اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پوشش نانو سرامیک؛ جهت جلوگیری از رنگ پریدگی ماشین
پوشش نانو سرامیک از جدیدترین روش های محافظت رنگ خوردو است. پوشش نانو سرامیک جهت پیشگیری از رنگ پریدگی بدنه ماشین بسیار محبوب است. پوشش نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ با استفاده از فناوری نانو می توانند از رنگ بدنه شما در برابر اشعه فرابنفش مخرب نور خورشید محافظت کنند،

پیشنهاد می شود افرادی که اتومبیل به رنگ تیره دارند، بهتر است از پوشش های نانو سرامیک استفاده کنند. با استفاده از پوشش نانو سرامیک خودرو شما در برابر نور آفتاب مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. پوشش نانو سرامیک، پوششی مانند شیشه است و به دلیل شفافیتی که دارد. ظاهر اتومبیل شما را تغییر نمی دهد.

همچنین پوشش های نانو سرامیک، لایه پوششی رنگ خودرو شما را افزایش می دهد. به همین دلیل پوشش نانو سرامیک می تواند از رنگ بدنه خودرو شما در برابر خط و خش های سطحی جلوگیری کنند.

ماشین

راهکارهایی برای ترمیم رنگ پریدگی ماشین
حال اگر شما مواردی که در بالا گفته شد را نمی دانستید یا به هر دلیلی این موارد را انجام نداده اید بعد از رنگ پریدگی ماشین چه کاری باید انجام دهید. راهکار ترمیم رنگ پریدگی ماشین چیست؟

ترمیم رنگ پریدگی بدنه ماشین و پوسته شدن رنگ ماشین
ابتدا محل رنگ پریدگی ماشین را به خوبی سمباده بکشید. اما به یاد داشته باشید که سمباده این که استفاده می کنید درجه زبری آن 1000 باشد. نحوه کشیدن سمباده بسیار مهم است. سمباده را با فشار ملایم و با حرکات دایره ای روی آفتتاب سوختگی بسایید.بسیار مهم است این کار را با دقت و حوصله انجام دهید. سمباده کشیدن را تا جایی ادامه دهید که رنگ ماشین کاملا از بین برود.
برای از بین بردن مرز ایجاد شده در زمان سمباده کشیدن از یک سمباده خیس با درجه زبری 2000 استفاده نمایید. و دوباره این کار سمباده کشیدن را با حوصله آنقدر ادامه دهید تا مرز بین قسمت سمباده کشیده و رنگ خودرو شما کاملا از بین برود.
در سومین مرحله با استفاده از یک تمیز کننده الکلی مانند پاک کننده چسب، تینر و موارد مشابه تمام محلی را که سمباده کشیدید را خوب تمیز کنید.

با کمک گرفتن یک کاغذ و چسب معمولی محل آفتاب سوختگی خودرو را از بقیه قسمت های خودور جدا کنید تا زمان استفاده از اسپری رنگ خودرو، اسپری رنگ به قسمت های دیگر ماشین نپاشد.
اسپری رنگ را قبل از استفاده خوب تکان دهید. در زمان استفاده از اسپری رنگ ماشین دستتان را خوب حرکت دهید تا تمام قسمت آفتاب سوخته بدنه ماشین به رنگ آغشته شود. وقتی اسپری کردن تمام شد به مدت 4 تا 5 دقیقه به رنگ زمان دهید. و دوباره قسمت آفتاب سوخته را با اسپری رنگ بزنید.
حالا کاغذهایی که چسبانده اید را از روی خودروتان جداکنید. با استفاده از یک سمباده نرم که درجه زبری آن 2000 است روی محل رنگ آمیزی شده سمباده بزنید. زمانی که رنگ زدن قسمت آفتاب سوختگی تمام شد یک شبانه روز به رنگ خودرو زمان دهید تا خشک شود.

ماشین

انواع رنگ خودرو
وقتی خودرو را خریداری می کنید، چیزی که شما را تحت تأثیر قرار می دهد رنگ خودرو است، رنگ خودرو علاوه بر زیبایی خودرو در قیمت خودرو نیز بسیار موثر است. در این بخش از مقاله شما را با انواع رنگ خودرو و مزایا معایب انواع رنگ خودرو را برای شما شرح داده ایم.

انواع رنگ خودرو را می توان به دو گروه کلی تقسیم نمود:

  • رنگ متالیک
  • رنگ روغنی

در قدیم رنگ همه ماشین ها رنگ روغنی بود. رنگ روغنی از دو لایه آستر و پرایمر پوشیده شده است. رنگ روغن بین دو لایه آستر و پرایمر قرار دارد.

امروزه علاوه بر رنگ روغن از رنگ های متالیک نیز استفاده می شود. رنگ متالیک علاوه بر لایه آستر و رنگ، از یک لایه دیگر به نام کیلر یا محافظ نیز تشکیل شده است. کیلر آخرین لایه رنگ خودرو است که در آخرین سطح رنگ قرار دارد. وظیفه کیلر نگهداری و محافظت از رنگ ماشین است. در صورت نبودن لایه کلیر، رنگ متالیک به هیج عنوان دوام نخواهد داشت.

تنها عیبی که رنگ متالیک دارد این است که، به مرور زمان رنگ متالیک یک حالت ماتی به خود می گیرند که دلیل آن خط و خش های بسیار ریزی هستند که به چشم دیده نمی شوند.

ماشین

پولیش آفتاب سوختگی ماشین
بسیاری از خوردوها در اثر تابش مستقیم نور خورشید دچار رنگ پریدگی بدنه ماشین می شوند. به دلیل رنگ پریدگی ماشین از قیمت خودرو به شدت کاسته می شود. زیرا بعد از مدتی از جذابیت خودرو کاسته می شود. ماشین هایی که رنگ آن ها تیره است زودتر شاهد رنگ پریدگی یا آفتاب سوختگی خودرو خود می شوند. برای رفع رنگ پریدگی بدنه ماشین و زیباتر کردن رنگ خودرو می توانید از پولیش آفتاب سوختگی یا همان پولیش خودرو استفاده نمایید. با پولیش ماشین، جلا و شفافیت رنگ خودروی شما دوباره باز می گردد.

با پولیش خودرو ظاهر خودرو مجددا زیبا می شود. می توانید برای پولیش آفتاب سوختگی از پولیش نانو استفاده نمایید؛ که کیفیت بسیار خوبی دارد. با استفاده از پولیش نانو ظاهر اتومبیل شما زیباتر از قبل می شود. پولیش آفتاب سوختگی، به صورت کامل رنگ خودروی شما را ترمیم نموده و ایرادات رنگ خودرو را از بین می برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>