اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ خودرو مات، براق، صدفی، متالیک و کاستوم از جمله کاورهایی است که امروزه توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد چرا که یکی از مهم ترین ویژگی های ظاهری برای خرید و جذابیت خودرو است و ما در این مطلب قصد داریم رنگ خودرو مات را با براق مورد بررسی قرار دهیم.

ماشین

اگر قصد دارید رنگ خودرو مات و یا براق را انجام دهید باید توجه داشته باشید در مراکز معتبر انجام دهید تا به رنگ اصلی خودروی شما صدمه ای وارد نشود چرا که ممکن است پس از گذشت زمان، پوشش مات و یا براق از بین برود و رنگ اصلی نمایان شود.

برخی از مراکز فروش غیر معتبر رنگ خودرو مات سبب می شوند تا مدتی پس از استفاده رنگ اصلی نازک شود و یا حالت اولیه خود را از دست بدهد به همین دلیل باید نهایت دقت را برای انتخاب مرکز فروش رنگ خودرو مات و یا براق داشته باشید.

ماشین

مقایسه انواع رنگ مات و براق خودرو
رنگ خودرو مات یا Matte Finish از جمله رنگ های تزئینی بوده که نمونه های موجود در بازار صرفا برای خودروهای لوکس و گرانقیمت مورد استفاده قرار می گیرد به طور مثال شرکت بی ام دبلیو با افزودن رنگ خودرو مات، 3000 پوند به مبلغ اضافه می کند.

انواع رنگ مات شامل رنگ سیاه و خاکستری است که برای استفاده از آن به عنوان روکش خودرو، روکشی از جنس اپوکسی و PVC بر روی رنگ ساده قرار می گیرد که باعث می شود ظاهر براق و درخشان آن از بین رفته و رنگ خودرو مات دیده شود.

گرانقیمت بودن رنگ خودرو مات سبب محدودیت در استفاده ی آن برای هر نوع خودرویی می شود اما این مورد سبب کاهش محبوبیت آن نخواهد شد و همچنان یکی از پرطرفدارترین رنگ هاست.

نگهداری و ترمیم از رنگ خودرو مات آسان نبوده و اصلا نباید از شوینده های عادی برای شستشوی آن استفاده کرد چرا که پوشش آن را از بین می برد.

در کنار رنگ خودرو مات، رنگ براق وجود دارد که این پوشش نیز طرفداران خاص خود را داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار است، خوبی استفاده از رنگ براق این است که این پوشش به راحتی بر روی خودرو قرار می گیرد و همین امر سبب پایین آمدن قیمت آن و قابلیت استفاده بر روی هر نوع خودرویی می شود.

خودرویی که در ابتدا از کارخانه خارج می شود دارای پوشش براق است و این درخشندگی به دلیل این است که هنوز هیچ نوع آلودگی با آن در تماس نبوده است اما به تدریج که مورد استفاده قرار می گیرد آلودگی ها رنگ آن را تحت تأثیر قرار داده و درخشش آن را بسیار پایین می آورد.

ماشین

مرکز صادرات رنگ خودرو مات
مهم ترین فاکتور برای مراکز فروش رنگ خودرو مات کیفیت و قیمت آن است که با توجه به قیمت بسیار بالای شرکت های تولید کننده باعث می شود برای خودروهایی که قیمت پایین دارند به هیچ وجه مورد استفاده قرار نگیرد و در صورتی که فردی بخواهد از آن استفاده کند قیمت آن از قیمت خودرو بالاتر باشد.

یکی از مراکز صادرات رنگ خودرو در خاورمیانه، ترنج رنگ است که توانسته جایگاه خوبی را در این صنعت حفظ کند، استفاده از مواد اولیه و رنگ با کیفیتی بالا و تکنولوژی های نوین سبب شده تا به موفقیت های عظیمی در این زمینه دست پیدا کند.

برای اطلاع دقیق از قیمت مربوط به رنگ خودرو مات می توانید با کارشناسان فروش تماس گرفته تا ضمن دریافت راهنمایی مربوط به نوع خودروی شما، بتوانید رنگی با کیفیت بسیار بالا را در اسرع وقت خریداری نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>