اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلاستوفوم

ویژگی بلوک پلاستوفوم
این بلوک ها نوعی عایق صوتی، حرارتی، برودتی و رطوبتی محسوب می شوند و مقاومت بسیار بالایی در برابر آب، رطوبت و رشد باکتری دارند. پلاستوفوم باعث مقاوم سازی سازه و سبک سازی بارهای مرده می شود و امنیت سازه را در برابر حوادث طبیعی بالا می برد. بلوک های یونولیتی این امکان را فراهم می کنند که به جای ده عدد بلوک سفالی یک عدد بلوک یونولیتی در سقف جایگزین شود و این امر خود به سبک سازی سازه کمک شایانی می کند. استفاده از پلاستوفوم در ساختمان سازی میزان ضایعات و نخاله های ساختمانی را کاهش می دهد و در هنگام حمل و نقل و نصب، خطری برای کارگران ایجاد نمی کند.

استفاده از بلوک های پلاستوفوم باعث کاهش مصرف بتن، تیرچه و فولاد در ساختمان می شود و به دلیل وزن کمی که دارند حدود 30 درصد از حجم بتن را کاهش می دهند. ضربه پذیری این بلوک ها بسیار بالاست و از مقاومت و پایداری فوق العاده ای در برابر زلزله برخوردار هستند. اجرای این بلوک ها نیازمند استفاده کمتر از تیرچه های بلوکی و نیروی انسانی ست و نصب آن ها سریع و آسان صورت می گیرد.

پلاستوفوم


مزایای بلوک های پلاستوفوم
امروزه به کار بردن بلوک های پلاستوفوم افزایش یافته است. این بلوک ها از لحاظ باربری و سازه ای فاقد هیچ گونه مقاومتی هستند اما استفاده از آن ها در ساختمان ها اجتناب ناپذیر است چرا که از این مواد در ایجاد لایه ای به عنوان عایق حرارتی استفاده می شود. بدین صورت که بلوک های پلاستوفوم گذاشته شده و سپس فضای خالی آن ها با بتن پر می شود. میلگردها قبل از ریختن بتن در کف قرار می گیرند و بعد از ریختن بتن مقاومت حاصل می شود. وزن سبک و نصب آسان از یک سو و خاصیت عایق حرارتی از یک سو موجب شده تا کاربرد این مواد در ساختمان سازی گسترش یابد. استفاده از این بلوک ها مقرون به صرفه است و برای محیط زیست نیز آسیبی به همراه ندارد چرا که قابل بازیافت هستند. در این قسمت چند مزیت اصلی استفاده از بلوک های پلاستوفوم آورده شده است:

  • در برابر حرارت و صدا عایق بوده و در نتیجه با کاهش انرژی مصرفی مورد نیاز موجب صرفه جویی در انرژی و هزینه می شود.
  • بلوک پلاستوفوم نسبت به بلوک های سیمانی و بتنی مقرون به صرفه تر است.
  • نصب بلوک های پلاستوفوم راحت تر و سریع تر است و نیاز به نیروی کمتری دارد. هم چنین با استفاده از بلوک های پلاستوفوم میزان مصرف بتن کاهش می یابد.
  • بلوک های پلاستوفوم سازگار با محیط هستند و صد در صدشان قبل بازیافت می باشند.
  • با توجه به وزن کم بلوک های پلاستوفوم، به تیرهای بتنی کمتری نیاز است و ساختمان به صورت طبیعی عایق بندی می شود.
  • بلوک های پلاستوفوم در برابر لرزش و پوسیدگی مقاوم است و فاقد هر گونه مواد مخرب ازن مانند سی اف سی هاست.
  • این نوع ساختار دارای مقاومت بالایی است.
  • با استفاده از این مواد مشخص شده است که در برابر باد مقاومت خوبی از خود نشان داده است.
  • به دلیل اینکه به کاربردن این ماده موجب کاهش وزن سازه و در نتیجه کاهش بار مرده ی ساختمان می شود، باعث کم شدن مقدار انرژی جذب شده ی ساختمان در طی زمین لرزه می شود.
  • به دلیل ویژگی های منحصر به فرد بلوک های پلاستوفوم می توان ساختمان های چند طبقه را سریع تر و ارزان تر نسبت به ساختمان های چند طبقه با آجر معمولی اجرا کرد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>