اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

براساس آخرین گزارش ها صنعت خودروسازی روسیه در سال 2010 توانست جایگاه پانزدهم در جهان را به دست آورد و برخی از خودروهای آن به تمام دنیا صادر می شدند.

برخی از خودروهای روسی که هنوز هم در این کشور مورد استفاده قرار می گیرند سه یا چهار دهه پیش تولید شده اند و می توان گفت صنعت خودروسازی روسیه قدمت طولانی دارد.

در ادامه به معرفی چندتا از معروف ترین کمپانی های خودروسازی روسی می پردازیم و چند مدل از خودروهای این کمپانی ها را بررسی خواهیم کرد:

ماشین

لادا

کمپانی لادا یکی از شرکت های خودروسازی روسی است که در سال 1966 تأسیس شده است و در گذشته به عنوان یکی از غول های خودروسازی جهان شناخته می شد چراکه به تمام نقاط جهان خودرو صادر می کرد و هنوز هم به صادرات خودرو ادامه می دهد ولی نه به شدت قبل.

این شرکت خودروسازی از سال 2012 تا کنون 20 میلیون خودرو فروخته است و در حال حاضر این کمپانی خودروسازی با کمپانی های خودروسازی نیسان، فیات و رنو همکاری می کند.

ولگا

ولگا نام یکی دیگر از شرکت های خودروسازی این کشور است که از سال 1946 شروع به کار کرده است. این شرکت خودروسازی به خودروهای لوکس معروف است و صادرات این خودروها را از اروپای غربی آغاز کرد.تولیدات این شرکت در آن زمان به عنوان خودروهایی که فقط قشر خاصی از جامعه می توانند سوار شوند معروف بوده است.

تا کنون مدل های مختلف خودرو در این شرکت خودروسازی ساخته شده است ولی خط تولید آن در سال 2007 متوقف شد و همین اتفاق خودروهای این کمپانی را ارزشمند و کمیاب کرده است.

ماشین

زیل

زیل یکی دیگر از شرکت های خودروسازی روسی است که کار خود را در سال 1916 آغاز کرده است و خودروهای این کمپانی شهرت چندانی در جهان ندارند ولی در روسیه با لیموزین های لوکس معروف است.

معمولا خودروهای این کمپانی برای انتقال سران و دولتمردان مورد استفاده قرار می گیرد و مردم عادی خیلی کم از آن استفاده می کنند.

گاز

این شرکت خودروسازی در سال 1932 کار خود را آغاز کرده است و این شرکت خودروسازی تا به این نام برسد اسم های زیادی عوض کرده است و بیشتر به تولید خودروهای سنگین می پردازد تا سواری.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>