اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات ماهی به روسیه:
روسیه یکی از کشورهایی است که همواره گزینه مناسبی برای واردات و صادرات بوده است و تجار ایرانی علاقه زیادی به بازرگانی و تجارت با این کشور دارند. در این متن صادرات ماهی به روسیه و صادرات تن ماهی به روسیه و صادرات ماهی کپور به روسیه را بررسی می کنیم.

ماهی قزل آلا

صادرات ماهی قزل آلا:
یکی از حوزه های صادراتی روسیه ماهی های آبزیان ایرانی می باشد و همواره مورد توجه بوده است.

ایرانیان در پرورش و توزیع انواع آبزیان مانند ماهی و میگو تجربه بسیار زیاد و خوبی دارند. از بین تمام کشورهای قاره ی آسیا دو کشور چین و روسیه مصرف بسیار زیادی در آبزیان دارند و از غذاهای مورد علاقه آنان می باشد.

صادرات آبزیان سود بسیار بالایی برای بازرگانان ایرانی دارد. با توجه به آمار و ارقام و گزارش های داده شده صادرات آبزیان و مخصوصا قزل آلا در صدر تمام آبزیان و ماهی و میگو ها قرار دارد. نه تنها روسیه بلکه کشورهای زیادی خواستار و طرفدار ماهی قزل آلای ایرانی می باشند.

در واقع به دلیل داشتن مرزهای زمینی و دریایی ایران و روسیه و این که این دو کشور همسایه هستند و روابط اقتصادی و سیاسی خوبی باهم دارند کار برای بازرگانان راحت شده است. و این موضوع باعث کاهش هزینه های حمل و نقل و سود بیشتر برای بازرگانان شده است.

بازاریابی و تجارت با روسیه:
ارائه مشاوره و مشورت گرفتن از افراد متخصص و راهنما در زمینه صادرات از قدم های نخستین می باشد.

سپس بررسی آمار کالاهای مورد نظر صادر کننده به روسیه از طریق کد گمرکی صورت انجام می شود. در این مرحله طبق درخواست و خواسته های مشتری هاتحقیق و جست و جو برای شرکت های خریدار آغاز می گردد و در این مرحله بازار روسیه و بازارهای روس زبان مورد بررسی قرار گرفته و سلیقه و خواسته مشتریان اولویت قرار داده می شود.

سپس مشتریان مهم و نهایی غربالگری و انتخاب می شوند و هزینه های حمل و نقل کالا و بیمه و غیره نیز محاسبه می شود.

در این مرحله باید کیفیت و قیمت محصولات رقیب را مورد بررسی قرار داد و اخذ تصمیم نهایی و اقدامات عملی مذاکراتی به صورت حضوری یا توسط خود فرد یا نماینده انجام می شود و در اخرین مرحله پلان ورود به بازار روسیه طراحی و چیده می شود. اقدامات اولیه شامل ترجمه پیشنهادهای تجاری و بازرگانی توسط مترجم و ارائه پیشنهاد های تجاری و همچنین لیست قیمت ها به خریداران روسی، انجام دادن گفت و گو های تلفنی و توافق بر سر کیفیت کالا و قیمت آن می باشد.

در سفرهای تجاری برنامه ریزی ها و هماهنگی ها جهت انجام مذاکرات به روسیه انجام می پذیرد و همچنین طرح کلی سفر برنامه ریزی شده و هتل رزرو می شود.

همچنین امور مربوط به ترجمه ی شفاهی توسط مترجم تامین شده و از منافع کالای ایرانی دفاع می شود در قدم آخر موقعیت و موفقیت شرکت خارجی توسط کارشناسان بررسی می شود.

اخذ شرکت در روسیه:
هزینه های ثبت شرکت در روسیه شامل تنظیم کردن اساسنامه ها فرم های مخصوص ثبت شرکت و همچنین فرم اداره مالیات و دیگر هزینه ها می باشد.

هزینه وکالت نامه محضری نیز در برخی موارد مورد نیاز می باشد و برای این کار باید هزینه ی دستمزد مترجم برای حضور در نمایندگی نیز پرداخت شود و هزینه ساختن مهر برای شرکت و در مرحله ی آخر مراجعه به اداره های بیمه که شامل بازنشستگی و تامیین اجتماعی هستند و بیمه درمان و اخذ گواهی های لازم و انجام کارهای اداری می باشد.

کشورهای خارجی می توانند نمایندگی شرکت های تجاری روسیه را داشته باشند و هدف از این کار معرفی و دفاع از منافع شرکت و گسترش همکاری و تجارت می باشد در واقع شرکت هدف های فرعی و شخصی را دنبال نمی کند و به دنبال منافع کل مجموعه می باشد.

به این صورت که حتی مدیر نمایندگی را نیز شرکت تعیین کرده و طبق وکالت نامه ای که به او داده می شود حق کار و همکاری در آن مجموعه را دارد همچنین این موضوع باید به تایید ارگان های مالیاتی، سازمان های آمار و صندوق های دولتی خارج از بودجه نیز برسد.

صادرات آبزیان به روسیه می تواند تحول نوینی در صادرات اقلام غیرنفتی به کشورهای دیگر و مخصوصا روسیه باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سید روح الله حسینی:
سلام وقت بخیر تامین کننده ماهی. از جمله مار ماهی زبیدی.حصون اسب ماهی و .. گرید بندی مجوز صادرات.خریدار میخوام جهت صادرات
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

یوسفی:
سلام ماهی قرل 450 الی 650 گرم جهت صادارت خریدارم لطفا قیمت بدین متشکرم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

دانشمند:
تولید کننده و فروشنده ماهی کپور هستم جهت صادرات و مصرف داخلی
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

شعبانی:
سلام برای صادرات میگوی پرورشی به کشور روسیه بدنبال بازاریاب هستم چطوری میتونم از کمک شما استفاده کنم.
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید
جهت مشاوره تحصصی تماس بگیرین 02174361000.

سید شورش میرانی:
نظری ندارم فعلا
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>