اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بهترین خودرو های چینی بازار داخلی

1. چری آریزو 5 توربو
آریزو 5 توربو یک سدان جمع و جور از سرزمین چین است که نمونه اولیه آن از سال 1395 در بازار کشورمان حضور داشته است. پس از استقبال های فراوان از این سدان محبوب، شرکت مدیران خودرو در سال 1396 نمونه ارتقا یافته این خودرو را به بازار داخلی عرضه نمود.

این خودرو که به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده، قادر است 147 اسب بخار نیرو تولید کند که در مقایسه با نمونه اولیه 31 اسب بخار افزایش قدرت داشته است. نکته حائز اهمیت این است که آریزو 5 معمولی در لیست خودرو های نسبتا بد قرار دارد، اما با خریدن آریزو 5 توربو، دارای یک خودروی مطمئن و قوی خواهید بود. از جمله مزایای این خودرو چالاکی مناسب، امکانات رفاهی متعدد، کیفیت خوب متریال و طراحی داخلی و خارجی قابل قبول است. اما بدون شک بهترین ویژگی چری آریزو 5، خوش فروش بودن آن است که با اینکه حتی افت قیمت نسبتا شدیدی دارد، اما پیدا کردن خریدار برای این خودرو کار مشکلی نیست.

مزایای چری آریزو 5 توربو

· چالاکی مناسب

· امکانات رفاهی متعدد

· کیفیت خوب متریال

· طراحی داخلی و خارجی قابل قبول

2. هاوال H2

هاوال H2 نام یکی دیگر از خودرو های شاسی بلند کمپانی گریت وال چین است که سابقه حضور در بیش از 30 کشور جهان را در کارنامه خود دارد.

این شاسی بلند محبوب که از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو سود می برد، که توسط گروه بهمن به بازار کشورمان عرضه شده است. مهم ترین دلیل حضور هاوال H2 در این لیست کیفیت بالای قطعات و امنیت این خودرو است که این روز ها در کمتر خودروی مونتاژی نظیر آن دیده می شود.

مزایای هاوال H2

· کیفیت ساخت بالا

· سواری نرم و راحت

· امکانات رفاهی کامل

· امنیت بالا

3. چری تیگو 5 نیوفیس
چری تیگو 5 نیوفیس یکی از محصولات باکیفیت شرکت چری چین است که نمونه اولیه آن در سال 1395 به بازار کشور وارد شد. تقریبا یک سال پس از عرضه اولین نمونه تیگو 5، شرکت چری تصمیم گرفت مدل فیس لیفت آن را هم به بازار ایران وارد کند.

چری تیگو 5 نیوفیس، نسبت به نمونه اولیه تغییرات زیادی را در بخش طراحی، امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی تجربه کرد و به همین دلیل توانست بیش از پیش مورد توجه خریداران ایرانی قرار گیرد. این خودرو هم اکنون در دو تیپ فول آپشن اکسلنت (Excellent) و لاکچری اسپرت (Luxury Sport) به بازار عرضه می شود.

مزایای چری تیگو 5 نیوفیس

· طراحی جذاب و جوان پسند

· امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی متنوع

· صندلی های راحت با رویه چرم

· فضای بزرگ و جادار کابین

4. بسترن B30

در سال های گذشته شرکت بهمن به عنوان نماینده رسمی برند بسترن، مدل های B50 و B50F را به بازار کشورمان عرضه کرد. پس از توقف تولید مدل های نام برده شرکت بهمن بسترن B30 را جایگزین آن ها کرد تا شاید بتواند نسبت به گذشته فروش بهتری را تجربه کند که در این امر موفق نیز بوده است.

بسترن B30 محصول سال 2015 کمپانی بزرگ و معتبر FAW چین است و برخلاف بسیاری از خودرو های چینی حاضر در بازار کشور، هنوز هم در بازار کشور سازنده عرضه می شود. این خودرو با تکیه بر ویژگی های فراوان خود توانست از بدو ورود به بازار تا به امروز، فروش بسیار خوبی را تجربه کند. کیفیت ساخت مناسب، مصرف سوخت اقتضادی، گیربکس ژاپنی نسبتا هوشمند و سطح قابل قبول امکانات رفاهی از جمله مزایای بسترن B30 است که باعث شده این خودرو در لیست بهترین خودرو های چینی بازار ایران قرار گیرد.

مزایای بسترن B30

· کیفیت ساخت مناسب

· فضای بار بزرگ

· مصرف سوخت اقتصادی

· سطح قابل قبول امکانات رفاهی

5. چانگان CS35

شرکت سایپا به عنوان نماینده رسمی برند چانگان در ایران از سال 1394 تاکنون چانگان CS35 را راهی بازار بازار داخلی کرده است. CS35 که اولین کراس اوور شرکت چانگان محسوب می شود، هم اکنون در رنج قیمتی خود یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کراس اوور های بازار داخلی است.

چانگان CS35 در دو نمونه با گیربکس دستی (نیمه فول) و اتوماتیک (فول آپشن) در بازار کشور عرضه می شود و در طی مدت حضور خود در بازار توانسته طرفداران زیادی را برای خود دست وپا کند، البته ناگفته نماند پیش از اینکه شرکت سایپا اقدام به عرضه این خودرو در بازار داخلی نماید، CS35 به صورت وارداتی در بازار حضور داشت؛ به همین دلیل اغلب افراد از قبل با این خودرو آشنایی داشتند.

مزایای چانگان CS35

· کیفیت ساخت مناسب

· طراحی بروز فضای داخلی و خارجی

· امکانات مناسب در نمونه اتوماتیک

· گستردگی شبکه خدمات پس از فروش

بدترین خودرو های چینی بازار داخلی

1.VELA V5
راین ولا وی 5 محصول سال 2013 کشور چین است و در سال 1395 نیز به وسیله راین خودرو به بازار داخلی عرضه شد. طراحی نمای ظاهری و داخلی این خودرو کاملا ناموزون بوده و بسیار قدیمی به نظر می رسد؛ همچنین با وجود این که راین خودرو به نوعی زیر مجموعه کرمان موتور به حساب می آید، وضعیت خدمات پس از فروش آن نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. این خودرو هم اکنون با دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک در بازار موجود است، اما معایب فراوان و برند ناشناخته آن باعث شده که کمتر کسی علاقه به خرید ولا وی 5 از خود نشان دهد.

معایب VELA V5

· متریال بی کیفیت

· ناشناخته بودن شرکت سازنده

· پیشرانه ضعیف

· طراحی ناموزون ظاهری و داخلی

· بازار دست دوم بسیار ضعی

2. لیفان X60
X60 اولین کراس اوور تولید شده توسط شرکت لیفان چین است که از سال 1392 در بازار کشور ما حضور دارد. در سال 1396 تمامی نمونه های تولیدی این خودرو به گیربکس اتوماتیک مجهز شدند و از نظر ظاهری نیز تغییراتی را تجربه کردند. با وجود تمامی تغییرات و به روزرسانی های لیفان X60، این خودرو همچنان از نظر نمای ظاهری و کیفیت قطعات در وضعیت مناسبی قرار ندارد؛ همچنین در مقایسه با سایر رقبا از سواری خشک تری نیز برخوردار است.

معایب لیفان X60
· کیفیت ساخت پایین

· استهلاک بالای قطعات

· سواری خشک

· عایق بندی ضعیف کابین

3.MVM 110S
نسل اولیه ام وی ام 110 یکی از اولین خودرو های چینی حاضر در بازار کشورمان به شمار می آید و به نوعی آغازگر حضور خودرو های چینی در بازار کشورمان محسوب می شود. این خودرو که در بازار چین با نام چری QQ به بازار عرضه می شود، تنها یک هاچبک شهری کوچک و ارزان قیمت است که از نظر طراحی به هیچ وجه نمی توان کلمه زیبا را برای توصیف آن استفاده کرد، اما در بازار داخلی این خودروی ناامن و بی کیفیت بیش از حد جدی گرفته شده و شرکت مدیران خودرو قیمت نسبتا بالایی را برای آن تعیین نموده است.

معایب ام وی ام 110 اس

· پیشرانه ضعیف

· کوچک بودن فضای بار و کابین

· ایمنی نسبتا پایین

· سطح بسیار پایین امکانات

· پایداری کم

· بازار دست دوم ضعیف

4. برلیانس H230
برلیانس H230 یک سدان جمع و جور شهری است که از سال 2012 در سبد محصولات شرکت برلیانس قرار دارد. این خودرو که در سال 1394 به جمع محصولات شرکت سایپا پیوست، به نوعی نمونه ضعیف تر و ارزان تر برلیانس H330 محسوب می شود و در مقایسه با برادر بزرگ تر، از امکانات و توان کمتری نیز برخوردار است. برخلاف H330 این خودرو نتوانست فروش چندان موفقی را در بازار کشور تجربه کند که مطمئنا قیمت بیش از حد و کیفیت بسیار پایین قطعات آن در این امر بی تأثیر نبوده است.

معایب برلیانس H230

· سواری نسبتا خشک

· پیشرانه ضعیف

· استهلاک بالا

· کیفیت پایین ساخت

· بازار دست دوم ضعیف

5-MVM 550

ام وی ام 550 یا چری E5 محصول سال 2011 شرکت چری چین است که تولید آن تا سال 2016 ادامه داشت. در سال 1393 این خودرو در دو نمونه اتوماتیک و دنده دستی به بازار کشور عرضه شد و با وجود شرایط فروش و تبلیغات فراوان با استقبال بسیار کمی مواجه گردید. این خودرو همچون ام وی ام 530، طراحی ناهماهنگ و قطعات یدکی گران قیمتی دارد و به دلیل حضور کوتاه مدتش در بازار کشور از خدمات پس از فروش بسیار نابسامانی برخوردار است.

معایب ام وی ام 550

· استهلاک بالا

· کیفیت ساخت پایین

· هندلینگ نامناسب

· لوازم یدکی گران قیمت

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>