اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چای فله

صادرات انواع چای فله ایرانی:
صادرات انواع چای فله ایرانی یکی از رایجترین شیوه های فروش بر مبنای درخواست و ارزان تر تمام شدن قیمت نهایی می باشد و مرغوبیت آن می تواند بر تداوم همکاری با سایر کشور ها نقش موثری داشته باشد.

تولید چای برای کشور های تولید کننده آن یکی از منابع مهم ارزآور محسوب می شود. صادرات چای و اهمیت دادن به آن از سمت دولت می تواند ایجاد انگیزش در کشاورزان و تولید کننندگان و افزایش اشتغالزایی را در پی داشته باشد.

در أواسط بهار و پس از استراحت زمستانه، بوته های چای آماده برداشت می شوند که با توجه به تازه بودن برگ های بالایی بوته می توان بهترین چای سال را به دست آورد و هر چه از برگ های پایینی در ساقه استفاده شود کیفیت چای به دست آمده کمتر و خشن تر خواهد بود.

پس از اولین چین چای به فاصله هر 45 روز از یکدیگر چیده و تا پاییز این کار ادامه می یابد. چای ها از کارخانه مستقیم به صورت فله عرضه می گردند و این امر سبب می شود تا در خرید های با حجم بالا کاهش نرخ نهایی را شاهد باشیم.

بهترین زمان جهت صادرات چای را می توان نیمه دوم سال دانست زیرا قیمت ها مناسب تر و حجم به دست آمده تولید نیز بیشتر می باشد.

چای های شکسته فله بیشترین حجم تقاضای صادراتی را از سمت سایر کشور ها دارا می باشند و پس از آن انواع قلم، باروتی، خاکه و ممتاز در رتبه ها بعدی قرار می گیرند.

مناطق چایخیز ایران را می توان از جمله نواحی مورد توجه بازرگانان دانست، زیرا آن ها ترجیح می دهند به جای تهیه از دست خود به این مراکز مراجعه نموده و نیاز خود را در هر تناژی مرتفع سازند.

با توجه به پرورش گیاه چای در شمال و بدور از هر گونه سموم شیمیایی سبب شده تا بازار خوب تقاضا را در طی سال های اخیر از این نواحی شاهد باشیم.

صادرات انواع چای فله ایرانی شاید به دلیل تولید در حجم محدود بسیار بالا نبوده اما با توجه به گستره و بستر مهیا شده در شمال ایران می توان بیش از پیش به این موضوع اهمیت داد و رسیدگی به آن را در صدر أمور قرار داد تا با احیای باغات چای و افزایش سطح زیر کشت و تبلیغات کارا بتوان این صنعت را گسترش داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>