اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ پریدگی ماشین:
علت اصلی رنگ پریدگی ماشین، در بسیاری موارد رطوبت بسیار هوا یا در معرض تابش خورشید برای مدت چندین ماه است. البته کیفیت رنگ خودرو تأثیر به سزایی در رنگ پریدگی ماشین دارد؛ به همین دلیل برای محافظت از رنگ خودرو، از پولیش خودرو برای ایجاد لایه ثانویه بر روی رنگ در برابر تابش نور خورشید یا رطوبت بسیار آب و هوا استفاده می کنند. در این نوشته علاوه بر پرداختن به رنگ پریدگی ماشین (پوسته شدن رنگ ماشین) به راه های تعمیر برطرف کردن رنگ پریدگی ماشین، اسپری ترمیم رنگ خودرو، مواد رفع آفتاب سوختگی رنگ ماشین و... خواهیم پرداخت.

ماشین

جالب است بدانید این روزها پیرامون رنگ پریدگی ماشین، عبارات زیر جستجو می شود:
تعمیر رنگ سوختگی ماشین
پوسته شدن رنگ ماشین
اسپری ترمیم رنگ خودرو
مواد رفع آفتاب سوختگی رنگ ماشین
رفع آفتاب سوختگی ماشین بدون رنگ
ترمیم آفتاب سوختگی رنگ خودرو نقره ای
از بین بردن آفتاب سوختگی رنگ ماشین نقره ای
مایع ضد زنگ رنگ خودرو

دلیل رنگ پریدگی ماشین چیست؟
دلایل رنگ پریدگی ماشین متفاوت است که در این قسمت به برخی از این عوامل اشاره می کنیم:

باران های اسیدی که در شهرهای بزرگ مانند تهران زیاد باریده می شود و بر روی بدنه خودرو می نشیند یکی از تهدیدهای جدی برای رنگ پریدگی خودرو است.
شیره درختان و بدتر از آن فضولات پرندگان هم که اسیدی هستند می توانند به رنگ خودرو شما آسیب برسانند. زمانی که فضولات پرندگان برای مدتی روی بدنه خودرو شما باقی بماند، بعد از پاک کردن فضله خواهید دید که رنگ بدنه خودرو شما آسیب دیده است بنابراین اگر برای پیشگیری از آفتاب سوختگی رنگ خودرو از سایه درخت استفاده می کنید. به فضولات پرندگان هم فکر کنید.
در برخی از کارواش ها برای شستشوی بهتر خودرو و از بین بردن لکه از مواد شیمیایی و با فشار آب قوی استفاده می کنند که این امر باعث آسیب زدن به رنگ خودرو شما می شود.
نکته ای که باید در هنگام خرید خودرو در نظر داشته باشید؛ این است که، خودروهای با رنگ متالیک در برابر آسیب های بیرونی مقاومت بیشتری نسبت به رنگ های معمولی دارند به همین دلیل خودروهای با رنگ متالیک گران قیمت تر از خودروهای با رنگ معمولی هستند.

رفع رنگ پریدگی ماشین
چگونه از رنگ پریدگی بدنه ماشین جلوگیری کنیم؟
در اینجا به دو مورد از روش هایی که به شما کمک می کند از رنگ پریدگی بدنه ماشین جلوگیری کنید اشاره می کنیم. به یاد داشته باشید هزینه پیشگیری همیشه بسیار کمتر از ترمیم می باشد.

واکس های پوشش دهنده؛ جهت جلوگیری از رنگ پریدگی بدنه ماشین
یکی از روش های جلوگیری از رنگ پریدگی ماشین های تیره رنگ در برابر نور مستقیم خورشید، استفاده از واکس های پوشش دهنده است. ترمیم آفتاب سوختگی رنگ خودرو نقره ای بسیار مشکل تر از خودروهای تیره رنگ می باشد. رنگ پریدگی خودرو در اثر آفتاب سوختگی، یکی از مواردی است که همیشه خودرو های تیره رنگ را تهدید می کند.

خودروهای تیره رنگ همیشه قدرت بالایی در جذب نور آفتاب و گرمای خورشید را دارند. بنابراین احتمال رنگ پریدگی آن ها در برابر آفتاب سوختگی بسیار زیاد است. افرادی که خودرو آن ها به رنگ تیره است بهتر است از واکس های محافظ آفتاب سوختگی استفاده کنند. این واکس ها با ایجاد یک لایه مقاوم بین خوردو و اشعه نور خورشید مانع از برخورد مستقیم نور خورشید به خودرو می شود.

ماشین

پوشش نانو سرامیک؛ جهت جلوگیری از رنگ پریدگی ماشین
پوشش نانو سرامیک از جدیدترین روش های محافظت رنگ خوردو است. پوشش نانو سرامیک جهت پیشگیری از رنگ پریدگی بدنه ماشین بسیار محبوب است. پوشش نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ با استفاده از فناوری نانو می توانند از رنگ بدنه شما در برابر اشعه فرابنفش مخرب نور خورشید محافظت کنند،

پیشنهاد می شود افرادی که اتومبیل به رنگ تیره دارند، بهتر است از پوشش های نانو سرامیک استفاده کنند. با استفاده از پوشش نانو سرامیک خودرو شما در برابر نور آفتاب مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. پوشش نانو سرامیک، پوششی مانند شیشه است و به دلیل شفافیتی که دارد. ظاهر اتومبیل شما را تغییر نمی دهد.

همچنین پوشش های نانو سرامیک، لایه پوششی رنگ خودرو شما را افزایش می دهد. به همین دلیل پوشش نانو سرامیک می تواند از رنگ بدنه خودرو شما در برابر خط و خش های سطحی جلوگیری کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>