اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چای سیاه باروتی

صادرات چای سیاه باروتی ایرانی:
آیا برای صادرات نیازمند چای سیاه باروتی و سایر انواع چای ایرانی هستید؟ تنها کافیست تا با ثبت سفارش خود تمامی امور مربوطه را به ما سپرده و بار خود را در سریعترین زمان درب انبار کارخانه تحویل بگیرید.

صادرات بخش مهمی از اقتصاد هر کشور را تشکیل می دهد و چای خشک را می توان یکی از کالاهای سود آور برای کشور های در حال تولید آن دانست مخصوصا که چای سیاه بیشترین حجم صادرات را در دنیا شامل می شود.

ایران نیز با تولید هر چند حجم اندک چای اما در بخش صادرات چای سیاه توانسته به خوبی ظاهر شود و سبب شده تا مشتریان خاص و دائم خود را در این حوزه داشته باشد.

در بسیاری از موارد حتی دیده شده که بسیاری از کشور ها چای سیاه ایرانی را خریداری و پس از انجام فرآوری بر روی آن و قرار دادن در بسته بندی ها و برند های مختلف مجدد وارد کشور ایران می کنند.

چای سیاه ایرانی با دارا بودن کیفیت بالا در تولید و استفاده از مرغوب ترین بر گه های بوته چای دارای بالاترین و بهترین شرایط به لحاظ عطر، طعم و رنگ صد در صد طبیعی بوده و می تواند با حمایت بیشتر بیش از بیش مورد استقبال قرار بگیرد.

چای های سیاه به انواع درجه و رقم تقسیم بندی می شوند که هر یک با توجه به ماهیت و کیفیت دارا بوده کاربرد های فراوانی را علاوه بر نوشیدنی بودن در صنعت دارا می باشند.

چای سیاه باروتی یکی از چای ها با ظاهر ریز و مابین شکسته و خاکه است که به دلیل شباهتش به باروت به این نام خوانده می شود.

کاربرد چای باروتی در صنعت تی بگ سازی و افزایش مصرف مردم از چای کیسه ای بسیار بالا گرفته و به دلیل درشت تر بودنش از چای خاک و مرغوبیت بیشترش امروزه جایگزین چای خاک گردیده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>