اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چای

صادرات چای سیاه ایرانی به ترکیه:
صادرات چای سیاه ایرانی به ترکیه سالیانه بخش مهمی از فروش و اهمیت به ارزآوری را در بر دارد، پس در اختیار داشتن کیفیت و قیمت مناسب می تواند کمک بسیاری را برای فعالین این عرصه به همراه داشته باشد.

علاقه به نوشیدن چای را نمی توان فقط به مردم کشور ما عمومیت داد، در تمام دنیا این نوشیدنی یکی از کالاهای درآمدزا و محبوب به شمار رفته و نحوه سرو آن نیز در جای جای دنیا متفاوت و با آداب و رسوم خاص و مخصوص به همان منطقه می باشد.

چای سیاه در میان سایر انواع چای های موجود در بازار بسیار پرتقاضا تر بوده و همین امر سبب شده تا بیشترین حجم صادرات را نیز در این بخش شاهد باشیم.

چای ایرانی در طی سال های اخیر با توجه به اطمینان از ارگانیک بودنش بسیار مورد توجه قرار گرفته و با توجه به بیشترین حجم تولید به چای سیاه می توان آن را یکی از نقاط سودآور تلقی نمود.

چای سیاه ایرانی بر حسب کیفیت، نرخ و نوع درخواست توسط بازار متفاوت بوده و انواع مختلفی را شامل می‌شود و عرضه فله‌ای چای در زمینه صادراتی در کیسه‌های 20 الی 25 کیلویی یکی از رایج‌ترین شیوه‌ها می‌باشد.

علاقه به نوشیدن چای در کشور های همسایه و همجوار ایران یکی از نقاط مثبت جهت صادرات چای ایرانی شمرده می شوند و با شناخت بازار هدف و شناخت هر چه بیشتر ذائقه در این نقاط می توان با قدرت بیشتری بر روی این بازار ها تمرکز گرفت و افزایش شمار مشتریان و طالبان را شاهد بود.

کشور ترکیه و عراق را می توان از طرفداران قدیمی چای سیاه ایرانی دانست بنابراین دسترسی راحت به چای مرغوب ایران و انجام امور صادراتی از جمله موارد مهمی بوده که هم اکنون تمامی این شرایط از طریق مجموعه مقابل فراهم شده و کافیست تامین و ارائه مدارک مورد درخواست را به ما سپرده و تجارت موفق و پرسودی را تجربه نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
کمالی:
سلام بنده در ترکیه زندگی میکنم و خواهان شروع تجارت از ایران به ترکیه میباشم البته به مقدار بسیار کم و برای گذراندن زندگی خود و خانواده ام لطفا راهنمایی ام میکنید مثلا اینجا از من چای و سرمه چشم خواستن
پاسخ زینگ:
سلام.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

رضا محمدزاده سردرود :
سلام در مورد صادرات چای به ترکیه راهنمایی میخواستم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محمدرضا صدقی:
سلام ما شرکت بازرگانی هستیم و میتوانم در تامین چای و سرمه کمک کنم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

محمد صادق چابک:
سلام،تولید کننده چای هستم در لاهیجان،آمادگی دارم برای تامین چای صادر کنندگان محترم که رزومه فعالیت در زمینه صادرات داشته باشند،
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>