اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع فرآوری سنگ تراورتن

این متریال نمونه ای از محصولات تطبیق پذیر شناخته شده و در انواع طرح و رنگ می تواند پاسخگوی سلایق مختلف برای دستیابی به آن چه در ذهن افراد است، باشد. این متریال به روش های مختلف فرآوری می شود که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

صیقلی

این سنگ ظاهری شیک و لوکس داشته و سطح آن براق می باشد. نمای این محصول به گونه ای است که باعث بازتاب نور می شود.

هوند

این نمونه سنگ از ظاهری یکدست اما مات برخوردار بوده و نور از سطح آن بازتاب نمی شود.

براش

تراورتن براش ظاهری روستیک مانند و جذاب دارد. آن چه که باعث ایجاد چنین نمایی در این سنگ می شود، استفاده از براش های مخصوص و ایجاد بافت بر روی سنگ می باشد.

تامبل

برای ساخت تراورتن تامبل، در ابتدا سنگ اندازه گیری و بریده می شود و در پوششی پلاستیکی قرار داده شده و سطح آن با آب و مواد ساینده، ساییده می شود. در برخی موارد از مقداری اسید نیز برای این کار استفاده می شود. تراورتن تامبل از ظاهر طبیعی تری برخوردار می باشد.

این محصول مانند تراورتن براش از بافت بیش تری نسبت به سایر نمونه ها برخوردار می باشد. تنها تفاوت این دو در آن است که مدل تامبل گوشه های صاف تری دارد. نکته مهم در نصب این مدل، استفاده از سیلر بر روی آن پس از دوغاب ریختن می باشد.

انواع رنگ سنگ تراورتن

این متریال نمونه ای از محصولاتی است که از تنوع رنگی بالایی برخوردار می باشد. از جمله این رنگ ها می توان به بژ، قهوه ای، خاکی، سفید و حتی طوسی نقره ای اشاره کرد. این تنوع رنگ باعث شده تا از این محصول در طراحی داخلی استفاده های زیادی شود.

این تنوع رنگی به اندازه ای است که می توان گفت هیچ دو سنگی که در دو مکان مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند، ظاهر یکسانی ندارند، حتی اگر مدل سنگ ها برابر باشد. بنابراین بهتر است قبل از خرید و نصب، نمونه ای از مدل مورد نظر را در مکانی که قصد استفاده از آن را دارید، قرار داده تا از نمای کلی آن اطمینان حاصل کنید. نمونه ای از پرطرفدارترین انواع رنگ های این محصول، تراورتن سفید می باشد.

مقاومت سنگ تراورتن

سطح این محصول نه به صافی مرمر نه به زبری گرانیت است. اگر جسم سنگینی بر روی آن کشیده شود، بر روی سطح آن خراشیدگی ایجاد می شود. انتخاب نمونه مناسب این محصول باید با توجه به مکان مورد نظر صورت پذیرد. در صورت نگهداری و استفاده صحیح از این سنگ می توان در طولانی مدت بدون ایجاد هرگونه آسیب از آن استفاده کرد. آن چه که بر مقاومت این سنگ تأثیر می گذارد، نصب صحیح آن می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>