اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ویژگی های پارچه ریون



ویژگی های پارچه ریون

پارچه ریون ویژگی های متعددی دارد و همین ویژگی ها آن را به گزینه مناسبی برای دوخت و دوز تبدیل کرده است. در ادامه، برخی از ویژگی های این پارچه را برخواهیم شمرد:

  • ارچه ریون به راحتی رنگ می گیرد و شما می توانید هر وقت که خواستید آن را به رنگ دلخواهتان در بیاورید؛ در ضمن، اگر رنگِ لباس ریون شما بر اثر شست و شو از بین برود، می توانید به راحتی آن را رنگ کنید تا به لباسی نو تبدیل شود.
  • پارچه ریون بسیار نرم، لطیف و راحت است.
  •  هوا به راحتی از این پارچه عبور می کند.
  • پارچه ریون در طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود است.
  • ریون پارچه ای بسیار مقرون به صرفه است. ارزان بودنِ پارچه ریون باعث شده بسیاری از کسانی که در حال یادگیری خیاطی هستند، از این پارچه برای تمرین و یادگیری استفاده کنند.
  • پارچه ریون عرق را به خود جذب می کند.
  • پارچه ریون گزینه خوبی برای زمستان نیست، چرا که شما را گرم نگه نمی دارد.
  • ریون گزینه بسیار مناسبی برای مناطق گرم و شرجی به شمار می رود.

دوختن لباس با پارچه ریون

پیش از دوختنِ پارچه ریون، حتماً آن را بشویید، چون ممکن است آب برود. ابتدا، پارچه را با آب دمای 30 درجه سلسیوس بشویید و پس از آنکه پارچه خشک شد، آن را بُرش بزنید.از آنجایی که ریون پارچه ای کشی است، باید قسمت یقه و دیگر قسمت های منحنی شکل لباس را نواردوزی کنید تا لباس کش نیاید و بد حالت نشود.

پیش از دوختنِ سجاف یقه، ابتدا لباس را به مدت 24 ساعت آویزان کنید تا یقه، فرم واقعی اش را بگیرد.
همان طور که می دانید، ریون پارچه ای بادوام نیست و خیلی زود حالتش را از دست می دهد؛ به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم از پارچه ریون برای دوختنِ لباس های نه چندان تنگ و لباس های چند لایه استفاده کنید تا اگر پس از چند بار شست و شو، حالتش را از دست دارد، مدل لباستان زیاد به هم نخورد و بی استفاده نشود.

نکاتی در مورد دوختن لباس با پارچه ریون

هنگام دوخت و دوز با پارچه ریون، اگر برخی نکات را رعایت کنید، کارتان بهتر پیش خواهد رفت و همچنین، نتیجه کارتان نیز بهتر خواهد شد. در ادامه، برخی از مهم ترین نکات را برایتان خواهیم گفت:

از سوزن های مناسب برای دوختنِ پارچه های نازک استفاده کنید. اگر سوزنتان ضخیم باشد، سوراخ های بزرگی روی پارچه ایجاد می شود و حتی ممکن است پارچه پاره شود.پارچه ریون بسیار ظریف است و ممکن است هنگام برش زدن، لیز بخورد؛ به همین دلیل، بهتر است هنگامِ عمل برش، الگوها را با استفاده از سوزن ته گرد به پارچه بچسبانید و همچنین، به جای قیچی خیاطی، از کاتر خیاطی استفاده کنید.

هنگام اتو زدنِ پارچه یا لباس ریون، اتو نباید خیلی داغ باشد؛ یادتان باشد اگر حرارت اتو خیلی بالا باشد، جای آن برای همیشه روی پارچه باقی خواهد ماند و حتی ممکن است لباستان فرمش را از دست بدهد و بدون استفاده شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>