اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد پارچه ریون

پارچه ریون به دلیل داشتن شباهت زیاد با الیاف طبیعی بافتی نرم، راحت و لخت دارد و به همین دلیل مورد توجه طراحان مد و خیاطان است. با استفاده از مواد ترکیبی مختلف و روش های گوناگون برای بافت این پارچه انواع متنوعی از آن را می توان تولید کرد که بافت و احساسی شبیه به پارچه های ابریشمی، پشمی و کتانی ایجاد کنند.

بافت پارچه های ریون به شکلی است که به راحتی رنگ پذیر هستند و می توان رنگ های مختلفی را برای رنگ آمیزی آن ها به کار برد. از این نوع پارچه در تولید مانتو و سایر لباس های زنانه استفاده می شود. از آنجایی که در ترکیب این پارچه ها از مواد شیمیایی استفاده می شود نمی توان ادعا کرد که جنس آن دوست دار محیط زیست است. تجزیه مواد شیمیایی به جا مانده از آن ها در طبیعت ممکن است سال ها طول بکشد.

کیفیت پارچه ریون چگونه است؟

این پارچه دارای ترکیبات مصنوعی است که با مواد طبیعی همچون پنبه، پشم، مغز تیشکر و … ترکیب می شود. درواقع این پارچه به عنوان جایگزینی ارزان قیمت برای ابریشم ساخته شده. بنابراین این دارای جنسی لطیف و راحت و بسیار مناسب برای دوخت انواع لباس، به خصوص لباس های تابستانه و اسپرت است.از طرف دیگر جنس این پارچه ها به گونه ای است که به راحتی چروک نمی شود و ظاهر آراسته خود را برای مدت طولانی حفظ می کند.

استفاده از پارچه ریون در تولید لباس های ورزشی

از آنجایی که این پارچه گرما را در خود نگه نمی دارد باعث تعرق بیش از حد نیز نمی شود. از طرف دیگر این پارچه دارای وزن کم و بافتی انعطاف پذیر است. تمام این عوامل در کنار هم باعث می شوند پارچه ریون گزینه ای مناسبی جهت دوخت لباس های ورزشی باشد.

استفاده در بخش تولید پوشاک زنانه

پارچه ریون به دلیل بافت منحصر به فرد و متنوعی که دارد در تولید انواع مختلف پوشاک، به خصوص پوشاک بانوان، مورد استفاده قرار می گیرد. از این پارچه در تولید جوراب، مانتو و لباس شب استفاده می شود.

شباهت به سایر پارچه ها

این پارچه بسیار شبیه به پارچه کتانی است، جنسی لطیف دارد و به اصطلاح خودش را می اندازد. این نوع پارچه نسبت به پارچه کتانی تبادل دمایی بیشتری انجام می دهد، که این نیز علتی دیگر برای مناسب بودن آن برای دوخت انواع لباس است.

بنابراین زمانی که شما لباسی از جنس ریون بر تن دارید پوست شما به راحتی می تواند تنفس کند و تعرق بیش از اندازه شما را اذیت نخواهد کرد. البته ظاهر این پارچه ها بیشتر از آنکه شبیه به پارچه های کتانی باشد شبیه به ابریشم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>