اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلی استایرن نوعی پلیمر مصنوعی ست که از یک ماده پتروشیمی به نام مونومر استایرن ساخته می شود. پلی استایرن پلاستیکی ارزان قیمت و مقاوم است و تنها پلی اتیلنی است که کاربرد آن در زندگی بشر رواج دارد. این ماده در سه نوع معمولی، مقاوم و انبساطی وجود دارد.

پلاستوفوم

انواع پلی استایرن

  • پلی استایرن معمولی دارای خواصی مانند مقاومت در برابر حرارت و ضربه پذیری مناسب در هنگام فرآیند است و برای مصارف عمومی نظیر ساخت ظروف یکبار مصرف, بدنه ساعت، رادیو، عایق برودتی در بدنه یخچال و… کاربرد دارد.
  • پلی استایرن مقاوم از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار است و از آن در ساخت بدنه لوازم خانگی، ظروف آشپزخانه، لوازم ورزشی و… استفاده می شود.
  • پلی استایرن انبساطی که پلاستوفوم نامیده می شود نوعی پلیمر به رنگ سفید است که یک عامل فوم کننده به آن اضافه شده است.

بلوک سقفی پلی استایرن، پلاستوفوم
فوم پلی استایرن با نام های پلاستوفوم یا یونولیت شناخته شده است و از آن در ساخت بلوک های سقفی استفاده می شود. این فوم نوعی فرآورده ی پتروشیمی ست که ظاهری متشکل از بلورهای ریز دارد. بلوک های سقفی پلاستوفوم جایگزین خوبی برای بلوک های سیمانی شده اند. این بلوک ها به دلیل سبکی وزن و هزینه پایین همواره مورد استقبال ساختمان سازان قرار گرفته اند. بلوک ساخته شده از فوم پلی استایرن در ابعاد استاندارد تولید می شود و دارای ویژگی هایی می باشد که آن را از بلوک های سفالی و سیمانی متمایز می سازد. این نوع بلوک در انواع معمولی، نسوز، مخلوط و فشرده به بازار عرضه می شود.

این بلوک ها را می توان در پروژه های مسکونی، تجاری، اداری یا صنعتی به کار برد. در هر پروژه ی ساختمانی صرفه جویی در هزینه و زمان بسیار حائز اهمیت است. با استفاده از این مواد علاوه بر افزایش سرعت ساخت، از طریق کاهش نیروی کار لازم و کاهش بتن مصرفی، در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.

پلاستوفوم

از آنجایی که در سرتا سر جهان مقررات محیط زیستی وجود دارند که روز به روز سخت گیرانه تر می شوند، با استفاده از این متریال سازندگان می توانند اطمینان حاصل کنند که ساختمان های آن ها الزامات زیست محیطی پیرامون آلودگی صوتی و میزان مصرف انرژی را به جای آورده و در چرخه ی بازیافت نیز قرار می گیرد.

نکته ی مهم در خصوص بلوک های پلاستوفوم
باید توجه داشت مقاومت پلاستوفوم در برابر آتش نکته ی بسیار مهمی است. اگرچه از مواد ضد آتش در این متریال استفاده می شود و الزاماتی هم برای عدم تماس مستقیم آتش با بلوک های پلاستوفوم و ایجاد مقاومت بیشتر برای این ماده در برابر آتش وجود دارد، اما اینکه در نهایت مقاومتش در برابر آتش چقدر است جای بحث دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
فاطمه جاویدنیا :
سلام وعرض ادب ،،،، دیوار حمام و سرویس نازک هست و صدای دوش میپیجه توی حال ،،،، خیلی اذیتم راهنمایی بفرمایید آیا محصولات شما برای رفع این مشکل کاربرددارند؟راهنمایی لطفاً
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>