اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خشکبار

صادرات خشکبار به عمان:
صادرات خشکبار به عمان در کشور توسط شرکت های تجاری دولتی، نیمه دولتی و خصوصی معتبر انجام می شود.

کارشناسان و ناظران فعال در این مراکز با دانش و تخصص خود مشغول فعالیت می باشند و می کوشند محصولی با کیفیت عالی را با قیمت مناسب و به بهترین شکل به کشورهای متقاضی همانند عمان صادر نمایند.

صادرات و واردات آنلاین در بسیاری از کشورهای جهان مرسوم و متداول می باشد و فروشندگان، تولید‌کنندگان و خریداران برای تسریع و سهولت در امر خرید و فروش به مراکز فروشگاهی اینترنتی مراجعه می‌کنند.

صادرات به عمان چگونه است؟
تولیدکنندگان برتر و موفق در زمینه تولید انواع خشکبار در صددند تا محصولاتی مرغوب را همگام با آخرین متد روز دنیا و مطابق استانداردهای جهانی تولید کنند. بدیهی است که برندهایی که محصولات باکیفیت تری را تولید نمایند، در بازار داخلی و همچنین بازارهای خارجی متقاضیان بیشتری را خواهند داشت.

ممکن است این سؤال برای برخی از خریداران و متقاضیان پیش آید که صادرات به عمان چگونه است؟ به طور کلی برای صادرات انواع محصولات و اقلام مصرفی و همچنین خشکبار ابتدا باید میزان تقاضا و نوع مصرف انواع خشکبار را در کشورهای متقاضی بررسی نمود.

پس از این مرحله محصولات مورد نیاز به صورت بسته بندی های استاندارد و با لیبل صادرات به گمرک تحویل داده می شود.

بر روی لیبل اطلاعات مختلفی همچون برند تولید کننده، درجه کیفیت و دیگر اطلاعات وجود دارد. در مرحله بعد محصول بسته بندی شده در مراکز مرتبط نظارتی نشان استاندارد صادرات را دریافت می کنند و شرکت وارد کننده در کشور عمان پس از اطمینان از استاندارد و سلامت کالا، محصول را از گمرک تحویل و در بازار داخلی خود ارائه می کند.

امروزه با پیشرفت در تکنولوژی و علوم گوناگون صادرات و واردات محصولات و کالاهای گوناگون از طریق وب سایت ها و درگاه های معتبر اینترنتی انجام می شود و بسیاری از تولیدکنندگان و تجار بزرگ در راستای تجارت موفق به سایت های آنلاین مراجعه می کنند و محصولات متنوع و گوناگون را خرید و فروش می نمایند.

قوانین صادرات خشکبار به عمان:
در بازار صادرات خشکبار تولید کنندگان و برندهای مختلفی در حال رقابت می باشند و با تولید و ارائه محصولاتی با کیفیت و مرغوب علاوه بر اشباع برای بازارهای داخلی خود و رفع نیاز متقاضیان داخلی، محصولات تولید شده را به سایر کشورهای متقاضی صادر می کنند.

قوانین صادرات خشکبار به عمان به شرح زیر می باشد:

  • محصول تولید شده باید با بالا ترین درجه کیفی ارائه گردد.
  • برند تولید کننده با طی مراحل مختلف نشان استاندارد را کسب نماید.
  • ارائه بسته بندی های متنوع و شکیل در صادرات بسیار مهم است.
  • درج اطلاعات اصلی و ضروری کالا بر روی بسته بندی ها حائز اهمیت می باشد.
  • شرکت صادر کننده باید مدارک لازم و معتبر را داشته باشد.
  • کسب اطلاعات کامل در زمینه مراحل و نحوه صادرات و استفاده از دانش و متد جدید در صادرات هر چه بهتر و جذب مشتریان خارجی مؤثر است.
  • بهره گیری از نیروهای متخصص انسانی و کارشناسان و ناظران با تجربه در مراحل مختلف صادرات امری ضروری می باشد.

بدیهی است که هر اندازه کیفیت محصول تولیدی بیشتر باشد در جذب مشتریان موفق تر خواهد بود و بالا رفتن میزان تقاضا، تولید و عرضه محصول نیز بیشتر خواهد شد. بالا رفتن میزان تولید و صادرات محصولات رونق اقتصادی، بازدهی بالا، کسب سود بیشتر را به دنبال دارد.

از نتایج مهم و اساسی صادرات کالاهای با کیفیت کسب رضایت مشتریان و ایجاد اشتغال در جامعه می‌باشد که از اهداف مهم برای کشورهای تولید کننده محسوب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امنه عیدی :
من فروشنده انگور برای صادرات هستم اگر کسی مایل به خرید باشه خوشحال میشم همکاری کنیم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

علی اکبری :
سلام فروشنده حبوبات و خشکبار و عسل هستم خوشحال میشم برا صادرات با یکی همکاری کنم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

مهروز محولاتی:
سلام ما تولید کننده و باغدار پسته هستیم و تمایل به صادرات پسته به عمان دارم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>