اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مزایا و معایب سنگ آنتیک

سنگ آنتیک قطعات شکسته یا خرد شده سنگ می باشد که در کنار هم قرار گرفته و تشکیل سنگ آنتیک را داده اند و با ملات هایی که پایه زرینی دارند چسبانده می شوند. طراحان برای زیباتر کردن فضا های بیرونی و همچنین فضاهای داخلی نیاز به سنگهایی داشتن که علاوه بر طرح های مختلف، دارای فاکتور های فیزیکی و مکانیکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشند.

از این رو به سراغ سنگ های آنتیک رفته اند. سنگ آنتیک معمولا" از سنگ های طبیعی تراورتن و مالون تشکیل شده است که بدون تغییر در رنگ و با هنر دست و به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی سنگ آنتیک

سنگ های آنتیک علاوه بر اینکه نمای متفاوتی دارند، دارای تنوع رنگ و مدل بوده و امکان این وجود دارد که با چینش های مختلفی روی دیوار نصب شوند. به راحتی می توان آنها را نصب کنید و با وجود اینکه قیمت مناسبی دارند، بسیار شیک و مقاوم هستند.

از این رو به دلیل قابلیت های خاصی که دارند، قابل نصب بر روی هر دیواری اعم از گچ، سرامیک، سیمان و …می باشند. جالب این است که این نوع سنگ ها را می توان بر روی نماهای کهنه و قدیمی هم اجرا نمود و اصلا نیاز به تخریب نمای قبلی وجود ندارد.

این نوع سنگ ها نسبت به سنگ های معمولی دارای کمترین پرتی هستند و این مسله باعث می شود تا از لحاظ هزینه مقرون به صرفه باشند. توجه داشته باشید که سنگ های آنتیک در مقابل سایش مقاوم بوده و حتی در برابر یخ زدگی و آتش مصونیت دارند.

معایب سنگ آنتیک

با همه ویژگی هایی که سنگ های آنتیک دارند باید گفت که این متریال امروزه طرفدار ندارد و کمتر کسی از سنگ های آنتیک برای تزئین دیوار ها استفاده می کند. دلیل آن هم این است که احتمال تجمع حشرات در بین بند های سنگ وجود داشته و اینکه قابلیت رنگ پذیری ندارند و اگر بعد از مدتی بخواهید دکوراسیون فضا را تغییر دهید، باید سنگ ها را بکنید و حتی اگر فضای گرد و قوس داری را هم داشته باشید نمی توانید از این سنگ ها استفاده کنید مهم تر اینکه وزن سنگینی دارند و در زمان زلزله خطر ساز هستند. توجه داشته باشید که از سنگ های آنتیک نمی توان بر روی سقف استفاده نمود و تنها قابل استفاده بر روی دیوار هستند.

مکان های قابل استفاده از سنگ های آنتیک

مکان های مانند دیوار بین کابینت، دیوار آشپزخانه، دیوار پذیرایی، نمای ساختمان، محیط دفتر کار و همچنین واحدهای تجاری و … می توانید از سنگ های آنتیک استفاده کنید و حتی در بالای شومینه هم قابل نصب هستند، زیرا قابلیت تحمل گرمای بسیار زیاد را دارند و همچنین در فضاهای مرطوب و خیس هم قابل استفاده هستند.

طرح های مختلف سنگ آنتیک

بهتر است بدانید که سنگ های آنتیک با طرح های مختلفی در بازار موجود است که شامل، سنگ های گیوتین یا در اصطلاح قیچی، سنگ های روتوری، سنگ های مالون، سنگ رودخانه ای، سنگ بادبر، پازل لب پر، پازل لب صاف، پازل نامنظم و منظم، پازل الوان، پازل چرمی، سنگ آنتیک طرح آجر، سنگ آنتیک حاشیه، آنتیک سوپر براش، آنتیک سه بعدی یا پروفیلی می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>