اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یکی از متریال هایی که در طراحی و ساخت سقف کاذب به کار می رود، پی وی سی PVC است که از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده و بهترین گزینه برای حمام و دستشویی بشمار می آید. این متریال نه تنها به عنوان دیوارپوش و کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه به عنوان پوشش سقف نیز کاربرد دارد.

سقف pvc

پی وی سی از جمله بهترین و مقاوم ترین متریال هایی است که در مکان های مختلف مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام، اماکن عمومی و اتاق نشیمن استفاده می شود. از طرفی به دلیل قیمت مناسب و مزایای فراوان امروزه مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته است. با این مقدمه در ادامه این نوشته به بررسی بیشتری در مورد سقف پی وی سی می پردازیم. با ما همراه باشید.

سقف کاذب PVC
پی وی سی نوعی پلاستیک سخت است که پلی وینیل کلراید جزء اصلی ساختار آن می باشد و در طی فرآیندی شیمیایی حرارتی تولید می شود. این ماده یک فرآورده نفتی است و محدودیت های دیگر متریال ساختمانی را ندارد.

PVC را می توان به هر شکلی درآورد و طرح های متنوع روی آن ایجاد کرد. سقف های کاذب پی وی سی در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند و علاوه بر استحکام و مقاومتی که دارند باعث زیبایی ساختمان نیز می شوند. این نوع سقف مزایا و ویژگی هایی دارد که قابل استفاده در هر مکان و با کاربردهای متفاوت می باشند.

قیمت سقف کاذب PVC
قیمت سقف کاذب PVC با توجه به مزایا آن از نظر اقتصادی مقرون بصرفه است؛ زیرا به ندرت نیاز به تعمیر و بازسازی پیدا می کند و یک عمر می توان از کارایی و زیبایی آن لذت برد. برای اطلاع از قیمت های این محصول می توانید به بخش دستمزد نصاب سقف کاذب مراجعه فرمایید.

سقف pvc

استفاده از سقف کاذب پی وی سی چه مزایایی دارد؟

سقف کاذب PVC نوعی عایق حرارتی محسوب شده و قابلیت شستشو با آب را دارد. از این سقف می توان در حمام و دستشویی استفاده کرد. این سقف ها سبک بوده و بار اضافی به ساختمان وارد نمی کند. سقف پی وی سی در مقایسه با سایر سقف های کاذب از دوام و استحکام بالاتری برخوردارند.

از سقف کاذب پی وی سی در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟
از این سقف می توان در مکان های مختلف مانند سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، اماکن عمومی، اتاق نشیمن و غیره استفاده کرد.

امیدواریم این نوشته توانسته باشد اطلاعات مورد نیاز شما کاربران گرامی را در مورد سقف کاذب پی وی سی فراهم آورده باشد. نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد این مطلب با ما درمیان بگذارید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>