اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تمیز کردن سنگ تراورتن

نحوه تمیز کردن سنگ تراورتن

تمیز کردن سطوحی که از این متریال در طراحی آن به کار رفته است بهتر است به صورت هفتگی انجام شود. اما با این حال نمی توان در این مورد نظر قطعی داد و این بستگی به میزان آلودگی سطح سنگ دارد. برای نگهداری هر چه بهتر از این محصول نیز بهتر است هر 3 تا 5 سال نسبت به سیلر زدن آن اقدام شود.

این در حالی است که برای تمیز کردن آن از محصولات شیمیایی قوی استفاده نشده باشد. در این صورت این بازه زمانی باید کوتاه تر باشد.برای تمیز کردن تراورتن در ابتدا باید سطح مورد نظر جارو شده و از هرگونه گرد و خاک پاک شود.توجه داشته باشید در صورتی که گرد و خاک بر روی این متریال باقی بماند به مرور زمان باعث از بین رفتن سیلر از روی آن شده و رنگ سنگ را تغییر می دهد.

بهترین راه برای تمیز کردن این متریال در مرحله اول استفاده از آب ولرم و یک تی یا اسفنج می باشد. باید دقت داشته باشید که به یک باره آب را بر روی سنگ نریزید. چرا که می تواند از سیلر سطح عبور کرده و به لایه های داخلی سنگ نفوذ کند و در پی آن باعث تغییر رنگ و حتی کپک زدن سطح سنگ شود.

اگر قصد ضدعفونی کردن سطوح سنگی تراورتن را دارید، می توانید از یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی غیر اسیدی ملایم داخل 3 لیتر آب استفاده نمایید و با یک تی نرم بر روی سطح مورد نظر بکشید. پس از انجام این کار برای بار دوم باید از آب خالی برای تمیز کردن سطح استفاده کنید. پس از انجام این کار با استفاده از یک حوله نرم سطح سنگ را به طور کامل خشک کنید.

برای تمیز کردن درز بین سنگ های تراورتن نیز تنها کافیست از مقداری مخلوط جوش شیرین و آب استفاده کرده و با استفاده از یک برس بر روی درز بکشید. دقت کنید که زیاد به دست فشار وارد نکنید تا به دوغاب نیز آسیبی وارد نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>