اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاروگیت

  • تهیه و آماده سازی مواد اولیه

این مرحله در تولید لوله های کاروگیت بسیار اهمیت دارد. تهیه مواد اولیه توسط یک تیم عملیاتی صورت می گیرد که باید معیارهایی چون استاندارد متریال، معتبر بودن تامین کننده مواد و آزمون های کنترل کیفی مواد اولیه را در نظر بگیرند.

پس از آن، مواد اولیه باکیفیت خریداری شده توسط مسئول کنترل نمونه برداری و ارزیابی می شود و پس از تائید نهایی، مشخصات مواد در برگه مشخصات کالا و بارنامه نوشته می شود. پس از تکمیل این مراحل، مواد اولیه جهت نگهداری به انبارها منتقل می شوند.

  • اکستروژن

در این مرحله، ذوب پلیمرها توسط گرما در داخل اکسترودر صورت می پذیرد. ذوب پلی اتیلن سنگین توسط تنظیم دقیق پروفایل دمایی در نواحی مختلف کنترل می شود که این کار سبب ایجاد فشار بهینه در خروجی اکسترودر می شود. اجرا این مراحل توسط پرسنل تولید و براساس دستورالعمل راهنمای تضمین کیفیت و روش کار صورت می گیرد.

  • کاروگیت کردن

پس از انجام مراحل اکستروژن، پلی اتیلن را از قالب عبور می دهند که در انتهای این قالب، به شکل لوله خارج می شود. سپس عملیات کاروگیت کردن سطوح خارجی لوله دوجداره را توسط قالب و اعمال خلا انجام می دهند. این در حالی است که سطح داخلی لوله کاملا صاف می ماند.

  • کالیبراسیون

در این مرحله به منظور ایجاد پایداری در ابعاد لوله، از روش خنک کردن استفاده می نمایند. این مرحله کالیبراسیون نامیده می شود که اجرای آن براساس ضخامت لوله و سرعت تولید آن متغیر می باشد. برای خنک نمودن لوله ها از نازل های آب تعبیه شده در دور تا دور لوله استفاده می شود.

  • آزمایش محصول نهایی و تائید آن

در آخرین مرحله، از لوله کاروگیت تولید شده نمونه برداری می شود و واحد کنترل کیفیت آزمون هایی را به منظور تعیین تطابق محصول در طول فرایند تولید با مشخصات لازم و بهینه سازی تنظیمات، انجام می دهند. هرچند در طول تولید این لوله ها چندین بار کنترل کیفیت انجام می گیرد اما در انتهای کار نیز واحد کنترل کیفی، محصول تولید شده را براساس آزمون های استاندارد محصول می سنجد و تاییدیه نهایی را صادر می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>