اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در عصر حاضر با گسترش ساخت و ساز و اهمیت موضوع زمان در پروژه های ساختمانی, استفاده از سقف های پیش ساخته بسیار رواج یافته است. استفاده از سیستم های سقفی پیش تنیده باعث تکمیل ساختمان در مدت زمان کوتاهی می شود و به دلیل وزن سبک و ایمنی بالایی که دارند امنیت ساکنین را بالا برده و در هنگام وقوع حوادثی مانند زلزله از میزان صدمات ناشی از تخریب می کاهد.

سقف هالوکور از جمله سقف هایی است که در کارخانه آماده شده و سپس در محل پروژه مورد استفاده قرار می گیرد.

هالوکور

سقف هالوکور, Hollow Core
سقف هالوکور نوعی سیستم سقفی مجوف است که به صورت پیش ساخته در کارخانه تولید شده و به محل انجام پروژه منتقل می شود. پیش ساخته بودن این نوع سقف و سرعت بالای اجرای آن باعث شده تا از آن در پروژه های بزرگ ساختمانی استفاده شود.

اجرای این نوع سقف نیازی به قالب بندی ندارد و این امر باعث کاهش هزینه اجرایی شده و عدم نیاز به استفاده از جک در زیر این سقف باعث شروع سریع تیغه چینی در پروژه می شود.

سطح صاف و بدون برآمدگی قطعات پیش تنیده باعث می شود دیگر نیازی به اجرای سقف کاذب در زیر سقف و یا کف سازی برای مسطح کردن روی سقف نباشد.

هالوکور

علاوه بر آن عدم حضور تیر و ستون در پلان ها و وجود مدول های بزرگ این امکان را فراهم می کند که بتوان عملکرد فضاهای معماری را در کاربری های آینده تغییر داد. سقف هالوکور را می توان به صورت یکپارچه بدون وجود درز اجرا کرد.

امروزه از سقف های هالوکور در پروژه های مختلفی استفاده می شود. از این سقف در ساخت سقف سازه هایی مانند سالن ورزشی, استخر, تالارها, سالن های ورزشی و … استفاده می شود.

علاوه بر آن در ساخت سقف سوله ها و اسکلت بتنی و فولادی نیز استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>