اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نشست هم اندیشی تشکل های صنفی حمل و نقل استان مازندران، فرماندهان پلیس راه با مسولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان با حضور مدیر کل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و فرمانده پلیس راه کشور در استان مازندران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرهاد صالحیان مدیر کل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک این سازمان در این نشست به ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال اشاره و تصریح کرد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و بالاخص شبکه حمل و نقل جاده ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کوچک ترین عامل بازدارنده این جریان پیوسته، صدمات جبران ناپذیری را به طور مستقیم و غیر مستقیم وارد خواهد ساخت.
وی ضمن قدردانی از عوامل پلیس راه و اعضای تشکل های صنفی حمل و نقل استان تأکید کرد: آنچه ما باید برای دستیابی به آن تلاش نماییم، افزایش ضریب امنیت و راحتی برای کاربران جاده ای و مسافرین در راه است.
وی در ادامه افزود: راهداران سخت کوش و ماموران سفید پوش پلیس راه باید برای به ثمر نشستن این مهم تلاش و نظارت دقیق تری داشته باشند.
صالحیان همچنین به هفته ایمنی اشاره و عنوان کرد: از 24 الی 30 آبان ماه، هفته ایمنی را با محوریت نقش و جایگاه تأثیر گذار ایمنی در محورهای ارتباطی برگزار می شود.
وی ضمن اشاره به برنامه های متنوع و موضوعات مشخص برای بزرگداشت هفته مذکور تصریح کرد: مازندران به عنوان استان معین برای برپایی برنامه های این هفته در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه انتخاب شده که امید است با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی بتوانیم نقش ارزنده ای در کاهش حوادث جاده ای و سوانح رانندگی ایفا نماییم.
براساس این گزارش، سردار سید تیمور حسینی در این نشست اظهارداشت: مازندران دارای راه های ارتباطی پر تردد بوده و از این نظر، این استان در زمره استان های عملیاتی از بُعد ترافیکی است.
وی در ادامه افزود: ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده ای جزو دغدغه های پلیس راه و راهداران بوده، از این رو تلاش می شود تا با به کارگیری تمام امکانات و تجهیزات، ارتقاء امنیت و آسایش مسافرین در جاده های بین شهری تامین گردد.
سردار حسینی به حوزه حمل و نقل عمومی اشاره و اظهار داشت: حمل و نقل زیر ساخت توسعه پایدار بوده، از این رو باید در خصوص ارتقا و اصلاح امورات این حوزه نگاه ویژه ای صورت بگیرد.
فرمانده پلیس راه کشور در این نشست از تلاش های دست اندرکاران حوزه حمل و نقل عمومی خاصه رانندگان بخش کالا و مسافر این استان به منظور تلاش و فعالیت در زمان بیماری کرونا و به حرکت در آوردن صنعت حمل و نقل کشور قدردانی کرد.
عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه این نشست اظهار داشت: خوشبختانه در مازندران تعامل و همکاری بین فعالان عرصه حمل و نقل با متولیان جاده ای بسیار مثبت و قابل تقدیر است.
وی از نشست های ماهانه تشکل های صنفی و مسولین راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و پلیس راه خبر داد و گفت: در نشست های مذکور موارد مربوطه این بخش حمل و نقل بررسی و در سایه همکاری و تعامل همه جانبه رفع می گردد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در ادامه به عملیات راهداری زمستانی در سال جاری اشاره و خاطر نشان ساخت: تجهیز راهدارخانه ها به وسایل و امکانات مورد نیاز استفاده حداقلی از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه و تعمیر ومرمت ماشین آلات راهداری جز و اولویت های ماست.
وی افزود: در سایه حضور فعال و پر رنگ و چشمگیر راهداران و دیگر دستگاه های خدمات رسان جاده ای در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی اداره کل و فرهنگ سازی و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان عزیز، امید است امسال شاهد کاهش تصادفات و فوتی های ناشی از آن در سطح راه های استان باشیم.
گفتنی است، در پایان این نشست با اهدا ی لوح تقدیر، از فعالان عرصه حمل و نقل، پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر به عمل آمد.

منبع: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>