اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سقف کشسان یا آسمان مجازی یکی از پوشش هایی است که هم به عنوان سقف کاذب و هم دیوارپوش کاربرد دارد. سقف کشسان که سقف مجازی سه بعدی نیز نامیده می شود، محصولی ویژه و منحصر به فرد است که حاصل ایده پردازی طراحان ساختمانی بوده و متقاضیان زیادی را در حوزه دکوراسیون داخلی به خود جذب کرده است.

این گونه سقف ها با نام سقف چاپی نیز شناخته می شوند، زیرا این امکان وجود دارد که از تصویر مورد علاقه خود برای چاپ بر روی تایل ها استفاده نمایید. با این مقدمه در ادامه این مطلب به بیان جزئیات بیشتر در مورد این محصول می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

سقف کشسان

جنس سقف کشسان
این سقف پارچه ای نوعی سقف کاذب از جنس PVC با ضخامت کمتر از 1 میلی متر است که نمایی شیک و مدرن به سقف ساختمان می بخشد. 90 درصد پارچه ای که در ساخت این سقف به کار می رود از جنس پی وی سی و 5 درصد آن از جنس پلاستی سایزر می باشد. 5 درصد باقی مانده را نیز افزودنی های مجاز تشکیل می دهند. این پارچه کشسان به دلیل خاصیت کشسانی در تولید دیوار کشسان و سقف کشسان کاربرد دارد.

انواع سقف کشسان
پارچه هایی که در تولید سقف مجازی مورد استفاده قرار می گیرند دارای تنوع بسیار بالا هستند و هر کدام سقفی متفاوت و زیبا را به نمایش می گذارند. اگر بخواهیم انواع سقف کشسان را نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سقف کشسان مات

پارچه ای که در تولید این سقف به کار رفته، نور را به طور یکنواخت پخش می کند. در طراحی های ساده از این سقف استفاده می شود.

  • سقف کشسان براق

این سقف بیشترین میزان نور را از خود عبور می دهد و نقش بسزایی در زیباسازی دکوراسیون داخلی به عهده دارد.

  • سقف کشسان نورگذر

از این نوع سقف در مکان هایی که نیاز به نور طبیعی حس می شود، استفاده می گردد.

  • سقف کشسان ساتن

سقف کشسان ساتن سقفی مابین سقف کشسان مات و سقف کشسان براق است و نور را به میزان متوسط از خود عبور می دهد. این سقف در مقایسه با سایر سقف های کشسان کاربرد گسترده تری دارد.

سقف کشسان


نورپردازی سقف کشسان
یکی از قابلیت های سقف کشسان امکان اجرای نورپردازی در پشت آن است. همانطور که در نوشته های پیشین ساختمانچی به آن اشاره شد، نورپردازی مهم ترین فاکتور در طراحی داخلی است، از این رو تنها عاملی که می تواند سقف کشسان را به زیباترین سقف تبدیل کند، عبور نور است. اجرای نورپردازی در پشت این سقف هم به صورت تلفیقی و هم به صورت مجزا صورت می گیرد و میزان عبور نور به نوع پارچه به کار برده شده در سقف بستگی دارد. همچنین بر روی سقف کشسان می توان انواع لامپ روشنایی نظیر لامپ های LED نصب نمود.

جنس سقف کشسان چیست؟
90 درصد پارچه ای که در ساخت این سقف به کار می رود از جنس پی وی سی و 5 درصد آن از جنس پلاستی سایزر می باشد.

سقف مجازی آشپزخانه
استفاده از آسمان مجازی برای سقف آشپزخانه، نمونه ای از ایده های جذاب و منحصر بفرد می باشد. استفاده از آسمان مجازی می تواند نمای زیبایی در آشپزخانه ایجاد کند.

قیمت سقف کشسان
قیمت هر متر سقف کشسان به عوامل مختلفی از جمله ابعاد سقف و دستمزد اجرای آن بستگی دارد. قیمت سقف آسمان مجازی به صورت مترمربع محاسبه می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>