اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاربرد سنگ مرمر



کاربرد سنگ مرمر در نمای بیرونی ساختمان

بسیاری از معماران ساختمان های لوکس به دلیل جذابیت و زیبایی چشمگیر سنگ مرمر، از آن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می کنند. نمای ساختمان به طور کلی به عنوان صورت ساختمان به حساب می آید. اگر قصد استفاده از سنگ مرمر در نمای بیرونی ساختمان را دارید، زیبایی، مدرنیته، استحکام، عایق حرارتی، از بین نرفتن انرژی داخل ساختمان، طراحی سنگ نما و هچنین قیمت این سنگ باید در نظر گرفته شود.

استفاده از سنگ مرمر در دیوار بین کابینت ها

بدون شک استفاده از سنگ مرمر در هر قسمتی باعث ایجاد زیبایی خیره کننده ای می شود. یکی از بهترین قسمت های خانه که می توان از سنگ مرمر در آن استفاده کرد، آشپزخانه می باشد. استفاده از سنگ مرمر به عنوان دیوارپوش بین کابینتی باعث ایجاد نمای زیبایی می شود. یکی از بزرگ ترین مزیت های استفاده از این سنگ در طراحی آشپزخانه سهولت در پاک کردن آن می باشد.

استفاده از سنگ مرمر به عنوان کفپوش

استفاده از کفپوش سنگ مرمر باعث ایجاد درخشش در فضای اتاق شده و همین امر در زیبایی فضای موجود نقش دارد. یکی از مزیت های استفاده از این سنگ به عنوان کفپوش، تمیز کردن آسان آن می باشد. هم چنین استفاده از این سنگ برای نواحی که از آب و هوای گرمی برخوردار هستند، بسیار مناسب می باشد، چرا که این سنگ عموما از سطح سردی برخوردار است.

استفاده از کفپوش سنگ مرمر برای اتاق نشیمن بسیار مناسب می باشد. اگر در کنار استفاده از کفپوش های سنگ مرمر از رنگ های خنثی استفاده کنید، نتیجه کار شما را شگفت زده خواهد کرد.

استفاده از میزهای مرمر

شاید انتخاب میزهای مرمرین چندان رایج نباشد، اما استفاده از آن ها نمای خاص و منحصر بفردی ایجاد می کند. این گونه میزها سخت بوده و از زیبایی خیره کننده ای برخوردار هستند. یکی از مزیت های استفاه از این میزها تطابق پذیری آن با انواع سبک های طراحی می باشد.

از این میزها می توان به عنوان میز غذاخوری استفاده کرد. اگر در قسمت غذاخوری از میز مرمر استفاده کردید، در کنار آن از یک فرش که در آن از رنگ های خنثی استفاده شده است نیز استفاده نمایید.

استفاده از سنگ مرمر در ساخت راه پله

از آن جایی که سنگ مرمر، سنگ سنگینی می باشد، استفاده از آن برای ساخت راه پله در همه جا امکان پذیر نمی باشد. با این حال در صورت وجود شرایط برای انجام چنین کاری، ترکیب آن با چوب نمایی کاملا متفاوت ایجاد می کند.

استفاده از نرده های استیل نیز نمای زیبایی در کنار سنگ مرمر ایجاد می کند. استفاده از سنگ مرمر به نوعی باعث بزرگ تر نشان دادن فضای اتاق نیز می شود. اگر در کنار راه پله های مرمرین از یک لوستر بزرگ کریستال استفاده شود، نمایی بسیار مجلل و منحصر بفرد ایجاد خواهد شد.

استفاده از لامپ تزئینی مرمر

استفاده از لامپ های مرمرین به عنوان المان تزئینی، از مزیت هایی برخوردار است. یکی از مزیت های استفاده از این لامپ ها این است که نور را به طور گسترده ای پخش می کنند و همین امر باعث می شود روشنایی مکانی که این گونه لامپ ها در آن قرار دارند، دوچندان شود. به همین خاطر استفاده از یک نمونه آن ها برای روشنایی کل فضای اتاق کافی می باشد.

استفاده از کانتر سنگ مرمر

بدون شک یکی از رایج ترین قسمت ها برای استفاده از سنگ مرمر کانتر آشپزخانه می باشد. وجود رگه های سیاه رنگ موجود در سنگ مرمر، نمای بسیار زیبا و متفاوتی به این گونه سنگ ها می بخشد. اگر از کانترهای سنگ مرمر در طراحی آشپزخانه استفاده کردید، می توانید از المان هایی به رنگ خنثی در کنار آن استفاده نمایید. این کار نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند. استفاده از کانترهای مرمر در انواع مختلف سبک های طراحی کاربرد دارد.

استفاده از سنگ مرمر در طراحی حمام

این امکان برای شما وجود دارد که از سنگ مرمر در طراحی حمام و برای قسمت های سینک روشویی، وان و دیوارها استفاده نمایید. استفاده از سنگ مرمر باعث می شود فضای حمام روشن تر نشان داده شود و هم چنین به در هم شکستگی یکنواختی فضای موجود نیز کمک می کند.

توجه داشته باشید که از آن جایی که الگوهای رگه های سیاه رنگ موجود در سنگ مرمر با یکدیگر متفاوت هستند، استفاده از آن ها در قسمت های مختلف نمای متفاوتی داشته و شبیه به یکدیگر نمی باشند.

استفاده از سنگ مرمر به عنوان دیوارپوش

ساخت یک دیوارپوش مرمرین بهترین گزینه برای ایجاد نقطه کانونی در فضای مورد نظر می باشد. همانند راه پله های مرمرین، اگر در کنار دیوار مرمر از چوب یا استیل استفاده شود، تأثیر مشابهی ایجاد خواهد شد و نمای زیبا و متفاوتی در اختیار خواهید داشت. درخشش سنگ مرمر باعث ایجاد تغییر زیادی در طراحی فضای مورد نظر می شود.

استفاده از میز قهوه خوری سنگ مرمر

استفاده از میزهای قهوه خوری مرمر هر آن چیزی است که اتاق نشیمن به آن نیاز دارد. استفاده از میزهای قهوه خوری مرمر اگرچه ساده به نظر می آیند، اما استفاده از آن ها نمای زیبایی ایجاد می کند. اگر در کنار این میز از رنگ های خنثی استفاده نمایید، نمای زیبایی در اتاق نشیمن ایجاد خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>