اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


مزایا و معایب پارچه اکریلیک



مزایای استفاده از پارچه آکریلیک

وقتی پارچه آکریلیک برای اولین بار ساخته شد، اغلب تصور می شد این پارچه ها به اندازه لباس های الیاف طبیعی با ارزش نیستند. برخی از پارچه های اکریلیک اولیه راحت نبودند و حساسیت زا بودند. فرآیندهای تولید جدید عمدتاً این مسائل را حل کرده اند و بسیاری از افراد اکریلیک را به الیاف طبیعی ترجیح می دهند زیرا نگهداری از آن آسان تر است.

در حالی که اکریلیک در حالت طبیعی بسیار شبیه به پشم است، بسته به مکانیسم نخ ریسی که مورد استفاده قرار می گیرد، می توان پارچه های دیگر شبیه پنبه را ایجاد کرد. تولید کنندگان می توانند انواع آکریلیک را که شبیه خز است، تهیه کنند که برای تهیه انواع لباس ها مناسب است.

پارچه های اکریلیک به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این پارچه ها به دلیل اینکه گرم و نرم هستند، دارای رنگ ثابت هستند و در برابر لکه و چروک نیز مقاوم هستند بسیار محبوب شده اند. پارچه اکریلیک برای کسانی که عاشق پشم هستند اما نسبت به آن حساسیت دارند، می تواند یک جایگزین عالی باشد.

معایب استفاده از پارچه اکریلیک

پارچه اکریلیک علاوه بر اینکه برای محیط زیست خطرناک است، ممکن است برای سلامتی نیز خطرناک باشد. هر وقت پوست افراد با الیاف اکریلیک تماس پیدا می کند، احتمال ابتلا به سرطان افزایش می یابد.

به طور کلی قرار گرفتن در معرض الیاف مصنوعی، میزان سرطان را افزایش می دهد. الیاف مصنوعی مانند آکریلونیتریل به عنوان زمینه پرورش باکتری ها شناخته شده اند که می تواند باعث ایجاد شرایط نامساعد پوستی و ناراحتی شود.

کشورهای تولید کننده پارچه های اکریلیک

چین بزرگ ترین کشور در زمینه تولید پارچه های اکریلیک است. این کشور بیش از 30٪ پارچه و پوشاک آکریلیک جهان را تولید می کند و همچنین بزرگ ترین بازار پوشاک آکریلیک را در اختیار دارد. توسعه بازار اکریلیک و تولید در چین با سرعت رو به رشد است.

از آنجا که بازارهای کشورهای آسیای شرقی مانند هند و اندونزی رو به رشد است، تولید پارچه های اکریلیک در چین و سایر کشورها به طور مداوم با آن ها رشد می کنند تا نیازهای این میزان مصرف پارچه اکریلیک افزایش یابد.

در حالی که چین بزرگ ترین تولید کننده پارچه اکریلیک در جهان است، بزرگ ترین شرکت تولید کننده فیبر اکریلیک شرکت هندی Aksa Akrilik Kimya Sanayii می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>