اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سنگ گرانیت و سنگ تراورتن

گرانیت مروارید در مقابل تراورتن: کدام یک بهتر است ؟

هنگام انتخاب سنگ برای خانه، بیشتر تمایل به مراجعه به سنگ های گرانیت یا مرمریت دارید. یکی از گزینه هایی که افراد زیادی به آن توجه نمی کنند سنگ های تراورتن است. با این حال، فقط به دلیل اینکه معمولاً از سنگ استفاده نمی شود، به این معنی نیست که گزینه مناسبی برای یک پروژه بهسازی منزل نیست.

تراورتن یک سنگ قابل اعتماد است که با رنگهای مختلفی وجود دارد. سنگ های تراورتن مانند گرانیت، برای راهروها، روکش های دیواری، فضای داخلی و ورودی ها بسیار عالی هستند. بیایید نگاهی به مزایا و اشکالات گرانیت و تراورتن بیندازیم تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام یک برای پروژه نوسازی منزل شما بهتر است.

سنگ تراورتن

تراورتن نوعی از سنگ طبیعی است که در چشمه های معدنی گرم تشکیل می شود. از این سنگ برای تزئین بسیاری از بناهای نمادین در طول تاریخ استفاده شده است. از آنها در زمان های قدیم برای ساخت کلیساها، مقبره ها و قنات ها استفاده شده است. امروزه می توانید برای تزئین منزل خود طرح و رنگ متفاوتی از سنگ های تراورتن خریداری کنید.

مقایسه گرانیت مروارید با تراورتن

سنگ های تراورتن در رنگ ها و الگوهای جالب تری وجود دارند. این امر باعث می شود که سنگ ها با تقریباً هر طرح رنگی داخل خانه راحت تر باشد. سنگ تراورتن به عنوان یک منبع تجدید پذیر از زمین، نسبت به سایر سنگ های طبیعی از جمله گرانیت از نظر سازگار با محیط زیست سازگارتر است. با این حال، اشکال سنگ تراورتن این است که سطح نسبت به گرانیت استحکام کمتری دارد.

در صورت ریختن مایعات اسیدی، سنگ می تواند آسیب ببیند. این کار نیاز به تعویض قسمت آسیب دیده دارد سنگ های گرانیت مروارید مانند سخت ترین ماده طبیعی الماس است. آنها از سنگهای ماگمایی آذرین تشکیل شده اند که طی میلیون ها سال خنک شده اند. این سنگ طبیعی آزمایش زمان بوده و از دوام بالایی برخوردار است. سطح سنگ در برابر صدمات زیادی از جمله آسیب اسید مقاوم است.

همچنین می تواند در برابر خراشها مقاومت کند و آن را برای میزهای آشپزخانه ایده آل کند. همچنین این سنگ برای نگهداری و تمیز کردن آسان است. بدون اینکه آسیب ببیند سنگ طبیعی قابل تراشیدنیا صاف شدن است. به راحتی می توانید با شستشو با آب و صابون سنگ را تمیز کنید.

با این حال، بر خلاف تراورتن، در گزینه های رنگ و طراحی نسبتاً محدودی وجود دارد. اماکن ایده آل برای سنگ گرانیت مروارید در مقایسه با سنگ تراورتن کدام هستند، بر خلاف تراورتن پروژه های شهری، پله ها، کفپوش منازل کارخانه ها موارد مصرفی گرانیت هستند و قیمت آن نیز خیلی به صرفه تر از تراورتن می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>