اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سقف pvc

  • سقف پی وی سی ساده

این مدل سقف پی وی سی ساده ترین و ارزان ترین نوع در این دسته سقف ها محسوب می شود که اغلب به رنگ سفید ساده و در دو شکل مات و براق به مشتریان عرضه می شود. این محصول در ابعاد 20 در 600 سانتی متر و با ضخامت 7 میلی متر تولید می شود و وزنی معادل 290 گرم در هر متر مربع را دارا می باشد.

  • سقف پی وی سی روکش دار

در این نوع پی وی سی، روکش های طرح دار را توسط چسب های مخصوصی بر روی ورق های پی وی سی قرار می دهند و تحت یک پرس قوی، آن را محکم می چسبانند. سقف های پی وی سی روکش دار در برابر عواملی چون فشار و ضربه مقاومت بالایی دارند و قابل شستشو می باشند. ایراد این نوع سقف ها این است که اگر در طولانی مدت تحت تغییرات دمایی زیاد قرار بگیرند، امکان دارد که روکش از ورق پی وی سی جدا شود.

  • سقف پی وی سی با پنل های طولی

پنل های طولی معمولا در ابعاد 20 در 600 یا 40 در 600 سانتی متر و با ضخامت 7 یا 8 میلی متر ساخته می شوند و طرح و نقش های متعدد و زیبایی را شامل می شوند. نصب این پنل ها نیاز به زیرسازی چندان زیادی ندارد و به راحتی قابل نصب می باشد.

  • سقف پی وی سی تایل

تایل های پی وی سی معمولا در ابعاد 60 در 60 سانتی متر و ضخامت 8 میلی متر وجود دارند و بر روی زیرسازی های مشبکی که بر روی سقف اصلی تعبیه شده اند، قرار می گیرند.

سقف pvc

  • سقف پی وی سی با روکش stamp

سقف های پی وی سی با روکش استامپ به وسیله دستگاهی با همین نام تولید می شوند. در طی فرایند چاپ، طرح و نقش ها با تراشه های مهرزنی توسط دستگاه استامپ بر روی ورق ها ایجاد می شوند و در آخر از یک چسب مخصوص برای لمینت کردن روکش PVC استفاده می کنند.

این روکش ها براق و ضد خراش هستند و مقاومت خوبی در برابر رطوبت و گرما دارند. روکش های این نوع سقف ها بسیار متنوع می باشند و به دو صورت پنل طولی و تایل و با ابعادی با طول 600 سانتی متر، عرض 20 تا 30 سانتی متر، ضخامت 7 تا 8 میلی متر و وزن 290 تا 350 گرم به ازای هر متر مربع در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

  • سقف پی وی سی با روکش مخمل

پی وی سی با روکش مخملی نیز همانند نوع روکش دار می باشد با این تفاوت که روکش ها در این نوع سقف از جنس مخمل می باشند. این نوع ورق ها علاوه بر سقف، به عنوان دیوارپوش نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>