اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


انواع سنگ آنتیک

انواع سنگ آنتیک نما و دکوراسیون داخلی

سنگ آنتیک گرانیتی

سنگ گرانیت سخت و محکم هستند و مقاومت بالایی در برابر آب دارند ظاهر متفاوت این نوع سنگ باعث زیبایی منحصر به فرد است. این سنگ به دلیل کار نهایی است که بر روی سطح آن انجام می شود و به صورت چکشی، صیقلی، تیشه ای و کلنگی دیده می شوند که نوع صیقلی آن ظاهر زیباتری دارد و به خوبی رنگ و انعکاس نور را نمایش می دهد.

در صورت استفاده از سنگ های گرانیت سوخته و گرانیت های صیقلی در کنار یکدیگر زیبایی سنگ به وجود آمده چند برابر می شود.سنگ آنتیک گرانیتی نسبت به انواع سنگها گران تر است چون هزینه استخراج و صیقل دادن گرانیت بالاست به همین دلیل بیشتر برای کف سازی استفاده می شوند.

سنگ های آنتیک ماسه ای

سنگ آنتیک ماسه ای انواع مختلفی دارد. اگر ماسه ها با کمک کربنات کلسیم به هم بچسبد نوع آهکی و اگر با سیلیس به هم وصل شود نوع سیلیسی آن به وجود می آید.

سنگ آنتیک تراورتن

سنگ تراورتن از تراکم املاح چشمه های آب گرم به وجود می آید. سنگ تراورتن نسبت به سنگ های گرانیتی و کوارتزیت دارای مقاومت پایین تری است و سختی کمی دارد که به راحتی می توان آن را برش داده و ساب زد.

تراورتن بلوری است و ظاهری زیبا دارد و علاوه بر چگالی زیادی که دارد، دارای تخلخل است و این ویژگی باعث می شود تا به صورت کامل به ملاط بچسبد. سنگ آنتیک به وجود آمده از تراورتن زیبایی خاصی به آشپزخانه و نمای خارجی خانه می دهد. از این نوع سنگ در اپن آشپزخانه و باغچه های تزئینی هم استفاده می شود.

سنگ آنتیک مالون

سنگ مالون نوعی سنگ کاملاً تراش خورده است که بعد از استخراج با پتک به بخش های منظم تبدیل می شود. نوع آنتیک مالون برای نمای ساختمان بسیار کاربرد دارد. همچنین در نماسازی محوطه، سنگ فرش ها و پله ها، جدول سازی ها، طاق های زیرین دالان ها و… مورد استفاده قرار می گیرند.

سنگ آنتیک قیچی

سنگ قیچی از قطعه های سنگ تراورتن و مرمر و … در رنگ های مختلف به وجود می آید. این سنگ در دکوراسیون داخلی جزء پرکاربردترین متریالی است که می توان از آن ها در کنار کاغذ دیواری، ترموود و غیره استفاده نمود.

سنگ پازل آنتیک

سنگ جدید پازل از قطعات کاملاً منظم سنگ ها ساخته می شود و بیشتر مورد کاربرد در دکوراسیون نمای ساختمان های است. سنگ های پازل انواع مختلفی شامل زنجیره ای، توری قیچی، لب پر دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود نمونه های مختلف را انتخاب کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>