اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گروه کروز (CRUISE) شامل چندین شرکت به مدیرعاملی مهندس نادر عبدالحسینی سخا می باشد که از سال 1361 در زمینه تولید و تامین قطعات صنعت خودروسازی در ایران فعال بوده و هم چون گروه قطعه سازی عظام به مدیریت عباس ایروانی، …

گروه کروز (CRUISE) شامل چندین شرکت به مدیرعاملی مهندس نادر عبدالحسینی سخا می باشد که از سال 1361 در زمینه تولید و تامین قطعات صنعت خودروسازی در ایران فعال بوده و هم چون گروه قطعه سازی عظام به مدیریت عباس ایروانی، یکی از غول های قطعه سازی ایران محسوب می شود. سرمایه شرکت صنایع تولیدی کروز در سال 97 به 1215 میلیارد تومان افزایش یافت. نادرعبدالحسینی سخا و حمید کشاورز توچایی از چهره های شاخص این گروه محسوب می شوند. شرکت CAS، شرکت ISKRA و شرکت MANDO، شرکت VALEO و شرکت S&T MOTIV از شرکای تجاری کروز در ایران محسوب می شوند که از تامین کنندگان مواد اولیه و قطعات کروز هستند. گروه کروز در تامین قطعات شرکت های ساپکو، گریده سازه گستر، مگاموتور و بومی سازی ایربگ خودرو، با خودروسازان کشور فعالیت داشته و گواهینامه های متعددی نیز اخذ کرده است. گروه کروز، عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازان نیز محسوب می شود و همکار «عظام» در شرکت بازرگانی سپهر ایرانیان کیش است.

ماشین

6 شرکت زیر مجموعه گروه کروز عبارتند از: شرکت مشارکتی ایسکرا اتوالکتریک ایران، شرکت بازرگانی سپهر ایرانیان کیش، شرکت گل پلاست، شرکت صنایع خودروسازان کروز، شرکت توسعه صنایع وینارت و شرکت گسترش صنعت رانه. در سایت CROUSE.IR می توانید در جریان متن و حاشیه فعالیت های گذشته و آینده این گروه بزرگ اقتصادی قرار بگیرید. این شرکت در بازار بورس ایران نیست و در گروه قطعه سازان فرابورس نیز فعالیتی ندارد.

اگر شما هم، همکار، کارمند یا پیمانکار این گروه هستید یا درباره فعالیت های آن، نظر و پیشنهادی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اطلاع اقتصاد شهروند برسانید. لینک این گفتار را از طریق کانال هایی که در شبکه های اجتماعی عضویت دارید، به اطلاع دوستان سهامدار خود در گروه های قطعه سازی و خودروسازی در بورس، برسانید.

ماشین

درباره گروه قطعه سازی کروز
شرکت کروز، امروزه یکی از غول های قطعه سازی در صنعت خودرو کشور محسوب می شود. همواره این شرکت در کنار گروه عظام، از فعالان صنعت قطعه سازی خودرو معرفی شده است. تولید فرمان برقی، کاتالیست اگزوز تا تولید داشبورد و قطعات تعلیق ترمز و انواع دسته سیم و قطعات تزینی خودرو سبک و سنگین، از جمله فعالیت های این قطعه ساز بزرگ کشور است.

(طبق روزنامه رسمی به شماره 19198 مورخ ششم بهمن ماه سال 1389، برند CROUISE توسط شیرین صالحی مقیم ستارخان تهران به نمایندگی از شرکت صنایع تولیدی کروز در جاده مخصوص کرج، ثبت شد. این برند برای انواع قطعات برق و الکترونیک و سویچ های لوازم خانگی و انواع اتصالات و ترمینال های مخابراتی معرفی شده است)

مجموعه شرکت های گروه قطعه سازی کروز
گروه قطعه سازی خودرو کروز مثل گروه قطعه سازان عظام که مدیریت آن را مهندس عباس ایروانی بر عهده دارد، از چندین شرکت تشکیل شده که در آن ها، سهامدار عمده بوده و عضویت هیات مدیره یا مدیرعاملی را بر عهده دارد. اگر قصد دارید تا با این مجموعه بزرگ اقتصادی و صنعتی کشور در 20 سال اخیر آشنا شوید، شرکت های زیر، می تواند شما را با رفتار سازمانی و برنامه تجاری این شرکت در گذشته، حال و آینده آشنا کند. بعضی از شرکت های گروه کروز، در چند سال اخیر تأسیس شده است.

شرکت صنایع تولیدی کروز
شرکت مشارکتی ایسکرا اتو الکتریک ایران
شرکت بازرگانی سپهر ایرانیان کیش
شکت گل پلاست
شرکت صنایع خودروسازان کروز
شرکت توسعه صنایع وینارت
شرکت گسترش صنعت رانه

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>