اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برترین و برجسته ترین قطب صنعت خودروسازی در دنیا آلمان است. از آسیا تا آمریکا، ماشین های آلمانی جلوه ای از اطمینان، ایمنی و طراحی را به نمایش می گذارند. آلمان دارای بالاترین میزان تولید خودرو در جهان است. همچنین رتبه چهارم دنیا در زمینه تولید موتور خودرو را نیز دارد.

اتومبیل های آلمانی جایزه بهترین طراحی خودرو سال اروپا، اتومبیل بین المللی سال و بهترین اتومبیل جهان در سال های متمادی را کسب کرده اند. فولکس واگن Beetle و پورشه 911 در رده چهارم و پنجم بهترین خودروی قرن گرفته اند.

صنعت خودرو سازی آلمان بزرگ ترین صنعت این کشور است. در سال 2017، بخش خودرو درآمد 423 میلیارد یورو را کسب کرد که حدود 20 درصد درآمد کل صنعت آلمان را شامل می شود.

آلمان دارای 40 کارخانه تولید و نصب موتور خودرو با ظرفیت بیش از یک سوم کل تولید خودرو در اروپا است.

صنعت خودروسازی آلمان و دولت در " انقلاب تحرک الکتریکی " همکاری می کنند که اطمینان حاصل خواهد کرد که تمام خودروهای جدید تولید شده پس از سال 2030 بر روی منابع متناوب کار می کنند. جای تعجب نیست که آلمان در خط مقدم طراحی، عملکرد و نوآوری خودرو قرار دارد.

شرکت های آلمانی خودرو دارای سابقه تولید خودروهای با کیفیت بالا هستند که در آن عملکرد از ظاهر مهم تر است. بر اساس اصل " عملکرد بیش از شکل "، شرکت های خودروی آلمانی بر قابلیت ها و کیفیت تمرکز می کنند.

محبوب ترین شرکت های خودروسازی آلمان

شرکت AUDI
آئودی در سال 1909 در Ingolstadt، بایرن تأسیس شد، آئودی قطعا یکی از مهم ترین شرکتهایی است که طراحی، مهندسی، تولید، بازار و توزیع وسایل نقلیه در آلمان را به عهده دارند.

ماشین

این شرکت پس از تأسیس به نام بنیان گذارش اوت Horch به معنای " گوش دادن " نام گذاری شد. بعدها، در جولای 1909، Audio Automobilwerke راه اندازی شد. در سال 1932، این شرکت با شرکت DKW، Horch و Wanderer ادغام شد تا U Union Auto Union را تشکیل دهند. در حال حاضر، این رویداد چهار حلقه ارتباطی آرم آئودی را توضیح می دهد. از سال 1966، این شرکت بخشی از گروه فولکس واگن بوده است.

شرکت مرسدس بنز
این شرکت در سال 1926 در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. مرسدس بنز سازنده خودروهای لوکس آلمانی در بیش از یک قرن بوده است. قطعا یکی از قدیمی ترین سازندگان خودرو مرسدس بنز است. از همان ابتدا، مرسدس با ترکیب سبک نوآورانه و تکنولوژی، بازار را هدایت می کرد. با گذشت زمان، این شرکت لیست گسترده ای از مدل هایی از جمله اتومبیل های لوکس، کامیون، اتوبوس، لیموزین و وانت ها را وارد صنعت خودروسازی آلمان کرد.

ماشین

شرکت BMW
این شرکت در سال 1916 در شهر مونیخ آلمان تأسیس شد. BMW مخفف Bayerische Motoren Werke است. موفقیت حاصل تمرکز بر روی موتور، که توسط نسل های مهندس در طول سال ها بهبود یافته است.

BMW در سال 1929 به عنوان یک خودروساز تبدیل شد و از آن زمان تا کنون شناخته شده است. BMW برای تولید اتومبیل های سواری، لوکس، نیمه شاسی، ورزشی و کامیون های وانت بسیار شناخته شده است.

شرکت فولکس واگن
این شرکت در سال 1937 در شهر ولفسبورگ آلمان تأسیس شد. این شرکت به دستور هیلتر و در زمانی تأسیس شد که اغلب ماشین های ساخته شده در آلمان لوکس و گران قیمت بودند. فولکس واگن به معنای خوردی مردمی است یعنی خودرویی که تمامی اقشار جامعه می توانند آن را تهیه کنند. فولکس واگن توانسته است بهترین جایگاه را در صنعت خودروسازی آلمان کسب کند.

این برند یک مدل موفقیت است زیرا موفق به تولید ماشین هایی از جمله لامبورگینی، بنتلی، رولز رویس، اسکودا و بوگاتی شده است.

شرکت پورشه
این شرکت در سال 1931 در شهر اشتوتگارت تأسیس شد. عمده فعالیت این شرکت در ابتدا در زمینه طراحی و توسعه موتور های اتومبیل بود. اما بعدها اقدام به تولید خودروهای اسپرت و لوکس کرد. اوج محبوبیت این شرکت در اواخر دهد 80 و اوایل دهه 90 میلادی بود.

از محبوب ترین مدل های پورشه می توان به 918، Macan، Cayenne، Cayman، Boxter و Panamera اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>