اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات

صادرات شوید به روسیه:
شوید گیاهی سه ساله یا دو ساله که گاهی بلندی آن به یک متر نیز می رسد ریشه آن راست و مخروطی شکل و سفید است.این گیاه در جنوب غربی آسیا و آسیای آسیای میانه موجود است، و امروزه در بیشتر نقاط جهان از جمله بخش جنوب اروپا، ایران، مصر و چین پرورانده می شود.

میوه شوید بیضی شکل است رنگ آن قهوه ای روشن و گلهای با برجستگی هایی به رنگ زرد دارد. شوید از ایران و مصر و هند بوده است واز این کشورها به کشورها و قاره های اروپا و آمریکا رفته است.صادرات شوید از ایرا ن به روسیه به جهت شرایط آب و هوای سرد این کشور انجام می‌شود.

در اکثر کشورهای اطراف دریای مدیترانه رایج است در اروپا تخم شوید در پاییز می‌رسد و پرندگان کوچک آن را سمی می دانند، و به آن نزدیک نمی شوند البته احتمال می رود که این هراس به دلیل آن باشد که از بوی تخم شوید خوششان نمی آید زیرا که تخم شوید سمی نیست در تمام تابستان گل دارد ولی گل ان از شیره و گردکل کمی برخوردار است. آبیاری این گیاه به صورت غیرمستقیم می باشد نیاز آبی مرطوب دارد.

دانه شوید

تخم شوید و آثار درمانی:
آثار درمانی، بسیاری دارد از جمله به عنوان ضد تشنج ضد درد، باد شکم، و برای تقویت معده و به عنوان ضد التهاب موضعی به کار می رود، برای کسانی که اشتهای زیادی به غذا ندارم و لاغر هستند تخم شوید بهترین دارو می باشد. در مورد بیمارانی که مبتلا به استفراغ شدید هستند و هیچ غذایی حتی آب را نمی توانند در معده خود نگه دارند بهترین درمان شوید است.

خواص شوید:
شوید دارای کربوهیدرات، چربی، پروتئین، ویتامین آ و کلسیم و آهن و منگنز، منیزیم، فسف ر پتاسیم، سدیم، روی می باشد.

شوید

روسیه به دلیل داشتن جو ناسازگار آب و هوایی برای به عمل آوردن هرگونه سبزی و مرکبات نیازمند به وارد کردن این اقلام به کشور خود می‌باشد. روسیه به دلیل قرار داشتن در نقطه سرد زمین یکی از اصلی‌ترین واردکنندگان سبزیجات از ایران است. انواع مختلف سبزی و صیفی جات از جمله شوید جعفری گشنیز و شنبلیله و غیره به این کشور صادر می شود.

علاوه بر صادرات گسترده سبزیجات تازه انواع سبزی خشک هم در سبد صادراتی ایران و روسیه قرار دارد که یکی از آنها سبزی شوید است. با کیفیت های مختلف توسط تولید کنندگان سبزی خشک آماده شده و وارد بازار داخلی و بین المللی می شود.

شوید

زمان مناسب صادرات شوید به روسیه:
برای فروش یک محصول خوب با قیمت مناسب به بازارهای خارجی مخصوصا روسیه باید به زمان های طلایی برای ارسال محصول توجه کرد.هر محصول فصل خودش را برای فروش و ارسال در بازار دارد.

سرمایه گذاران روسی در سفر به دزفول وضعیتهای بخش کشاورزی این شهرستان را برای صادرات محصول به روسیه بررسی کردند. از سال 88 صادرات انواع سبزی با صادرات دو تن محصول شبیه به جعفری به روسیه آغاز شد، که بیشتر این محصولات از طریق زمینی صادر می شود، و در حال حاضر بیش از 20 نوع محصول به روسیه صادر می شود.

شوید

سبزی شوید ازبکی به روسیه صادر می شود:
امسال برای نخستین بار در 240 تن محصول شوید ازبکی در شهرستان طبس تولید شد که 129 تن از طریق مرز آستارا به کشور روسیه صادر شد.

جذب بازار خارجی و تولید سبزی با قابلیت مطلوب صادرات یک رقم نوین از سبزی شوید به نام شوید ازبکی در شهرستان به صورت الگوی کشت و برای ترویج این محموله بین کشاورزان هم توزیع شد این سبزی الگوی، امسال برای نخستین بار در حدود 6 هکتار از مزارع شهرستان کشت و حدود 240 تا محصول تولید شد که از طریق مرز آستارا به روسیه صادر و بقیه به کارخانه های سبزی خشک کنی داخل کشور تحویل شد.

شوید

صادرات شوید از هرمزگان به روسیه:
با اشاره به آب و هوا و خاک مناسب منطقه شمیل برای تولید شوید هزار هکتار از زمین های کشاورزی منطقه شمیل تحت پوشش کاشت این محصول قرار گرفته و در فصل مناسب خود از آن برداشت و صادرات شد. این محصول سالانه به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد، به صورت قطعی کاشت، برداشت، بسته‌بندی و صادرات انجام دهند. در این رابطه برای 50 نفر به صورت ثابت و روزانه برای 200 کارگر اشتغالزایی ایجاد شده است. کاشت شوید از اواخر مهر آغاز می شود و برداشت از اوایل دی تا اواسط اسفند ادامه پیدا می کند.

شوید

کیفیت سبزی شوید در صادرات روسیه:
به دلیل بالا بودن کیفیت و مرغوبیت سبزی های تازه و خشک ایرانی به وضوح شاهد هستیم که سرمایه‌گذارانی از کشورهای تاجیکستان، گرجستان و ازبکستان به دزفول سفر کرده و برخی محصولات را خود کشت می کنند و محصولات را بسته بندی واز طریق ناوگان زمینی به روسیه صادر می کند.


تمامی سرمایه گذاران روس در صدد هستند که کلیه محصولات کشاورزی که در منطقه تولید می شود را به کشور روسیه صادر کنند. سرمایه گذاران بزرگ روسی در سفر به ایران با کیفیت نوع محصول زمان و میزان تولید محصول به ویژه مرکبات و میوه آشنا می شوند.

محصولات کشاورزی دزفول با برخورداری از سردخانه و تجهیزاتی که دارد می تواند به راحتی این محصولات را برای مدتی نگهداری کرده تا مسئولین بتوانند به راحتی آنها را بسته بندی کرده و به کشور روسیه صادر کند.

تاکنون مجوز مرز هوایی برای فرودگاه دزفول صادر نشده است، و محصولات کشاورزی منطقه از طریق تهران و یا تبریز به روسیه صادر می شود.

و با توجه به حجم بالایی که ایران برای صادرات محصولات کشاورزی خود به کشور روسیه دارد که سالانه 4 میلیون تن برآورد می شود باید بر روی خط های حمل و نقل از طریق ریلی و هوایی بیشتر تمرکز شود.

شوید

ویژگیهای شوید صادراتی:
بهترین سبزی شوید صادراتی را، می توان محصولی دانست که ارزش صادرات دارد از همین رو ممکن است قیمت فروش آن در بازار قطعی بالاتر از محصول معمولی تر باشد سبزیجات همیشه خانواده بسیار محبوبی در میان ایرانی ها و غذاهای آنها به شمار می آید در میان این سبزیجات محصولاتی، که همیشه توجه بیشتری برخوردار بودند، سبزی شوید را می توان نام برد.چراکه ایرانی ها در غذاهای مختلفی از آن استفاده می کنند.

شوید

سبزی شوید صادراتی:
تولید سبزیجات مانند شوید می تواند برای تولیدکنندگان سودآوری بسیار خوبی داشته باشد چرا که در بازار از تقاضای زیادی برخوردار بوده و می تواند به راحتی آن را به فروش رساند از همین رو همیشه عرضه این سبزیجات با قیمت روز، قیمت مناسب داشته تا بتوانند توجه مشتریان زیادی را به محصولات خود جذب کرده و همکاری بسیار خوبی را با آنها داشته باشند به خصوص اگر کیفیت محصول آنها در حد عالی بوده و بتوانند نیاز مشتریان را آن طور که باید برطرف کند.

شوید

کیفیت شوید صادراتی به روسیه:
طبیعتاً سبزی شوید صادراتی که برای فروش در بازار کشورهای مختلف نیز در نظر گرفته می شود کیفیت بسیار عالی داشته و وقتی با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می گردد با استقبال مشتری همراه خواهد شد و این کار برای ایران هم نفع بسیاری دارد اول از همه اینکه باعث اشتغال زایی جوانان می شود و هم از کشاورزان حمایت شده و تولیدکنندگان را بر سر ذوق می آورد و از همه مهم تر این که باعث ارزآوری در داخل کشور می شود و به صنعت کشاورزی ایران رونق می بخشد و همچنین رابطه ما را با کشور همسایه روسیه قوی تر می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
صادق نساروند:
بنده حقیر صادق نساروند فوق تخصص زمین و زنین شناسی و کشاورزی هستم..با سالها تجربه در بخش کشاورزی دزفول..سرمایه گزار محترم در خصوص شراکت کشاورزی به روسیه تماس بفرمایند....به امید دیدار
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

اسلام خواسته :
با سلام و عرض ادب خدمتتون بنده شغلم کشاورزیست تو زمینه کاشت گشنیز شوید جعفری و شنبلیه سابقه دارم از سرمایه گذار و بخش صادارت من حاضرم همکاری بکنم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

سیده فاطمه جعفری پور:
سلام میخواستم بدونم شوید چگونه و به چه قیمت خرید میکنید و حد اقل چند تن باشه
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

اسلام خواسته:
سلام .بنده پارسال پیام فرستادم نه بهم زنگ زدین نه جواب گرفتم‌.شمارمو هم گذاشتم.شغلم کاشت انواع سبزی .شوید کشنیز .جعفری .شنبلیله.لطفا یه سرمایه گذار چه خارجی باشه چه داخلی بهم معرفی بکنید
روح الله خیری:
تهیه کننده کارتن سیگار بزرگ برای صادرات سبزی در تعداد بالا
محمد حسن فوعانی :
برای صادرات شوید تازه به ترکیه خواهشا تولید کننده معرفی کنید سپاس
محمد عباسی:
سلام من در زمینه کاشت شوید و جعفری و سبزیجات در دزفول فعالیت دارم لطفا یه سرمایه گذار بهم معرفی کنید.
داریوش سعادتی:
سلام بنده کارم کشاورزی توی کشت شوید جعفری کشنیز اگر خریدار باشد برای صادرات از سوله تا کارگر سرزمین وسالن گرفتن کانتینر یخچالی و ریز کاریش حاضر همکاری هستم ممنون وسپاسس
روح الله گنجعلی وند:
شوید صادراتی ۴هکتار
الهام یارمحمد:
باسلام وقتتون بخیر بنده سبزیجات تازه رو خشک میکنیم آیا خرید میکنید؟
ابوذر بی‌بام:
سلام علیکم ،میخاستم اگه بخوام شوید صادر کنم باید از کجا شروع کنم ،لطفا راهنماییم کنید ،با تشکر
مسلم خورا:
سلام بنده زمین کشاورزی دارم صادر کننده شوید. گشنیز جعفری می خوام بیاد قرارداد خرید ببندیم تا کشت کنم جهت اطمینان فروش ممنون
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>