اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زیره سبز

صادرات زیره سبز بوجاری شده سبزوار:
صادرات زیره سبز در همه فصل های سال جریان دارد به خصوص در اواخر فصل بهار که برداشت این محصول به پایان می رسد و تمامی خریداران زیره به شهرستان سبزوار و سایر شهر های تولید کننده زیره سبز سفر کرده و به تمامی کارخانه های بوجاری سر می زنند تا بتوانند محصول مورد نظر خود را با نازل‌ترین قیمت تهیه نمایند.

انواع مختلف زیره برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرند که از زیره بوجار شده می توان به عنوان‌‌ترین آن‌ها نام برد. زیره‌های خرمنی و همچنین فراورده‌های جانبی که در فرایند بوجاری کردن زیره به دست می‌آیند از دیگر محصولات مورد صادراتی به حساب می آیند، اما زمانی که صحبت از صادرات زیره سبز به میاتن می‌آید منظور زیره‌های سبز بوجاری شده می باشد.

یکی از عواملی که زیره سبز را در سراسر دنیا محبوب کرده خواص بی نظیر این محصول در درمان بسیاری از بیماری‌ها می باشد اما این کته نیز حائز اهمیت است که مصرف بی رویه آن سبب مشکلاتی در افراد می‌شود. یکی از مواردی که زیره را پرطرفدار کرده تأثیر این میوه بر روی لاغری افراد می باشد.

زیره سبز چگونه باعث لاغری می شود؟
زیره سبز با دارا بودن موادی که بر روی غده تیروئید تأثیر می گذارد سبب افزایش ترشح هورمون تیروئید شده در نتیجه سوخت و ساز بدن را بالا می برد و باعث لاغری در افراد می شود.

این نکته نیز حائز اهمیت است که افرادی که دچار پر کاری تیروئید هستند باید از نبود زیره در رژیم غذایی خود اطمینان حاصل کنند.

ویژگی های موجود در انواع زیره سبب شده این محصول در سراسر جهان پرطرفدار باشد به گونه‌ای که هر ساله مقدار قابل توجهی از این محصول به سایر کشور‌ها صادر می‌شود و حتی در مواردی زیره کشورهای همسایه از قبیل افغانستان به کشورمان وارد شده و در اختیار هم میهنان عزیزمان قرار می گیرد.

اما همانطور که می‌دانید زیره های تولید شده در این کشور‌ها از کیفیت پایین تری به نسبت زیره ایرانی برخوردار می‌باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>