اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

Mint essential oil

صادرات اسانس نعناع: 
صادرات اسانس نعناع اصل از کشور ما و سایر اسانس‌های گیاهی به صورت عمده از طریق شرکت‌های بازرگانی انجام می‌شود.

اسانس نعناع چیست؟
گیاه نعناع از دو بخش هوایی و ریشه ای ساخته است.اسانس نعناع از قسمت‌های هوایی یا همان برگ و گل‌های گیاه نعناع با استفاده از روش تقطیر آزومتری به دست می آید.

اسانس این گیاه با ارزش به دو صورت سنتی و صنعتی استخراج می‌شود.این اسانس طبیعی و باارزش مصارف زیادی دارد و در کشور ما سالیانه مقادیر زیادی از آن تولید و درجه بندی شده و برای مصارف سایر کشور‌ها صادرات می‌شود.

به نظر شما چگونه می توان اسانس اصل را از اسانس های تقلبی تشخیص داد؟اسانس اصل نعناع بوی تندی دارد و از نظر رنگ، بی رنگ و شفاف است.

اگر در بطری را باز کنید به علت وجود الکل در آن بوی آن سریعا در هوام پراکنده شده و به مشام شما می‌رسد.

اگر اسانسی را دیدید که رنگ آن متمایل به قهوه ای و یا زرد رنگ بود به هیچ وجه نشانه خالص بودن و ناشی از رنگ طبیعی نعناع نیست، بلکه به علت مجاورت اسانس با اکسیژن هواست و اسانس ما در این حالت بو و عطر اصلی خود را از دست می دهد.

شرکت هایی که در زمینه های صادرات اسانس های گیاهان دارویی از جمله اسانس گیاه نعناع فعالیت می‌کنند، دارای کارشناسانی هستند که مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را در زمینه ی گیاهان دارویی دریافت کرده اند و در این زمینه مهارت لازم را کسب نموده اند.

این کارشناسان در آزمایشگاه‌ها اسانس‌های مختلف و میزان خلوص آن‌ها را برسی کرده و اصل‌ترین اسانس‌ها را برای صادر کردن به کشور های مختلف تهیه و بسته بندی می‌کنند.

اسانس نعناع

صادرات اسانس نعناع از کشور:
یکی از پر مصرف‌ترین اسانس‌های گیاهی در جهان اسانس نعناع می‌باشد.اسانس نعناع در درجه اول به علت خواص دارویی درمانی و در درجه ی دوم به علت معطر بودن در موادغذایی مختلف مصرف می‌شود.

براساس تقاضای مصرف، تولید این اسانس نیز افزایش یافته است؛ گیاه نعناع تقریبا در اکثر شهر‌ها و کشور‌ها تولید می‌شود.کشور ما ایران علاوه بر تامین نیاز‌های داخلی و تامین بازار‌های داخلی، صادرات به پنج قاره‌ی دیگر جهان را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

کشور‌هایی نظیر کانادا، استرالیا، آلمان، ژاپن و کشور های حوزه ی خلیج فارس از جمله کشور هایی هستند که اسانس طبیعی نعناع اصل به آن‌ها صادر می‌شود.

شما می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان این شرکت هایی که در زمینه صادرات اسانس نعناع اصل فعالیت می‌کنند، جهت خرید و صادرات اسانس نعناع در تماس باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
موسی جاهد:
دارای تجربه کافی و ابزار مناسب جهت تولید اسانس نعناع اصل هستم. توانایی فنی و مالی جهت تولید روزانه 20 لیتر اسانس نعناع اصل را دارم.
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

عباس حسنی :
من تولیدکننده اسانس گیاهان دارویی و معطر هستم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>