اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زیره سیاه

صادرات زیره ایران سبز و سیاه به امارات:
صادرات زیره ایران هم زیره سبز و هم زیره سیاه به امارات و سایر کشور های عربی, به خصوص زیره سیاه که قیمت بالایی دارد بسیار پررونق می باشد.

زیره سیاه به خصوص زیره کوهی کرمانی از جمله ادویه های گران قیمت موجود در بازار می باشد. قیمت زیره سیاه صادراتی در بازار تهران گواه این ادعا است.

این محصول با دارا بودن قیمت بالی خود به صورت عمده در بازار های داخلی و برخی بازار ها خارجی همانند کشور های حاشیه خلیج فارس بفروش می رسد..

کشور های حاشیه خلیج فارس از وارد کنند گان این محصول می باشند. این کشور با دارا بودن سرانه درآمدی بالا و مردمانی که قدرت خرید این محصول لوکس را ارند اقدام به واردات این محصول می کند.

از دیگر محصولاتی که می توان آن را به کشور امارات صادر کرد زیره سبز می باشد. برای این منظور بیشتر از زیره سبز بوجار شده استفاده می کنند.

همانطور که گفته شد مردمان این کشور به دنبال کیفیت می باشتد تا به دنبال ارزانی به همین دلیل از هر محصولی به دنبال با کیفیت ترین ها می گردند. ولی سفارش تناز سبب پایین تر آمدن قیمت زیره سبز می‌شود.

زیره سبز

صادرات زیره ایران سالانه چه مقدار است؟
همانطور که می دانید زیره سبز و سیاه به خصوص زیره سبز از محصولات صادراتی ایران به حساب می آید.

سالانه بیش از 60 درصدر این محصول صادر می شود که در این کشور های عربی حاشیه خلیج فارس از مهم‌ترین مشتریان این محصول می باشند.

نکته قابل تامل این است که مقدار قابل توجهی از زیره ایران صادراتی به امارات و ژاپن به صورت مستقیم و به عنوان زیره امارات به کشور‌های قاره آمریکا صادر می‌شود که این خود یکی از دلایل خرید زیره سبز و سیاه به مقدار بالا توسط این کشور‌ها می‌باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
داود:
مقادیر عمده زیره برای صادرات .
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>