اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سقف گریلیوم

سقف کاذب پوششی دکوراتیو است که بر روی سقف اصلی سازه نصب می شود. هدف از اجرای این سقف ایجاد فضای مناسب برای نورپردازی، ساخت احجام تزیینی، کاهش میزان سر و صدا در محیط، جلوگیری از اتلاف دما، پوشش تأسیسات تعبیه شده در زیر سقف اصلی و … است. سقف های کاذب وزن بسیار سبکی دارند و در صورت بروز حادثه به اهالی ساختمان آسیب وارد نمی کنند. آن ها امکان دسترسی به تأسیسات زیر سقف را فراهم می نمایند و در صورتی که اشکالی در عملکرد تأسیسات به وجود آید به راحتی می توان اقدام به تعمیر آن ها نمود.

سقف گریلیوم

سقف کاذب از متریال های مختلف نظیر چوب، پی وی سی، شیشه و گچ و در انواع سقف کاذب PVC، کناف، چوبی، ترکیبی، طلقی، رابیتس، آکوستیک، گریلیوم و مجازی ساخته و در مکان های مختلف نصب می شود. قیمت سقف کاذب در مقایسه با سقف های اصلی ارزان تر است زیرا وزن آن سبک می باشد و به راحتی می توان آن را با کمترین هزینه جا به جا نمود. برخی از این سقف ها به صورت پیش ساخته و برخی در محل مورد نظر ساخته و نصب می گردند، اما در هر صورت اجرا و نصب آن ها مقرون بصرفه است و علاوه بر اینکه نوعی عایق صوتی محسوب می شوند، از هدر رفت گرما نیز ممانعت می کنند. در نوشته های پیشین به معرفی مدل های مختلف سقف کاذب پرداخته شد، هم اکنون در این نوشته قصد داریم به معرفی یکی دیگر از این سقف ها تحت عنوان گریلیوم بپردازیم. با ما همراه باشید.

سقف گریلیوم

سقف گریلیوم
سقف های گریلیوم نوعی سقف کاذب محسوب می‌شوند که در رده سقف های دکوراتیو قرار دارند. جنس این نوع سقف از ورقه های آلومینیوم, آهن و آلیاژ می‌باشد و به صورت سقف های متحرک و باز طراحی می گردد. گاهی اوقات می توان سقف های گریلیوم را با دیگر سقف های آلومینیومی ترکیب نمود. این سقف ها جزء سقف های کاذب سلولی به شمار می آیند و نمای آنها به صورت خانه های مربع و مستطیل شکلی است که به طور مرتب در کنار هم قرار گرفته اند. گریلیوم در انواع ساختمان ها از جمله بیمارستان ها,نمایشگاه ها, اماکن تجاری و اداری, رستوران ها و.. کاربرد دارد.

از ویژگی های سقف گریلیوم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی و امکان نصب در محیط های مرطوب
  • قابلیت شستشو
  • مقاومت در برابر شرایط جوی
  • نصب اسان و سریع
  • امکان نصب هواکش و لامپ
  • مقامت در برابر آتش سوزی
  • وزن سبک
  • قابلیت تعمیر و تعویض
سقف گریلیوم

سقف های گریلیوم به دلیل ساختار و مونتاژی که در حین نصب آنها صورت می گیرد, با هر نوع دیواری قابل انطباق هستند. این سقف ها در مقایسه با سقف های تایل که مختصاتشان دو بعدی است با تنوع رنگ بیشتری تولید می شوند و می توان از تمام حجم پشت آنها استفاده نمود. از سقف های گریلیوم می توان برای پوشاندن تأسیسات کاربردی سقف استفاده نمود به نحوی که با نصب این سقف متعلقات سقف مانند دریچه ها و کانال ها قابل رویت نیستند. از دیگر مزایای این نوع سقف این است که می توان آن را با سقف های کاذب دیگر ترکیب کرد و با نورپردازی مدولار آن را زیباتر نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>