اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سبزی خشک

صادرات سبزی خشک به روسیه:
صادرات سبزی خشک شده درجه یک ایران به کشورهای مانند روسیه و کانادا انجام می شود. سبزی جعفری در راس صادرات به کشور روسیه قرار دارند و در حال حاضر رایزنی هایی برای افزایش سبد صادراتی ایران و روسیه صورت گرفته است.

که انتظار می رود در سال جدید افزایش پیدا کند.جهت صادرات و فروش عمده جعفری و شوید تازه و با کیفیت به روسیه، تامین جعفری و شوید موردنیاز صادرکنندگان، ایران جزو کشورهای اولیه است. که آمادگی خود را نسبت به این موضوع اعلام داشته است.

 سبزی جعفری خشک

صادرات سبزی جعفری خشک شده به روسیه:
سبزی جعفری از پرطرفدارترین سبزیجات برگی سبزیجات بین مردم روسیه است، این دو نوع سبزی برگی که در استان هایی مانند:دزفول- لرستان، بوشهر، تولید می شود.علاوه بر تازه خوری، در صنایع دارویی و فرآوری نیز مصرف گسترده دارد.

و به علت نیاز بالای کشور روسیه و همچنین کشورهای اروپایی به جعفری و شوید با کیفیت بالای ایران، سالانه ارقام بالای صادراتی از گمرک به گوش می رسد.

که فرصت نادری است، تا با همکاری یکدیگر به سود برسیم جعفری به حالت خودرو و نیمه خودرو در نواحی مختلف یافت می شود در اکثر نقاط کشور پرورش داده می شود کشت این گیاه در هر نوع آب و هوایی امکان‌پذیر می باشد..

سبزی تازه

شرایطی پرورش سبزی تازه جهت صادرات به روسیه:
ولی در آب و هوای خنک بهترین نتیجه را می دهد. جعفری در سبزی کاری های بزرگ و در مناطق معتدله در بهار و گاهی نیز در پاییز است، جعفری را در ردیف هایی به فاصله 15 الی 20 سانتیمتر روی ردیف می کارند.

فاصله بین ردیف ها در کشت های مکانیزه 25 سانتیمتر می باشد، میوه های جعفری را از اول مرداد تا شهریور ماه ریشه ها، را در آبان ماه و برگها، را از اواسط خرداد تا اواسط آبان محصول برداری می کنند.

سبزیجات خشک شده

صادرات سبزیجات خشک شده درجه یک ایران به کشورهایی مانند روسیه:
صادرات سبزیجات خشک شده درجه یک ایران به کشورهای مانند روسیه و کانادا انجام می شود. سبزیجات خشک شده صادراتی ایران در انواع مختلف با بسته بندی های متفاوت عرضه می شود، منابع کشاورزی ایران بسیار متنوع می باشد، این کشور در صنعت کشاورزی تولید کننده بسیار توانمند محصولاتی مانند خرما و حبوبات و اغلب سبزیجات خشک در تناژ های مختلفی می‌باشد که، هر ساله تولید می شود.

سبزیجات خشک شده

انواع سبزیجات خشک شده جهت صادرات به روسیه:
انواع سبزیجات خشک علاوه بر اینکه نیاز داخلی را تامین می‌کند و برخی از کشورهای اروپایی نیز صادر می‌گردد سبزیجات خشک شده در گمرک جهانی با کد تعرفه شناخته می شود.

سبزی‌ها به لحاظ تغذیه ای در تامین املاح معدنی بدن ویتامین ها و ترکیبات مفید دیگر مثل فیبر ها اهمیت زیادی دارند. سبزی‌ها دارای رطوبت خیلی بالایی هستند به همین علت احتمال فساد پذیری آنها خیلی زیاد است، پس برای نگهداری آنها از انواع روش ها مانند خشک کردن، انجماد و کنسرو کردن، استفاده می شود.

سبزیجات خشک شده

انواع سبزی خشک صادراتی:
اسفناج، مرزه، جعفری، نعناع، پیازچه، گشنیز -ریحان و شوید از سبزیجات خشک شد، ه شرکت‌های ایرانی می‌باشد.

که با بهره گیری از فناوری روز و روش های نوین از بهترین سبزیجات تازه تهیه و در شرایط کاملاً بهداشتی شستشو و پس از خشک کردن در خشک کن های مخصوص در بسته بندی استاندارد جهت فروش به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

صادرات

شرایط آماده سازی سبزی خشک برای صادرات به روسیه:
برای وارد شدن به تجارت بین المللی پیدا کردن مشتری یکی از اولین موانعی است که باید برطرف شود.

خوشبختانه امروز گزینه های زیادی وجود دارد، که می توان با استفاده از آن ها با توجه به شرایط موجود و بازار صادراتی ایران از افرادی که به فکر راه اندازی شرکتی برای واردات و صادرات محصولات ایرانی در سطح بین المللی است، استفاده کرد این افراد گاها، بدون در نظر گرفتن روابط وارد بازار می شوند که متاسفانه نتیجه خوبی را به دست نمی آورند.

سبزیجات خشک شده

صادرات سبزیجات تازه و خشک شده به روسیه:
صادرات سبزیجات تازه و خشک شده بنا به درخواست مشتریان به صورت بسته بندی شده مختلف در شکل‌های مختلف انواع کشورها مانند، دبی، روسیه به صورت های مختلف صادر می گردد.ایران یکی از کشورهایی است که سبزیجات و صیفی جات مورد نظر کلیه افراد ا به صورت کاملا ارگانیک و مکانیزه تولید می نماید.

سبزیجات خشک شده

صادرات سبزی خشک ایرانی به روسیه:
ایران به دلیل آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز در کشاورزی پرورش سبزی ارگانیک خیلی قوی می‌باشد و این امر باعث شده تا کلیه صیفی جات با بسته بندی های کاملا ویژه و بهداشتی به کشورهای روسیه، دبی، و کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا، کانادا فرستاده شود.

تمامی سبزیجات خشک شده و همچنین تازه در بسته بندی های وکیوم شده از طریق گمرکات استان های مختلف به کشورهای مورد نیاز این محصول صادر می گردد. سبزیجات یکی از محصولات ویژه و مهمی است که دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار بالایی می باشد و این امر باعث شده تا سبزیجات هم به صورت تازه و هم خشک شده به گونه ای بسته بندی شوند تا خواص خود را از دست ندهد.

این امر باعث شده است تا صادرات سبزیجات شهرت جهانی پیدا کند کشور ایران کشوری است که می توان در آن کلیه سبزیجات را کاشت و برداشت نمود و این امر باعث شده است تا کشور تنوع سبزیجاتی زیادی در زمینه محصولات کشاورزی داشته باشد.

همین باعث شده است تا بازرگانی های ایرانی بتوانند سبزیجاتی با بهترین کیفیت موجود را در اختیار کشورهای خارجی اعم از روسیه، کانادا، اروپا و حاشیه خلیج فارس ارائه نمایند.

بسته بندی یکی از بحث‌های مهمی است که در صادرات سبزیجات حرف اول را می زند.چون سبزیجات جزء محصولات پر خاصیتی هستند، که اگر درست بسته بندی نشوند زود خراب می شود و از بین می رود و این هم باعث شده تا سبزیجات به صورت های مختلفی از طریق بازرگانان در اختیار مصرف کنندگان کشورهای مورد نظر برسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی واهب نیا:
با سلام. مجموعه ما توان تامین و صادرات انواع سبزی خشک و لیمو عمانی و پر ک لیمو و انواع میوه خشک را دارا می باشد . امکان همکاری می باشد؟
جلال سبزيوند :
توليد كننده سبزيجات خسك
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

محمد قدرتی:
سلام قدرتی هستم با تشکر از مشاوره و راهنمایی های خوبتون تولید کننده سبزیجات خشک بصورت عمده می باشم اگر زمینه برای همکاری و فروش مساعد هست میخواستم از حضورتان در این زمینه در استان اصفهان بصورت حضوری استفاده کنم ( ممنون و متشکر)
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

مرتضی نجاریان:
سلام تولید کننده انواع سبزیجات خشک صادراتی هستم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

سیدایمان موسوی:
سلام تشکر از خدمات شما تولید کننده سبزی خشک بصورت عمده هستم از استان خوزستان با بهترین کیفت در ایران راهنمایی شمارا در مورد صادرات به کشورهای خارجی خواستارم باتشکر
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

فاطمه رستمی:
سلام وقت تون بخیر من تولید کننده سبزی خشک هستم برای صادرات به چه چیزهایی نیاز است
معصومه مه ایادی:
سلام وقت بخیر من میخواهم از صفر در زمینه صادرات مواد غذایی فعالیت کنم و در نظر دارم از سبزیجات خشک شروع کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>