بلکه زبان طراحی جدید خودروهای شاسی بلند این شرکت با ظاهر نرم و سیال، کابین لوکس و مجلل و چند منظوره بودن، نمونه های تولیدی آئودی در کلاس شاسی بلند را به یکی از اولویت های مادران آمریکایی تبدیل نموده است.
نمونه هایی مانند آئودی A8 با قرار گرفتن در جمع خودروهای سدان لوکس، به عنوان رقیبی برای همتایان آلمانی و آمریکایی مانند ب ام و سری 7، مرسدس بنز کلاس اس، کادیلاک CT6، پورشه پانامرا (Porsche Panamera) و لکسوس کلاس LS این برند لوکس آلمانی را در فهرست بهترین خودروسازان جهان در سال 2018 قرار خواهد داد.

ماشین

درباره آئودی
شرکت آئودی در سال 1910 میلادی توسط آگوست هورچ (August Horch) در شهر Ingolstadt آلمان تأسیس شد. پس از جنگ جهانی دوم نیز دوره جدید فعالیت های این شرکت آغاز شد و از آن زمان تاکنون این شرکت به تهیه و تولید خودروهای مختلف در کلاس های بدنه متفاوت پرداخته که همگی به قدرت بالا و کابین و تحهیزات لوکس شهرت دارند. این شرکت در حال حاضر متعلق به گروه خودرو سازی فولکس واگن (Volkswagen) آلمان است.

هوندا (Honda)
شرکت خودروسازی ژاپنی هوندا به نظر می رسد که با توجه به طیف گسترده محصولات خود، نامزد همیشگی قرار گرفتن در جمع بهترین خودروسازان جهان باشد. دامنه وسیع تولیدات در کلاس های بدنه مختلف مانند هوندا فیت (Fit) در کلاس خودروهای فوق کوچک (Subcompact)، هوندا سیویک (Civic) در جمع خودروهای هاچ بک و هات هچ (Hothatch)، هوندا آکورد (Accord) در گروه خودروهای خانوادگی سایز متوسط (Mid-Size Sedan)، شاسی بلند های CR-V و پایلوت (Pilot) و مینی ون اودیسه (Odyssey) گواهی بر این مدعا هستند.

به عقیده برایان مودی (از دبیران ارشد Autotrader)، شرکت هوندا یک خودروساز جریان ساز بوده که با تکیه بر دانش فنی و تجربه چندین دهه ای خود، روش ساخت و عرضه محصولات مردمی و عامه پسند را به خوبی فرا گرفته است. این محصولات همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هر ساله نیز بر توانایی ها و ویژگی های آنها نیز افزوده می شود. البته نباید حضور خودروهای اسپرتی مانند هوندا سیویک Type-R و Si حاضر در خودروهای کلاس بدنه هات هچ (Hothatch) را در جلب نظر رانندگان حرفه ای از نظر دور داشت.

به عقیده تارا ترومپتر هوندا برای هر نسل و هر قشری از جامعه یک خودروی مناسب را تولید کرده و با طراحی خودروهایی با کارایی های مختلف، از رانندگی روزمره و کم مصرف گرفته تا خودروهای اسپرت با توانایی های حرکتی بالا، بار دیگر حضور خود را به عنوان یکی از بهترین خودرسازان سال 2018 اعلام خواهد کرد.

درباره هوندا
شرکت خودرو سازی هوندا در سال 1948 توسط سویچیرو هوندا (Soichiro Honda) و تاکئو فوجیساوا (Takeo Fujisawa) در شهر توکیو تأسیس شد. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات موتوری شامل اتومبیل، موتورسیکلت، انواع موتور و پیشرانه، اسکوتر و حتی هواپیما را تولید می کند. موتور سیکلت های تولیدی این شرکت از شهرتی جهانی برخوردار هستند. این شرکت در حال حاضر با تولید خودروهای لوکس تحت برند آکورا (Acura) به رقابت با بزرگانی چون ب ام و و مرسدس بنز می پردازد.

ماشین

جیپ (Jeep)
در حال حاضر خودروهای شاسی بلند یا اس یو وی (SUV) سهم بسیار بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند و بیشتر تولید کنندگان اتومبیل در سرتاسر جهان، چند نمونه از این کلاس بدنه را در خط تولید خود قرار داده اند. شرکت هایی مانند جیپ ایالات متحده آمریکا نیز با تکیه بر سابقه بسیار طولانی خود در ساخت نمونه های همه جا رو دو دیفرانسیل، از ارزش و اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند.

در حالی که سایر شرکت های زیر مجموعه گروه کرایسلر (Chrysler) از رقبای اروپایی و آسیایی شاسی بلند خود جا مانده اند، جیپ هنوز با قدرت به یکه تازی در این کلاس ادامه می دهد. به عقیده داگ، این شرکت برای هر طیفی از طرفداران خودروهای شاسی بلند نمونه ای را تولید می کند. جیپ رانگلر (Wrangler) یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند و مناسب جاده های خاکی در جهان از چندین دهه پیش به حساب می آید. جیپ گرند چروکی ترک هاوک (Jeep Grand Cherokee Trackhawk) نیز با توجه به قدرت بسیار بالا، طراحی بدنه بسیار وحشی، عملکرد خیره کننده و کابین مجهز، یکی از ابر شاسی بلندهای حاضر در بازارهای جهانی به حساب می آید و با قابلیت رقابت با لامبورگینی اوروس (Urus)، این شرکت را در بین بهترین خودروسازان جهان در سال 2018 قرار می دهد.

این خودروی قدرتمند و بسیار سریع از لحاظ عملیاتی، توانایی رقابت با نمونه های چند صد هزار دلاری لامبورگینی (Lamborghini) و پورشه و ب ام و را دارد. برایان در خصوص این خودروساز اضافه می کند: جیپ دقیقا چیزی است که مردم از یک خودرو انتظار دارند؛ نمونه ای مناسب با توانایی های ذاتی برای سفرهای هیجان انگیز و لذت بخش در دل طبیعت در کنار ظاهر خشن و قدرتمند!

درباره جیپ
شرکت آمریکایی جیپ یکی از زیر مجموعه های گروه خودروسازی آمریکایی فیات کرایسلر (Fiat Chrysler) بوده که از دهه 1940 میلادی به تولید انواع خودروهای شاسی بلند با قابلیت حرکت در مسیرهای ناهموار و خارج از جاده و نظامی اشتغال دارد. از مشهورترین نمونه های تولیدی شده توسط این شرکت می توان به جیپ ویلیز (Willys) اشاره کرد که یکی از اولین خودروهای بیابانی در جهان به حساب می آید و بیشتر متولدین دهه های 1350 خاطره ای از حضور این خودروی نظامی در خیابان ها دارند.

کیا (Kia)
از شرکت کره ای کیا موتور کمتر از دو دهه پیش به عنوان یک تولید کننده خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت یاد می شد که معدود نمونه های جذابی را نیز در خط تولید خود قرار داده بود. اما در حال حاضر کیا یکی از معتبرترین نام ها در صنعت اتومبیل به حساب می آید که نمونه هایی را با قابلیت رقابت با بهترین خودروهای جهان در کلاس های مختلف تولید می کند.

یکی از دلایل اصلی موفقیت این شرکت کره ای را می توان در طراحی بسیار زیبای محصولات دانست و در حال حاضر خط تولید کیا، مملو از خودروهایی است بسیار زیبا. حتی در نگاه سخت گیرانه منتقدین نیز نمونه های تولید این شرکت بسیار زیبا و جذاب بوده و احتمالا اب توجه به سیستم نظارتی و مدیریتی، حتی یک خودروی زشت نیز اجازه خروج از خط تولید را ندارد!

کیا استینگر (Kia Stinger) یکی از محصولات جدیدی است که با تکیه بر طراحی بسیار زیبا و چشم نواز خود و کابین مملو از امکانات مدرن و مجهز در کنار توانایی های بسیار بالای دینامیکی و حرکتی شامل سرعت، شتاب و هندلینگ، یکی از جذاب ترین نمونه های سال 2018 میلادی به حساب می آید و تمامی اصحاب رسانه در انتظار ورود آن به صورت عمده به خیابان ها و جاده ها هستند.

به عقیده برایان علاوه بر استینگر، کیا اپتیما (Optima) و سورنتو (Sorento) نیز از سرآمدان کلاس خود به حساب آمده که با قیمتی پایین تر از سایر رقبای اروپایی و آمریکایی، امکانات و توانایی هایی مشابه را در دسترس رانندگان قرار می دهند. به این ترتیب می توان این شرکت کره ای را با توجه به حجم بالای محصولات خوب برای سال جاری به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان خودرو در سال 2018 میلادی به حساب آورد.

بیشتر بخوانید: بررسی و مشخصات فنی کیا سراتو مدل سال 2018 میلادی؛ سدانی کوچک و مجهز در بازار ایران

ماشین

درباره کیا
شرکت کیا موتورز (Kia Motors) در سال 1944 میلادی در شهر سئول کشور کره جنوبی تأسیس شد. این شرکت که در حال حاضر یکی از بزرگ ترین نام ها در عرضه صنعت اتومبیل جهان به حساب می آید، سال ها در حیطه ساخت و تولید خودروهای کوچک و کم مصرف شهری فعالیت داشت. در سه دهه گذشته، کیا با تولید نمونه هایی در کلاس های بدنه مختلف سدان سایز بزرگ و شاسی بلند پا به تولید نمونه های لوکس و قدرتمند گذاشت. کیا در حال حاضر یکی از زیر مجموعه های گروه خودرو سازی هیوندای (Hyundai) به حساب می آید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>